17:30
Patiekalai paruošti, ir padėti ant stalo.Perrie jau sėdi prie staliuko su balta suknelę kuri yra mažesne vienu didžių ir laukia Zayn.Aš jau pasirengus įvykdyti savo planą. Apsirengiau kuo seksualiau, juodą sijoną kuris išryškina viską ir vienu didžiu mažesnę maikutę.
Įėjus į kambarį kuriam vyraujo romatišką atmosfera pamačiau, kad prie stalo jau sedėjo ir Zayn kuris vilkėjo juodą kostiumą su juo jis atrodo karštai.
'Nu Ela susiimk,ir parodyk ką gali'pasakiau sau mintyse. Ir priėjau prie stalelio.
'Labas, vakaras'Zayn atsisuko į mane ir iš nuostabos pakėlė antakius.O aš jam mirktėlėjau.
'Ar norėsite vyno?'paklausiau
'Žinoma,mums raudono'pasakė Perrie ir aš nuėjau į virtuvę.Raudono tai raudono, paėmiau iš vyno sandelio raudono vyno ir įpyliau į krištolines taures, padėjau ant padėklo ir nuėjau pas juos.Padėjau taure prie Zayn, norėjau padėti prie Perries, bet padėklas susvyravo ir raudono vyno taurė nukrito ant Perries baltos sukneles.
'Tu, nevekšla!'sucypė ji.
'Aš,aš atsiprašau aš netyčia'paėmiau servetelę ir pradėjau valyti raudoną demę.
'Ah..'tik tiek pasakė Perrie ir ji išbėgo iš kambario.
'Kas tau daros blet?!'Reke ant manęs Zayn. Mano gyvenimo meile rėkia ant manęs.Žinos kaip mane išdavinėt vis dėl to.
'O kas tau daros??' Atkirtau aš.Jis nieko nesakė ir pabučiavo mane. Kad ir kaip tai buvo gera, kad ir kaip apie tai svajojau, negalėjau atsakyti.
'Kaip tu taip galėjai?'pasakė balsas už manes, atsisukus pamačiau Perrie.
'Nu,Zayn kaip tu taip galėjai???Tik Perrie išėjo, iš karto lindai bučiuot mane'pasakiau aš ir užpyliau ant jo baltų marškinių raudono vyno.
'Ah.'pasakė Perrie ir jau norėjo eiti, bet Zayn pribėges paėmė ją už rankos ir pasikalbėti nusivedė į antrą aukštą.
2:0MANO NAUDAI
YOU ARE READING
She is PROBLEM!
Fanfiction3 sezonai.. JI - Ela Tomlinson, gyvenanti Bradforde Jis - Zayn Malik, atsikraustęs su šeima ir draugais į naują miestą Ji - turi geriausią drauge Sofija Jis - turi gaują kurią sudaro jo geriausi draugai Ji - netiki meilę nes sudegė vieną kartą J...