2:Really?

2.6K 137 3
                                    

Atsikeliau puikios nuotaikos , gal dėl to , kad kažkam sugadinsiu ją, o gal ir ne..
11:30rodė laikrodyje dar visą valandą kol ateisi Arina, todel nutariau keltis, pakilau iš lovos ir nuejau link savo drabužių spintos, ieškojau kuo atviresnio drabužio, radau juoda bodi kurį vakar pirkau , jį užsidėjau nuejau prie veidrodžio ir pašukavau plaukus apžiūrejau savo tatto ji buvo nuostabi, nusileidau į apačią kur sedėjo puikioji sesute ir sesutes vaikinas Zayn.
'Labas rytas'pasakiau ir jie atsisuko, Zayn žvilgsnis buvo sutelktas į mano kūna, o Perrie žiūrėjo su pavydu.Nuėjau į virtuve pasiėmiau jogurto ir atejau pas juos. Kol ėjau link fotelio Zayn neatitraukė nuo manes akių, o Perrie atrodo pradegins skyle nugaroj man.
' Kaip miegojot?'nusišypsojau netikra šypseną.
'Gerai, o tu sesute?'paklause Perrie ir pabrežė ypač žodį sesute.
'Ah..Puikiai o tu Zayn?'paklausiau
'Am..aš aš aš gerai' pasimetes pasake jis
'Nuo kada tu turi tatto?' Paklause jis ir žiūrėjo į mano naują taturiuote.
' Graži ane? Man irgi patinka'pasakiau .
' Aj, beje Perrie apsigyvens pas mus'pasake Zayn
' Atrodai, kaip šuniukas kuriam liepe šeimininkė taip pasakyt'juokiausi aš, o Zayn suurzgė.
'Rūkai?'paklausiau Zayn, o jis palinksėjo
'Gali duot vieną?'paklausiau aš, o jis ištraukė metinių cigarečių pakelį ir žiebtuvėlį.
'O žinai, kad merginom rukyti netinką?Tai sugadins tavo figura'pasake blondine.
'Žinai savo figura nesiskundžių, kaip turesi tokį kūną kaip mano galėsi kažką tokio ir pasakyt ,bet nemanau kad ir tada man rupės.
'Kokį dar kūną?'pradėjo juoktis ji
'Palauk įrodysiu 'pasakiau ir nusiėmiau bodį dabar buvau tik su neriniuotais apatiniais, ir juoda liemenelę, mano pilvo presas matesi labai gerai.Zayn varvino seile dabar.
'Apsirenk 'pasake Perrie
'Apsirengsiu arba ne,čia jau man spręst mieloji, aj ir Zayn, jau nebenoriu juk tai kenkia mano sveikatai'pasakiau su sarkazmų ir pradėjom su Zayn juoktis,susirinkau daiktus ir nuėjau į viršų..
1-0 mano naudai..


She is PROBLEM!Where stories live. Discover now