3Now good?

1.1K 63 2
                                    


- Tu negali ten būt visą gyvenimą.- kalbėjo Jenne už durų zyzdama.
- O tu stebėk mane.- atsirėmus į duris atsakiau aš, girdėjau kaip ji atsidūsta ir išeina. Šios dvi savaites man labai sunkios. Dvi savaites kaip praradau savo vaiką. Kiekvienas iš mūsų šitą žinia ištveria kitaip, na kaip matot aš ištveriu taip. Zayn nemačiau taip pat dvi savaites, buvo atėjas kelis kartus bet net nematydama jaučiau kad vieną kartą buvo girtas. Jis kaltina dėl to save , bet aš manau tai mano kaltė. Nežinau kiek prireiks laiko atsigaut , bet dabar nieko nenoriu. Nuėjau prie veidrodžio ir nužvelgiau save , nuverktos akys , susivėle plaukai,sulysęs kūnas kadangi tik naktim einu pavalgyt,kad nieko nesutikčiau,bet apsirengus Zayn maike kuri kvepėjo juo. Atrodau klaikiai, bet man tai nerūpėjo todel toliau griuvau į lovą ir įlindau į telefoną. Mano akį užkliudė straipsnis kurio antraštei parašyta '' Zayn Malik pastebėtas be žiedo ant rankos. Ką tai turėtų reikšti? ''. Man skaudėjo, labai skaudėjo norėjau verkt bet neturėjau kuo. Kasdien matau žurnalistų straipsnius apie Zayn dabar jis gi populiarus, dabar jis juk daininkas.
Supratau kad jeigu ir toliau šiandien žiūrėsiu ką rašo apie jį žurnalistai mirsiu čia vieniša ir viena. Padėjau telefoną į šalį ir užmigau.

- Šūdas.- kambarį pasigirdo trenksmas. Pramerkiau akį ir pamačiau siluetą. Jis buvo labai pažįstamas kad jo nepažinčiau.

- Zayn?

She is PROBLEM!Where stories live. Discover now