2:Really?

2.4K 127 0
                                    

-'Zayyn?'tik tiek teištariau ir greitu judesiu nulipau nuo Niall liemens.
-'Kelkis,renkis važiuojam 'sušaukė jis.
-'Am..gerai'tyliai ištariau aš.Susirinkau daiktus ir atsisveikinus ir padėkojus Niall,įlipau į Zayn mašina.
-'Tu žinai kiek aš tavęs ieškojau'nutraukė tyla mašinoj jis.
-'Ir kam aš tau reikalinga?Kam?Kad kentečiau?Jei netu mano gyvenimas būtų,kaip įprastos merginos!!!Bet pasirodei tu ir viską sušikai!'rekiau aš.
-"Nes myliu tave,ko tu nesupranti'rekė jis.
-"Jei myletum neskaudintum,visos tos tavo kales kasdieną ir viskas tas pats, kaip manai kaip aš jaučiuosi? Aš irgi noriu būt laiminga,todėl prašau netrugdyk'pasakiau ir išlipus iš mašinos nuėjau į namus.Pasikabinus paltą ir nusiėmus batus,nuėjau į savo kambarį dar pamiegoti.Nusirengiau drabužius ir įsitaisius savo minkštoj lovoj panirau į sapnų karalystę.Pajaučiau,kad kažkas padėjo ant mano veido pagalvę ir pradėjo mane dusinti.Greitu judesiu išsitraukiau šautuvą kuris buvo po pagalvę ir šoviau į žmogų.Skausmo aimana pasklido po patalpą. Nusiėmus pagalvę pamačiau Perrie gulinčią ant žemes su peršautą iš kurios bėgą kraujas.Staiga Zayn įbėgo į kambarį ir nuo tokio vaizdo buvo šoke.
-'Kodel tu peršovei jos koją,blet?'rėkė ant manes jis.
-"Nori peršausiu ir kita?'mirktėlėjau aš. O Zayn paėmes į glebį Perrie nunešė į apačią.
-"Žinos su kuo neverta žaist'pasakiau sau ir pasijungiau pažiurėti filmą.
****2h****
-"Nusileisk į apačią ir ateik į svetainę'pasakė Zayn ir išėjo.
-'M..okay'apsirengiau ir nulipau laiptais žemym,atėjau į svetainę ir atisisėdau ant kreslo,bet Zayn dar nebuvo. Ilgai laukti nereikėjo ir jis pasirodė svetainej su kažkokiais lapais rankose.
-"Turiu tau gerų žinių'pasakė Zayn atisisėsdamas ant sofos..
♡♡♡

She is PROBLEM!Where stories live. Discover now