Hakkımda 20 şey etkinliği :)

22.9K 807 241
                                    

Merhaba bir etkinlik başlamış hakkımızda 20 şey yazıp kitabımızda yayınlıyoruz :) Başlarda çekindim nasıl yazacam diye ama 3 arkadaşın davetiyle işte bende buradayım. Umarım sıkılmazsınız :)

1) 24 yaşındayım. Küçükken büyümek isterken şimdi her geçen sene de üzülüyorum yaşlanıyorum diye :)

2) 4 kardeşin en büyüğüyüm. Bazen neden benim ablam yok diye söyleniyorum çünkü onlar ne dese önce kabul etmesem de sonra bir bakmışım yapıyorum :)

3) 2 Ağustos doğumluyum. Aslan burcuyum ve burcumun neredeyse her özelliğini taşırım. Çabuk parlar çabuk sonerim. Kibirli degilimdir ama seçiciyimdir. Oldukça inatçıyımdır.

4) Hayatıma öyle sık insan girmez giren de istemediği sürece benden kolay çıkmaz. Allah'ın hakkı üçtür üçten sonra dost most hak getire. Huyumu öğrendikten sonra beni idare etmek çok kolay hele tatlı dil yok mu nasıl da kandırıyor hemencecik beni :)

5) Küçükken çok yaramazdım. Çenemde kocaman alnımda iki ufak çaplı dikiş var :) burnuma sokmayı becerdigim bir kaç düğme yüzünden bir kaç gün hastanede yatmışlığım var. Bir kaç kez kayboldum ve bir kere tüpçü amcalar bir kere de bir teyze getirmişti beni eve. Çok sık evden çıkar kendi başıma gezerdim. O zamanlar annemden yediğim terliklerin haddi hesabı yok :)

6) İlk okulda çok sık okul değiştirdiğim için hiç bir öğretmenimin ve arkadaşımın adını hatırlamam. Ortaokul zamanında erkek çocuklarından çok dayak yerdim ve bu çok sinirime dokunurdu. Babama kaç kere beni dövüş okuluna gönder diye yalvardım ama göndermedi hala başına kalkarım. Şimdide o git diyor ben gitmiyorum inat değil mi :)

7) Şiir yazmaya ilk okulda başladım. Yazar yazar sevdiğim insanların evlerine ya da bir şekilde kendilerine gizlice verirdim. Ama o hevesim hep gidip geldiğinden fazla uğraşmadım. Severim şiir yazmayı eserse ilham gelirse yazarım hala :)  Yazı hayatıyla çok geç tanıştım. Üzülerek söylüyorum ki eskiden pek kitap okumazdım hatta hocalar okuyun derken öcü görmüş gibi kaçardım.

8) Matematikten nefret ederim o da beni sevmiyor ki hiç iyi not alamıyorum.

9) Dönüm noktam Dan Brown oldu. Ondan sonra anladım ki okumayı seviyormuşum ama aradığım kitabı bulamıyormuşum. Ondan sonra okuduğum fantastik, bilim kurgu, paranormal kitapların haddi hesabı yok. Daha çok fantastik seri düşkünüyümdür.

10) Polis olmayı isteyip meslek lisesinde muhasebe okudum, sonra tekrar polis olmak isteyip yerel yönetimler okudum. Şimdide hala isteyip kamu yönetimi okuyorum hayırlısı artık :)

11) Bir gün motor alacam. Ama önce ehliyet almam lazım. Hıza bayılırım ama emniyetli olana :) ve en çok erkek kardeşimle arabaya binmeyi severim. Çünkü o manyak araba kullanır :)

12) Macera düşkünüyümdür ama etrafımdakiler nedense hep tam tersi. Lunaparkta gondola bile binmeye korkan arkadaşlarım var. Cesaretim hepsinin gözünü korkutur :)

13) Hayalim 100 küsür metreden paraşüt atlayışı ve bangejambing yapmak bir gün kesin yapacağım eminim :) Genelde bir ortama girdiğimde başta bana soğuk derler öyleyimdirde öyle hemen açılmam bir tanıyıp ölçerim ama sonra o kişilerin vazgeçilmezi olurum :)

14) Çok açık sözlüyüm ve bunu gerçekten istemeden yapıyorum. İnsanların yüzüne pat pat saydırıp  sonra pişman olurum. Kalp kırmaktan çok korkarım.

15) Balık hafızalıyımdır. Kurguyu yazarken bu yüzden çok zorlanırım yazdığım isimleri karakterlere yüklediğim fiziksel özellikleri çok sık unuturum bu yüzden artık not tutmaya başladım. İki kayıp ruh burada yayınladığım ilk kitabımdı ama onu düzenlemeye aldım. Şimdi bir şiir kitabım ve Gelecekten Gelen  isimli fantastik kitabım var. Ve farkettim ki  yazmaya bayılıyorum. Öyle uzun süreli bir yazma geçmişim yok. Yazmaya başlayalı bir yıl bile olmadı. Tarzımı daha yavaş yavaş oturtmaya çalışıyorum. Umarım zamanla daha da iyi olacağım.

16) Genelde bir çok şeyi bilirim ama saf ayağına yatarım. Bu yüzden insanların gözünün içine baka baka ne kadar da kolay yalan söyleyebildiklerini keşfettim. Bu konuda çok sabırlıyımdır susarım ta ki o kişinin inkar edemeyeceği konuma ulaşana kadar.

17) Üzgün olduğumda hareketli, temizlik yaparken slow müzik dinlerim o derece ters insanım. Müzik listemde belli bir tarz yok şiirden arabesk'e klasik müzikten türküye slowdan pop'a her telden dinlerim. Kendimi hiç kısıtlamam. Yabancılardan İnna, bizden de Sezen Aksu vaz geçilmezim.

18) Benden 15 yaş küçük kız kardeşimle çok kavga ederim. Şimdi diyeceksiniz ki el kadar çocuktan ne istiyon ama valla deli ediyor billa deli ediyor anam bana doğurmuş sanki :) kız şimdiden dolabıma dadanmış gel de deli olma :) ama canım ciğerimdir bebeğim :)

19) Herkese hemencecik güven veririm buna ben bile şaşırıyorum. Bilmem kaç yıllık dostlarına vermedikleri sırları insanlar iki günde bana söyleyebiliyorlar. Ben öyle sırlarımı vermem hiç bir zaman o kadar rahat olmadım. Genel de dost dediklerim sayılıdır öyle herkese güvenmem. Ama sildi mi de kaç yıllık olduğu gözüm görmez. 8 yıllık arkadaşlarımı bile bir kalemde silmişliğim var.

20) Tek aşkım cicikuşum. Omzuma gelip aşkım diyor ya dünyalar benim oluyor :)

Vay vallaha yazdım zor diyordum ama oldu valla :)

Sizde bu etkinliğe hakkınızda 20 şey yazıp kitabınızda yayınlayarak katılabilirsiniz :)

DilaraDemirci4
ececees
maviolympos
ozz123
resimlerdemutlu
sairolmak
sibelgns
AsumanSac
BySerdengecti
maviivam
Ozlem_Yalcinkaya
ErhanTuran4104

Gelecekten GelenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin