3Now good?

951 43 1
                                    


Sumaliau tą šunsnukį taip,kad kitą kartą prisimintu.

- Harry,pasirūpink jom.- kadangi jos laisvos,tegul nuveža jas saugiai į namus.

- Važiuojam namo.- uždėjau jai švarką ant pečių ir vedžiaus į mašina, bet vos tik ji įsėdo užmigo. Ji išgyveno tiek daug, kad keista pagalvot kaip ji vis dar laikosi ant šitos žemės. Kadangi esame tik susiraše,bet nesusituokę bažnyčioj norėčiau tai įgyvendinti greitu metu,bet pirma reikia jai atsigauti po viso šito.

/Rytas/

- Ne,nenee Zayn.- mane prižadino mažytės balsas,ji susapnavo košmarą.

- Ššš, nusiramink viskas gerai.-apsikabinau ją ir bandžiau nuramint, ilgai netruko kaip ji vėl miegojo saldžiai. Kadangi mečiau visus šitus dalykus, dabar esu kiekvieną dieną laisvas, aišku išskyrus dainu įrašymus, bet dabar nereikės niekam meluot ką aš veikiu, ir kur esu. Stebėjau kaip ji ramiai miega, kaip tolygiai kvepuoja, kaip tikras angelas, nepajutau kaip akis pradėjo merktis ir pats užmigau.

/Diena/

Atmerkiau akį ir laikrodį rodė 13:45, atsisukau į kitą lovos pusę,bet Elos neradau , todėl nieko nelaukęs lipau iš lovos ir pradėjęs jos ieškoti, radau ją kepančia blynus virtuvej.

- Ka tu čia darai? Turėtum ilsėtis lovoj.- kodėl ji visada niekieno neklauso, ir kenkia sau.

- Tu juk žinai, kad aš taip negaliu.- nusišypsojo ji ir pakštelėjo į lūpas.

- Sėsk valgyt blynų.- ji padėjo lėkštę ant stalo ir aš atsisėdau.

- Tu negali apsimest,kad nieko neįvyko.- aš vis dar buvau nepatenkintas.

- Galiu.- ji atsisėdo prieš mane.

- Aš noriu surast Chloja.- pareiškė ji.

- Chloja?.- dar kartą paklausė jis, tikėjausi tokios jo reakcijos, bet aš noriu surasti ją ir jai padėti.

- Tu juk neprieštarauji tam, tiesa?.- žinau, kad jis nori manim rūpintis,bet negaliu būt amžina ligonė.

- Žinoma, kad ne.

- Tada, puiku. Pavalgę pradėsim jos paieška.-viduj taip džiūgaujau,ir taip laukiau kada galėsiu ją apsikabinti ir tiek daug papasakoti.

- Bet tu juk supranti, kad mes negalim šiaip sau atėję ją pasiimti.

- Žinau, todėl turiu jiem ką pasiūlyti.- atiduosiu tečio nešvarius reikalus kitiem, žinau kad Zayn atidavė viską kas jam priklausė, dėl mano noro,todėl noriu padaryt tą pati ir užbaigt visai tai visiems laikams.

- Aš parašysiu Harry,kad pasidomėtu kur ji yra.-pasakė Zy.

- Labai gerai.- buvau labai laiminga.

- Žinai, aš pagalvojau galbūt mum pats laikas susituokti bažnyčioj.-buvau nustebusi tokiu Zayn pasiūlymų.

- Žinoma, labai to norėčiau.- priėjau prie jo ir pabučiavau.

- Pats laikas pradėti normalų gyvenimą.- Zayn po šių žodžių pagilino bučinį ir tai perėjo į daug daugiau, greit pajaučiau patalus po manim.

- Kaip šito pasiilgau.-neilgai truko kol ant mūsų nebeliko drabužių

**

Stengiaus ilga parašyt , tikiuosi vėl votinsit, followinkit mane, ir KOMENTUOKIT BŪTINAI :((

MYLIUUU <3

VIRŠUJ NUOTRAUKA KAIP ATRODO CHLOJA

She is PROBLEM!Where stories live. Discover now