Čia va primenu,kad yra Louis nauja daina,tai jeigu dar neklauset pasiklausykit:)❤
Esu nustebinta nes surinkot labai greitai 20 vote,labai džiaugiuosi 💗
Bet labai gaila, kad komentarų beveik nėra:(( Todėl parašau bent po kokį komentarą palikti,kadangi bus dar greičiau dalys :)
Nepamirškit Follow me, VOTE dalį ir KOMENTUOKIT PRAŠAU LABAI.**
- Kažkas atsitiko?.- paklausiau blondino.
- Ne, atėjau su pasiūlymu.- nusišypsojo jis.
- Klausau.- uždariau duris ir nuėjom į svetainę.
- Galbūt nori eit kartu į miestą? Norėčiau prasiblaškyti, o tu sėdi namie beveik kasdien.- atsisėdo jis ant sofos ir kalbėjo.
- Žinoma,kodel gi ne neatsimenu kada Zayn buvo mane kažkur nusivedes..- truktelėjau pečiais ir nuėjau ruoštis į viršų./ Zayn /
- Pirkėjas,nori pasiimt prekę prekybos centre.- sėdėjau su Liam mano kabinete ir kalbėjom apie sandorį.
- Aš galiu nueit.- pasisiūlė Liam ir atsigėrė iš stiklinės.
- Ne, šį kartą aš noriu, ir dar turiu keletą reikalų mieste.- užsidėjau kožą ir pasiėmiau prekę iš stalčiaus.
- Jei ką , skambink.- pasakė Liam ir išėjau pro duris./Ella/
Atvažiavom į prekybos centrą,nes norėjom pavalgyti ir apsipirkti drabužių. Pirmą nuėjome į kavinę pavalgyti,prie mūsų priėjo padavėjas ir užrašė mūsų užsakymą. Sėdėjom gana arti vienas kito. Sėdėjau ramiai,viskas atrodė gerai kol nepradėjo grot kavinei mano ir Zayn daina. Nesuvaldžius savo emocijų pravirkau.
- Eiii,kas buvo?.-Niall švelniai pasiteiravo. O aš tiesiog verkiau,kol nepajaučiau rankų ant savęs. Jis mane apkabino ir gražiai paglostė tai kažkiek apramino.
/Zayn/
Stovėjau prekybos centre ir laukiau kliento. Mano pilvas pradėjo grot maršus todėl dariaus kur yra artimiausia kavinę,kad galėčiau pavalgyti. Skanavau žmonių veidus kol mano žvilgsnis sutiko pažįstamo vaikino veidą. Tai buvo Niall,apsikabines kažkokią merginą,gerai įsižiūrėjęs atpažinau ją.
Nepatikėjau ką matau, todėl sumirksejau kelis kartus, bet vaizdas nepasikeitė blondino glėbį buvo mano žmona.////
Vel ilgesnė dalis todėl be ilgų komentarų niekaip neišsisuksit:)))❤
YOU ARE READING
She is PROBLEM!
Fanfiction3 sezonai.. JI - Ela Tomlinson, gyvenanti Bradforde Jis - Zayn Malik, atsikraustęs su šeima ir draugais į naują miestą Ji - turi geriausią drauge Sofija Jis - turi gaują kurią sudaro jo geriausi draugai Ji - netiki meilę nes sudegė vieną kartą J...