2: Really?

2.8K 142 0
                                    


Tai buvo gan pažįstamas balsas, tai buvo Liam balsas.
-Atsitiko rimtas dalykas , tavo draugei prasidėjo priepuolis ar kažkas panašaus.- informavo jis.
Ištikrujų jei priepuoliai prasidedavo, turbūt jum įdomu kodel ją laike tam kekšyne? Nes jis turejo gera figurą. Ir vyram ji patiko.
Vos tik suvirškinus viską ką pasakė Liam pradėjau begt į lauką ir ieškoti jos, apsidairius pamačiau Chloja ir kažkokį vaikiną greit pripuoliau prie jos ir pradejau kalbinti ją, maldauti kad atsimerktu ir atsibustu, bet jei prasidėjo traukuliai ir aš dar labiau puoliau į paniką. Krištolines ašaros redėjo mano skruostais, pradėjo lietis vaizdas ir tada tik tamsa..
Pramerkiau vieną akį o poto kitą atsisėdau ant lovos ir apsižvalgiau kur esu, tai buvo kambarys kuriam dominavo juoda spalva, pasukus galvą į kairę pamačiau balkoną, pasukus į dešinę pamačiau Zayn didelę  nuotrauką, kuri kabejo ant sienos. Atsistojau ir išlipau iš lovos ant kedes buvo padeta kažkokiu drabužiu, pakeliau juos ir radau pilkas treningines kelnes ir žalia maikute, nusirengiau savo drabužius, ir užsidėjau rastus nuėjau prie veidrodžio, ir pamačiau savo tragišką atvaizdą plaukai susivele, makiažas nubeges greit susitvarkiau ,ir nuo komodos pagrebiau žetonus ,ir užsidėjau ant kaklo. Nulipau į apačia o ten miela moteriške gamino pusryčius.
- Labas rytas.-pasisveikinau su moterim.
-Labas rytas mieloji .-pasisveikino ji.
- Skanaus.- padave ji man lekštę su blynais ir nuttela
- Ačiū.-padekojau ir pradejau valgyti
- Atsiprašau, kad šito klausiu bet kur aš esu, nes ponas Malik nusprende čia mane atsivežti kaip netekau sąmones.
- Jūs esat pono Malik namuose panele.-šyptelejo ji
- Ačiū už skaniausius pusryčius pasaulyje.-padėkojau aš ir ji jau norėjo imti lekštę, bet paėmiau pati ir išploviau.
- Žinai tu man patinki , tu ne taip kaip kitos Malik merginos kurias atsiveda ponas Malik.
-O jų buną daug?
-  Įvairiai .-atsakė ji
- Na štai ir mes mažute.-pasakė Zayn ir įėjo su blondinę, špakliaus auką mergina. O aš tiesiog sustingau.


She is PROBLEM!Where stories live. Discover now