02:52Vaikučio balsas pasklido po kambarį, jau 5 kartą per šitas 3 valandas.
- Ughh.. Zayn tavo eilė.- padaužiau ranką į jį ,bet jo lovos pusė buvo tuščia.
- Ir vėl.- pagalvojau, tikriausiai vėl atsirado '' skubių '' reikalų vidury nakties, taip žinoma kas gali būt svarbiau už žmona ir vaiką. Įtariu jau ilgai, kad jis turi meiluže bet nenoriu su tuo susitaikyt, galbūt aš nebe tokia patraukli kokia buvau prieš gimndant, bet ir nenoriu kad vaikas augu be tėčio.
//8:50//
Pasipurčiau nuo telefono skambėjimo.
- Zayn.- išgirdau jo balsą ir iškart atsisukau į jo pusę pramerkus akis iš miegų, jis čia.. tai tik sapnas. Nežinau ar tai gerai,ar blogai , norėčiau šeimos bet bijau prasitart tai Zayn, manau jis nenori to.
- Labas rytas .- pasigirdo duslus jo balsas.
- Labas.- atsisukau į jį.
- Spėju tau reikia eiti..-kiek nuliudusiu balsu tariau.
- Pareiga,mažut,pareiga.- pakštelėjo jis man į kaktą.
-ah..kada tai baigsis...- aš nerimauju kas kart kaip jis išvažiuoja, nežinau ar grįš, nemėgstu tų gaujos reikalų.
Šiandien galvoju važiuoti apsipirkti, galbūt užsirašyti dizaino studijom
//15:56//
Apspirkinėjimai vargina, nutariau atsisėsti ant suoliuko, pakėliau galvą ir išvydau mažų vaikų drabužiu parduotuvę tai priminė man mano sapną,paslapčia paglosčiau pilvuka ir vyliaus kad kažkada ten bus gyvybė. Namuose visada kažko trūksta, manau žinau kas gali padėti.
- Ačiū, viso gero.- išėjau iš gyvūnų prieglaudos.
- Na,mieloji eime.- dabar namuose atsirado nauja šeimos narė.
-Zayn, mielasis mes namie.- įžengiau pro duris.
- Mes?-kilstelėjo antakį jis,ir iškart ant jo užšoko mūsų mielybė.
- Man atrodo tu jai patikai.- nusijuokiau ir paėmiau ją į rankas ir pabučiavau Zayn.
-Štai tavo nauji namai, parodysiu kur miegosi.- eidama kalbėjau su šuniu.
-Hmm, kaip man tave pavadinti?Steila, Gucci..pagalvosiu
YOU ARE READING
She is PROBLEM!
Fanfiction3 sezonai.. JI - Ela Tomlinson, gyvenanti Bradforde Jis - Zayn Malik, atsikraustęs su šeima ir draugais į naują miestą Ji - turi geriausią drauge Sofija Jis - turi gaują kurią sudaro jo geriausi draugai Ji - netiki meilę nes sudegė vieną kartą J...