Nugalėtojais tapo mūsų komandą, mes net sugalvojom jei pavadinimą '' Best team ever '' šis pavadinimas kilo iš One Direction dainos - Best song ever. Mūsų noras buvo ,kad pralaimėjančių komandą iki vidurnakčio mum bus tarnais ir gamins vakarienę. Keliavom namo ir mūsų komandą laukė vakarienės ,o mes užsiprašėm kepsnio su bulvių košė ir mišrainę, o desertui ledų kokteilių. Kadangi reikėjo daug dalykų ,kad pagamintu mums mūsų užsakymą tai užsukom į prekybos centrą. Išsirinko ko reikėjo,susimokėjom į vėl patraukėm į kelią. Įšėją į lauką papūtė šaltas ir grubus vėjas, Niall pamatės tai man davė savo marškinius, o aš padėkojau. Apie Zayn piktą žvilgsnį senai pamiršau ir pripratau, vidinis balsas man sako , kad nepasiduočiau ir eičiau į priekį, o ne sukinėčiaus atgal, taip aš darau šiuo metu ir man pavykstą, šiuo metų mano gyvenimas puikus, turiu puikius draugus ir gerą draugą, taip pat nepamiršau ir Sofijos ji taip pat yra mano nuostabi draugę. Mamos dažnai nebūną, todėl , kad nebūtų liūdną pasikviečiu draugus, darau vakarėlius, dažnai draugai lieką nakvoti pas mane, nes dabar yra rudens atostogos. Vienai likti man nejauku, nemėgstu būti vieną mieliau bučiau su draugais. Įėjom į mano namus ir pralaimėtojai iškarto nuėjo į virtuvę, o mes į svetainę,atsigulėm ant lovos ir pasijungėm Tv.Niall atnėšė kepsius, kurie buvo skaniai iškepti , padėkoją puolėm valgyti, prisikišom pilvus ir laukėm desertų. Zayn atnešė kokteilius ir padavė kiekvienam atskirai, man padavės kokteilį palinkėjo skanaus. Galiausiai visi pavalgėm, kad ir kaip būtų keista vaikinai nesudegino virtuvės.
Horan,Styles, Payne, Tom.. ateikit - pasakė Zayn ir jie nuėjo .
Sugalvojau kaip smagiai atkeršyti merginom..
YOU ARE READING
She is PROBLEM!
Fanfiction3 sezonai.. JI - Ela Tomlinson, gyvenanti Bradforde Jis - Zayn Malik, atsikraustęs su šeima ir draugais į naują miestą Ji - turi geriausią drauge Sofija Jis - turi gaują kurią sudaro jo geriausi draugai Ji - netiki meilę nes sudegė vieną kartą J...