3Now good?

859 40 3
                                    

Važiavome ilgai, apgalvojau daug planų kurių negalėsiu įgyvendinti,prisiminiau kiekvieną gerą akimirką, džiaugiausi savimi,kad tiek daug nuveikiau. Mes sustojom, jau viskas?

- Stokis.- sušaukė jis, o aš kruptelėjau,ant mano akių atsidūrė raištis ir mane pradėjo vesti. /Zayn/

Skambinau Elai, bet ji neatsiliepia, ji užmuš mane kad dingau be žinios. Sėdėjau savo kambariuke ir galvojau, kad reikėtų mest šitą mėšlą,vis bandau atsitraukt po truputį, bet vis kažkam prireikiu. Sunku bus atsisveikint su tuo,bet noriu pasiaukot dėl visų gerovės.

- Zayn.- įsibrovės Flipas pertraukė mano apmąstymus.

- Ko dar?.- pasiruošiau vėl kokiam durnam prašymui,nu nes gi nieko protingo nepasakys.

- Eini pažiūrėti? Man keliatą siuntinukų atvežė.- jo "siuntinukai" tai mergos kurias atveža už skolas, arba dar kokio velnio.

- Ką tavo lėlę sprogo,kad tikrų užsimanei?.-nusijuokiau ir kilstelėjau antakį.

- Tai eini?.- pavartė akis jis,gužtelėjau pečius ir ėjau kartu link vietos. Man gaila tų merginų, nes jos tikrai ne savo noru čia atvežamos, pagalvojus kartais kas būtų jeigu kažkurios vietoj atsidurtų mano sese, išmalčiau visiem snukius nepasigailėdamas.

- Ir jūs čia.- nustebau pamatęs Harry ir Louis.

- Tik prižiūrim tvarką.-atsakė Harry. Į salę buvo atvedamos merginos su užrištom akim ir pasodinamos ant kėdžių peržiūrai. Taip tiesiog įsitikinama ar jos sveikos, neturi negaliu ir panašių dalykų. Stebėjau visas merginas,kol akys neužkliuvo už vienos rudaaplaukes merginos,jos figūra buvo graži, bet veidas atrodė pavargęs, išbales ir nuverktas,negalėjau daug įžiūrėti kadangi stovėjau toli,Filipas priėjo prie jos.

- Mano vyras suras jus ir nužudys visus po vieną.- Filipas nusijuokė, o aš priėjau arčiau kadangi jos balsas man atrodė toks girdėtas.

- Aha, kas tavo vyras? Donaldas Trumpas?.- pašiepe ją.

- Aš jos vyras.- priėjas supratau kad toj kėdėj sėdi mano žmona.

*

vakar parašiau 4 dalis, todėl votinkit, follow mane ir žinoma komentarų BUTINAI!!!!!

She is PROBLEM!Where stories live. Discover now