Jeigu skaitai šia dalį numesk komentaruose ❤
- Su sąlyga kad šiandien vakare pašoksi visiems.- mano gerkle parėjo baimės gumulys.
- Net nebandyk.-Zayn iškart pradėjo prieštaraut bet ignoravau jį ir atsisukau į Chloja ji buvo nuliūdus ir praradus viltį iš čia išeit.
- Nedaryk to.- viskas ką ji pasakė.
- Aš sutinku.- po ilgos tylos tariau.
- El!.- Zy buvo įsiutęs.
- Atsiprašau.- negalėjau pažvelgt jam akis, bet turiu padaryt tai.
- Puiku, palydėk jas persirengt,nes pasirodymas po valandos.- paliepė senis.
- O jį nuvesk žiurėt pasirodymų.- mus visus pradėjo lydėti,tuo metu net nenorėjau atsisukt į Zayn, nes net stovėdama prie jo jaučiau jo pyktį.
Pirma atvedė mus,atidaręs duris palydėjo į seną šurmulį, ten buvo pasiruošimų kambarys. Visos kaip ir visada buvo sutelkusios į Juli( ji buvo paminėta 2 sezono 1 dalį), ji vis dar buvo tokia pati kalė.
- O, grįžai.. ne gi civilizacija nepatiko? Vėl sugrįžai? Ar Zayn paliko?.- kaip ir minėjau ji vis dar tokia pati kalė, ji labiausiai manęs nemėgo,nes mano pasirodymai buvo pelningesni už jos.
- Juli! Senai nesimatėm kale.- nusišypsojau.
- Priešingai nei kaikurios čia esančios,tu turi pasirinkima išeit bet kada. Bet kaip matau kalei patinka toliau čiulpt.- į mūsų pokalbį įsitraukė ir Chloja.
- Traukis iš kėdės arba ištempsiu už plaukų.- surėkiau,jos visos pasižiūrėjo į mane kreivai,nes kitos kėdės buvo laisvos, bet aš būtent šitos norėjau.
- Nagi, eime.- ji suprato kad nejuokauju ir išsivedė savo pakalikes.
- Žiurim, kuo aprengsim tave.- Chloja pradėjo ieškot drabužių,o puoliau dažytis. Lūpas kaip visada raudonu lupdažiu, tušo ir šešelių.
- Štai.- ji parodė korseta kurį devedau dažniausiai būdama čia.
- Einu apsivilkt.- nuėjau į rūbine, o ji stovėjo už užuolaidos.
- Taigi, Malik ar ne.- nusijuoke ji.
- Malik.- patvirtinau ir pažiurėjau į žiedą.
- Geras laimikis.
- Dar ir koks.- pažvelgiau į veidrodį ir pamačiau senąją save.
- Viskas bus gerai, tai tik šokis.- padrąsinau save po nosim.
- Vauuuu.- tiek ištarė Chloja kaip išėjau.
- Eime.- po kelių minučių mes jau stovėjom užkulisiuose, mano akys ieškojo Zayn, štai jis. Jis net nežiūri į tas kurios šoka jam prieš nosį.
-Ponai, šiandien to nesitikėjo niekas, ji ir vėl grįžo! Į scena kviečiame karščiausia mergina Jade!.-visi pradėjo plot. Lipau į scena ir labai jaudinaus, iškart pradėjau ieškoti Zayn,jis atrodė kaip sustingęs ir vienintelė jo mintis tikriausiai buvo: na kuo šį kart mane nustebinsi?
Pradėjus grot dainai⬆, pradėjau judėt lėtai ir pagal ritmą.**
Ačiū mano mielajai ir ištikimai komentatorei💕💕💕
NEPAMIRŠK VOTE IR ILGŲ KOMENTARŲ PRAŠAU!!!!!!
Įstorija į pabaigą todėl noriu išgirst ILGŲ nuomonių ko tikites kitom dalim!!
Myliu💕
YOU ARE READING
She is PROBLEM!
Fanfiction3 sezonai.. JI - Ela Tomlinson, gyvenanti Bradforde Jis - Zayn Malik, atsikraustęs su šeima ir draugais į naują miestą Ji - turi geriausią drauge Sofija Jis - turi gaują kurią sudaro jo geriausi draugai Ji - netiki meilę nes sudegė vieną kartą J...