Bölümlerle ilgili

22.2K 1.1K 60
                                    

Arkadaşlar aslında genelde bir şey söyleyeceksem bölüm içinde yazmayı tercih ederim ki bugün şöyle bir durum oldu ben size söylemem gereken önemli bir şeyi söylemeyi unuttum.

Artık ufaktan finale yaklaşırken ben her şeyi kusursuz bir şekilde birbirine bağlayacağım diye bayağı kafa patlatıyorum bunun üzerine birde kpss çalışmalarım eklenince benim balık hafızaya sahip beynim duyuru yapmayı unutmuş. Tamamen o sebepten rahatsız ediyorum sizi yani:)

Neyse gelelim sadade. Ben ilk 3 bölümü bayağı bir düzenledim arkadaşlar ve ciddi değişiklikler oldu.

Öncelikle birinci bölümde yani Ang'in kaçış sahnesinde evde geçen sahneleri değiştirip depoda devam ettirdim. Daha ayrıntılı bir girişten başka fazla bir değişiklik yok burada.

Fakat 2. Bölümü yani Alex'in olduğu kısmı üçüncü tekil kişi anlatımdan birinci anlatıma çevirdim ve ciddi eklemeler yaptım. Yani artık olayları Alex'in ağzından dinleyeceğiz.

En büyük değişiklik 3. Bölümde oldu şöyleki hiç okumadiginiz bir bölüm ekledim. Yani Ang baygınken Alex'in neler yaptığı felan o gibi değişiklikler. Biliyorsunuz ki 3 gunluk bir kayıp zaman vardı. Zaman buldukça duzenliyorum. O yüzden kopukluklar olabilir.

Bakarsanız da olur bakmasanız da tamamen sizin tercihinize kalmış benden söylemesi :)

Biliyor musunuz bilmiyorum ama fantastik bir hikâye yazmak gerçekten çok zor. Yani aranızda yazan var mı bilmiyorum ama ciddi bir emek ve hayal gücü ister. Bende ikisi de bol. Her ne kadar benim kurgu çok araştırma gerektirmese de olayları canlı ve hatasız yazmaya gayret ediyorum.

Bu sebeple hep desteğinizi bekliyorum çünkü en büyük ilham kaynağım yorumlarınız. Yaptığınız yorumlar karakterlerle ilgili eleştirileriniz bana ciddi anlamda ilham oluyor. Kaç kere kurtarıcım olduğunuzu soylemeyecegim :)

Fazla okuyucu sayım olmasa da ben halimden çok çok memnunum. Çünkü sizlerden gelen her güzel mesaj beğenildiğine dair yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Desteğini vote,yorum ya da mesaj yoluyla esirgemeyen tüm dostlarıma ve diğer bütün gizli okurlarıma teşekkür ederim. İyi ki varsınız :)

Amanın ne kadar çok konuşmuşum. İyi geceler :))

Gelecekten GelenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin