-Na jūs su Zayn buvot tobuliausia pora,kiekvienas žinojo kad jus kartu, vienas be kito negalėjot niekur. Buvot linksmiausia pora visi pavydėjo jums, kad jis tavo vaikinas. Zayn tau dovanojo nuolatos dovanas,jam kitų nereikėjo nes turejo tave . Vesdavosi pas mus ir supažino su mūsų šeima ,ir tu man labai patikai.-šypsodamasi pasakojo ji.
-Bet vieną lemtingą vakarą atsitiko siaubingas dalykas tai buvo tavo avarija.-nuliūdo ji ir atsigere arbatos.
-Zayn išsipuoše kaip ,ir tu ,ir jūs nuvažiavot atšvesti savo metinių , po visko grįže jus atvažiavot čia ,ir pabuvot iki vakaro tu nusprendei važiuoti namo ir paprašei kad atvažiuotu tėtis, nors Zayn prieštaravo, kadangi Zayn turėjo mieste savo gaują kuria perdave jo tetis jam, jis turėjo priešu. Ryte sužinojom kad tu patekai į avariją ir buvai komoj,tu buvai nukraujavus ir tau reikėjo kraujo donoro, mūsų grupes buvo skirtingos todel negalejom jo duoti, bet..bet tavo tečio grupe buvo tapati ir jam reikejo rinktis tarp savęs ir tarp tavęs, kaip matai jis pasirinko tave.-nusivaliau aš ašarą,pasiilgau jo.
-Zayn buvo prie taves naktį ir dieną neatsitraukė nuo tave 24h per para, nevalgė ir negerė ir net nemiegojo, bet po savaites tu atsibudai ir daktaras praneše kad tu gyvensi bet...bet praradai atmintį, Zayn labai apsidžiaugė bet per greitai ,nes tavo mama nusprendė kad neleis bendrauti su tavim del to kad per jį atsitiko avarija,Zayn prasidėjo depresija ,ji truko ilgai bet džiaugiuosi ,kad baiges,kadangi mes su tavo mama bendravom nusprendem, kad reikia persikraustyti,na matai gyvenimai vel sustiko.- šyptelejo ji.
-O tu buvai labai miela mergina, bet kaip matau nepasikeitei,žinoma tavo mama nusprendė pakeisti tau tapatybė kad Zayn nesugalvotu ieškot.-baigė ji.
-Ačiū už arbatą ir kad papasakojot.-padėkojau aš, o ji surinko puodelius.
-Aš namiee.. pasigirdo Zayn balsas namuose..
YOU ARE READING
She is PROBLEM!
Fanfiction3 sezonai.. JI - Ela Tomlinson, gyvenanti Bradforde Jis - Zayn Malik, atsikraustęs su šeima ir draugais į naują miestą Ji - turi geriausią drauge Sofija Jis - turi gaują kurią sudaro jo geriausi draugai Ji - netiki meilę nes sudegė vieną kartą J...