17

3.5K 172 0
                                    

-Ela?ką tu čia darai?.- su nuostaba paklausė jis.

-Am.. aš atėjau pas tave.-nejaukiai pasijaučiau.

-Lipam į viršų.- pasakė jis ir nuėjom į jo kambarį, kambarys buvo tamsus ten stovėjo lovą spintą televizorius ir kitokie daiktai..

-Tai kokių tikslu atėjai?.-paklausė juodaplaukis ir atsisėdo ant lovos. 

-Na, atėjau su gera žinia .-pasijaučiau nepatogiai ir atsisėdau ant baltos odines supamos kėdės. 

-Klausau.-pasakė vaikinas.

-Pagalvojau , kad turėčiau tau atleist.-pasakiau aš.

-Tikrai.- tarė jis optimistiškai,ir aš linktelėjau .

-Yeah..kas ši mergina ?.- parodžiau į nuotrauką kurioje stovėjo Zayn ir brunetė mergina, jie buvo kaip jauni įsimylėjėliai , mergina rankose laikė didžiulį meškiną, jie buvo susiglaudė ir apsikabinę svarbiausią jie buvo laimingi tai atrodė labai mielai, tai buvo visai kitoks Zayn.

   -Ahh..man sunku apie tai kalbėti.-nuleido akis jis ir pasiėmė kitą nuotrauką su ta merginą, nuo spintelės , jis perbraukė su pirštais per nuotrauką, ir liūdnai atsiduso.

-Pasiilgai jos?.-paklausiau aš, man ta mergina kažkur matytą, bet niekaip negaliu atsiminti.

-Labai.-nenuleido jis akių nuo nuotraukos.

-Kas ji tokia?.- aš tariau.

-Jade.- pirma mano gyvenimo meilė.. 

Staiga vos tik jam pasakius šį vardą prisiminiau viską . Jade esu aš , juk kaip Zayn mama pasakojo sakė kad man buvo pakeistą tapatybę .Panašų lapą radau pas mamą spintoj jog iš Jade tapau Ela.

* Zayn * 

prisiminimai

-Neeee..eee Zayn sustokkk.-prašė jį, bet vistiek kutenau ją.

-Viskas, pažadu daugiau taip nedarysiu.-kartojo ji.

-Gera mergaitę.- pagyriau aš ir pabučiavau į skruostą.

 -Myliu tave nuo žemes iki dangaus.-pasakiau aš.

-Myliu tave, kaip 3 metrai virš dangaus ir dar daugiau.- pasakė ji ir mes pasibučiavom.

/Ela/

-Tu ją mylėjai ?-paklausiau aš ir peržvelgiau kitas nuotraukas.

-Be proto.-atsakė jis.

-Ką darytum jai ją sutiktum?

-Nepaleisčiau.- tarė jis.

-O jei sužinotum , kad ji arčiau nei tu manai?

-O tu žinai kur ji?.- pakėlė akis su viltimi.

-Jei pasakyčiau nepatikėtum.- vėl prakalbau aš.

-Sakyk.-ragino jis.

- esu Jade.















She is PROBLEM!Where stories live. Discover now