2:Really?

2.9K 123 0
                                    

Užlipau į savo kambarį ir nutariau persirengti, užsidėjau Maikę ir Kelnes.13:30 rodė sveitainej 'Arina,tuoj turėtu ateiti'tariau sau mintyse.
Oh štai ir ji.
'Labas rytas Arina'pasakiau ir priėjus apsikabinau moterį kuri laikė 2 maišus maisto.
'Labas rytas mieloji'atsakė ji ir mes nuėjom į virtuvę.
'Tai kaip sekasi tavo planas chuliganas?Ar pasiteisino?'paklausė ji beišimdama maistą iš maišų.
'1:0 mano naudai' pasakiau aš pasididžiuodama ir padėjau išimti prekes.
'O,čia tau nežinau ar patiks,bet pagalvojau kad tau tai puikiai tiktu'padavė ji man mažą maišelį , kurio viduj buvo lupdažis atkimšus jį buvo matyti kad jis raudonas.
'Ačiū, jums labai'pasakiau aš ir apkabinau moterį ir pabučiavau į žandą. O jos veidą papuošė nuoširdi šypseną.
''Žinai tu man kaip dukra kurios niekad neturėjau, na ir kas kad mes pažįstamos mažą laiką, svarbu kas per tą laiką man tapai''kalbėjo ji
'Jūs man taip pat kaip mama, kurios niekad neturėjau ir nemačiau,žinot jei norit vadink mane'dukra' "
"Žinoma, o tu mane mama jei tau tai neskaudu"
''Tikrai ne,mama''pasakiau ir mes apsikabinom
'O čia keli saldumynai tau'padavė man maišelį su guminukais ir kitais saldumynais.
'Oh..jūs..oj Mama tu pati geriausia!' Džiaugiausi kaip vaikas gaves saldainį.
'O dabar jei nesupyksit einu pasidažyti lūpdažiu ir pasidėti guminukus'pasakiau aš ir atsistojau nuo kėdės.
'Žinoma, eik aš per tą laiką padarysiu mum arbatos ir tada kibsim į darbus, oh ir beje kiek tau cukraus deti šaukštelių?
'Man du'pasakiau ir išėjau iš virtuve, nuėjau į kambarį ten pasidejau guminukus ir pasidažiau savo pirmu lupdažiu nes Zayn man nebuvo nupirkes neivieno lupdažio.Pasidažiau lupdažiu kuris man tiko(nuotraukoj ☝) ir patiko.
Nulipau į apačią ir pamačiau vėl tą 'nuostabia'porele.

She is PROBLEM!Where stories live. Discover now