- Stovėjau prieš veidrodį ir negalėjau atpažint savęs : suknelė buvo laisvo kritimo ir neišryškino mano nėščiosios pilvuko, plaukai sušukuoti į tvarkingą kuoduką, juos taip pat puošė prabangi karūna, ir žinoma visagalis makiažas.- užmečiau akį į laikrodį ir pamačiau, kad liko tik 10 minučių,ir žengsiu prie altoriaus.
-Atrodai nuostabiai!.- pagyrė Trisha kuri vos tramdė ašaras.
- Štai, kai kas seno.- ji užsegė man neriniuota apyrankę,laikiaus bent vienos tradicijos kažkas seno, naujo ir skolinto.
Nauja buvo mano karūna, skolinaus batelius, sena buvo apyrankė.
- Buvau užsidėjusi ją per savo vestuves taip pat, o tu nusipelnei šios dienos labiau už visus.- aš padėkojau, ir ji apsikabino mane prieš išeidama.
- Na, kur mūsų nuotaka ir būsima mamytė.- girdėjau merginų balsus ir po akimirkos jos jau buvo čia.
- Sofija, Chloja, Jenne.-kreipiausi aš į jas.
- Ačiū jums už viską, kiekviena iš jūsų padėjo man sunkiais gyvenimo tarpais.- išleidau ašara, bet greit nusivaliau ir apsikabinau jas visas.Po 10 minučių
- Viskas bus gerai.- pakartojus sau tyliai pradėjau eit.
Fone pradėjo grot vestuvių maršas, visų žvilgsniai sukluso į mane, bet aš buvau susitelkus į Zayn, jis atrodė nustebęs ir laimingas.
Būtent tokį jį ir myliu..Vėliau
-Neesu pati geriausia kalbų sakytoja, bet Zayn mielasis, tau pasisekė, kad turi šią nuostabią mergina.- Trishos žodžiai pamalonino man širdį.
- Ir žinoma laukiu anūkų.-ji pridūrė ir visi nusijuokė. Taip jie dar nežino apie tai, bet po vestuvių pasakysim.
-Už jaunuosius.- ji pakėlė taure ir visi tą patį pakartoja atsigėrė.-El, tu juk žinai ,kad aš laiminga kaip tu laiminga.- kalba pradėjo sakyt Jenne.
- Mačiau jus visokius per tiek laiko, viską išgyvenot ir dabar čia sėdėt laimingi po tiek laiko. Esat patys stipriausi žmonės kuriuos pažįstu.- pratęsė ji.
- Na, o dabar KARTI, KARTI ,KARTI.- visi pradėjo skanduot ir mes su Zayn pasibučiavome.
- Aš tuoj nejausiu savo lūpų.- pasiskundžiau Zayn ir kartu nusijuokėm.Po kelių akimirkų
- Gal galima šokiuj panele Malik?.- Zayn priėjas prie manęs paprašė.
- Žinoma.- nusišypsojau.
Fone už grojo Eddo daina Perfect, padėjau jam rankas ant pečių ir pradėjome šokti.
Keista pagalvoti, kiek daug visko įvykio per šiuos kelis metus, kiek iškentėjau, bet galiausiai tapau laiminga visiem laikam.Po 8 mėnesių
-Tada buvau liekna.- atsidusau.
- O, dabar kaip bačka.- Zayn susirauke dėl šių žodžių.
- Baik, tu juk žinai , kad atrodai nuostabiai.
Tu pagimdysi pačius gražiausius vaikus, ir jau vien dėl to esi nuostabi.- pakštelėjo man į lūpas.
- Nenoriu daugiau žiurėt šitų nuotraukų.- nes kuo tuoliau tuo labiau pradėsiu save kritikuot.
- Noriu valgyt.- pasiskundžiau aš.
- Ir vėl.- nusijuokė iš manes jis.
- Nepamiršk, kad valgau už 3.- priminiau jam, ir taip aš laukiuos dvynukų kurie turėtų gimt greitu metu, Zayn visą tą laiką labai rūpinosi manim ,todėl be abejonės jis bus puikus tėtis. Atsikėliau iš lovos ir nuėjau pasižiūrėti kas gero šaldytuve.
- Mmm.. Jogurtas.- pasiėmus šaukštelį pradėjau valgyt,atsisėdau ant kėdės kadangi stovėti sunkiai sekasi šiuo metu.
- Ell.- Zayn pašaukė mane
- Mh.- atšaukiau atgal.
- Ateik čia.- paliepė gi mat.
Vos tik atsistojus pajaučiau, kaip man nubėgo vandenys.
- Zayn! Gimdau!
LigoninėjPagaliau po kelių valandų jie sugalvojo išlysti,ir ant savo rankų jau laikiau savo 2 angeliukus, nu arba kitaip augančius velniukus.
- Tikri galiūnai.-pagyrė daktaras juos.
- Visi į tėtį.- pridūrė Zayn ir mes visi nusijuokėm.
- Tavo vardas bus Hope,nes tu buvai mūsų viltis.- mergytė buvo panaši į mane, po mano žodžių ji pradejo juoktis ir aš pakštelėjau jai į nosyte.
- O, tu būsi kinder suprise,nes buvai mūsų staigmena.- Zayn ką tik pamėgdžiojo mane.
- Zayn.- apsimečiau supykus.
- Juokauju, tu būsi Zack, nes esi tikra tėčio kopija.- jis laikė jį rankose ir šypsojosi vienas kitam.Po 4 metų
- Mamaaaa, Zack sulaužė mano lelytę.- Hope bėgo link manęs nešdama savo lelytes ranką.
- Zack.- pašaukiau jį, bet jis neatsiliepė.
- Zack.- dar kartą pakartojau, ir jis įšėjo iš savo kambario.
- Kodėl sulaužei Hope žaislą?.- jis žiūrėjo į mane savo rudom akytėm.
- Nesulaužiau.- nu va prasideda.
- Nemeluok.
- Ką vėl padarė mano demonas?.- Zayn paėmė ant rankų Zack,ir kaip visada jis jį gina.
- Jis sulaužė Hope lelytę.- pakartojau.
- Tai, juk tik lelytė.- pažiurėjau į jį žudančiu žvilgsniu.
- Zack, atsiprašyk seses.- paliepė Zayn ir jis nusibaudes nuėjo.
- Kur buvai?.- paklausiau jo kol ėjom į virtuvę.
- Nuėjau pridengt Harry ir Chlojai pasakiau,kad jis visa naktį buvo su manim.
- O jis buvo? - kilstelėjau antakį.
- Jis visa nakti viešbutį miegojo.
Tu juk žinai kaip sunku su tom neščiom žmonom.- nusijuokė jis.
-Nu atleiskite, ne jum vyram suprast kaip reikia 9 mėnesius vaikščiot su pilvu dėl kurio kojų nematai.- apsimečiau įsižeidus.
- Nu atleiskite, bet jūsų šitos nuotaikų kaitos verčia mane manyt ,kad esate neščia.- Zayn ir vėl pamėgdžiojo mane.
- O kas jei ir esu?.- laukiau jo reakcijos.
- Rimtai?- jis negalėjo patikėti , o aš linktelėjau.
- Tai..nuostabu.- jis priėjo ir mes pasibučiavome, viskas virto į kažką gyliau ir dabar aš jau sėdėjau ant virtuvės staliuko.
- Tėti, o kodėl tu valgai mama?.- Hope stovėjo tarpdurį nieko nesuprasdama ir tai privertė mus nusijuokti.**
Viskas:(
Ačiu visiems už viską💕
Myliu jus begalo, be jūsų nebūtų manęs:)
NA O DABAR ILGAAAAS NUOMONĖS KURIŲ NUSIPELNIAU.
IR ŽINOMA VOTEEE!💋
YOU ARE READING
She is PROBLEM!
Fanfiction3 sezonai.. JI - Ela Tomlinson, gyvenanti Bradforde Jis - Zayn Malik, atsikraustęs su šeima ir draugais į naują miestą Ji - turi geriausią drauge Sofija Jis - turi gaują kurią sudaro jo geriausi draugai Ji - netiki meilę nes sudegė vieną kartą J...