3Now good?

1.2K 71 0
                                    

Viršuje ⬆ yra nauja Louis nauja daina tai galit pasijunkt:)❤
Gaila,kad vėl nesurinkom kiek norėjau,bet labai norejau parašyti naują dalį jum tad manau šį kartą galbūt įvertinsit ❤

//
Šiandien savaitę kaip Zayn pabudo iš komos. Viskas nuo tada pasikeitė jo elgesys,bendravimas apskritai viskas. Nekalbam taip kaip kasdien ,grįžta naktim arba girtas kartais net miega ant sofos. Tas jausmas kad iš komos atsikėlė visai kitas žmogus,nežinau kur dingo mano vyras ir kas jam atsitiko. Vienintelis žmogus kuriam dabar rūpiu tai Niall, jam visada įdomu kaip aš jaučiuosi,ką valgiau ir kaip miegojau jis labai nuoširdžiai rūpinasi manimi,kas yra labai miela.
Šią savaitę tiesiog nuobodžiavau,ir be to daktaras paskyrė lovos režimą todėl reikia ilsėtis del savo vaikėlio kuriam buvo pavojus,bet dabar yra viskas gerai. Vis dar nepasakiau kad pradadau vieną iš mūsų vaikų, o jis man nesakė dėl ko jis buvo komoj ir kodėl buvo pašautas.

T-u-k -T-u-k
Kažkas pasibeldė į duris,galbūt ir vėl ten Zayn pragėres mūsų namų raktus. Nužingsniavau prie durų ir jas atidariau.
- Niall?!.- nustebau pamačius blondiną.
- Zayn nėra.- iškart pasakiau.
- Aš ne pas jį, o pas tave.- nusišypsojo jis ir įžengė pro duris.

/ 14:57/

\Zayn\

- Šunsnukis.- mečiau stiklinę į sieną.
Beveik turėjau jį,beveik. Jis bandė nuskriausti mano žmoną ir vaiko motiną, aš jį užmušiu.

- Malik, ramynkis.-pro duris įėjo Styles. Pamatęs stiklo šukės ant žemės pakėlė antakius.

- Kodėl jai nepasakai, kad viskas dėl gaujos?.- paklausė manęs Harry.

- Nesuprantu apie ką šneki.- apsimečiau nesuprantantis, kad jis kalbą apie Ellą.

- Baik Malik, mes puikiai suprantam abu apie ką šneku.

//
Wow,net daugiau žodžių parašiau del jūsų todėl labai noriu 20 vote ir ilgesnių komentarų❤
Žinoma nepamirškit pafolovint mane,paspausti vote ant šios dalies ir paskaityti kitas mano istorijas💞




She is PROBLEM!Where stories live. Discover now