17.PST

20.6K 1K 20
                                    

BAHADIR

İçim de tarif edilemez bir duygu vardı.Ne olursa olsun onu görmeliydim.İyi olduğunu bilmeye ihtiyacım vardı.Evden hızlıca çıktım.

MÜJGAN

Misafirler gelmişti.1saat olmuştu Berenden hala ses yoktu.

''Çağır artık kızı ''dedi Nuri bende merak etmiştim.Kapı hışımla çalmaya başladı.Kapıyı açtığımda gelen Bahadırdı.

''Ne işin var lan senin bu evde ''dedi Nuri

''Beren'i göreceğim ''dedi Bahadır

''Defol git lan bu evden ''dedi Nuri

''Nuri ne oluyor Beren kızımızı neden soruyor bu adam ''dedi Mahmut bey

''Nereden kızınız oluyor sizin ''dedi Bahadır

''Oğluma istemeye geldik ''dedi Mahmut Bey

''Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz asla onun başkasıyla evlenmesine izin vermem deyip yukarı çıkmaya başladı.

''Dur lan şerefsiz adamlarına bağırdı yakalayın şu herifi ''dedi Nuri

BAHADIR

Berenin odasının önündeydim.Kapı kitliydi.

''Bu kapı neden kilitli ''dedim

''Ben kitlemedim ''Dedi nuri amca

''Kendine bir şey yapmış olamaz değil mi ?''Dedi müjgan teyze ağlamaya başladı.Öyle bir şey yapmış olamaz değil mi bunu bana ve bebeğimize yapmış olamaz.

''Beren aç kapıyı ben geldim güzelim ''dedim ama içeriden hiç bir ses yoktu.

''Kahretsin çekilin kapıyı kıracağım ''dedim bağırarak bir kaç kere zorlamadan sonra kapı açıldı.Meleğim yatağında uzanmış haldeydi.Yanında ki ilaç kutuları hayır intihar etmişti.Yanındaki mektubu cebime koyarak onu kucakladım.Ve aşağıya indim.Kapıdan çıkarken

''Hepsi sizin yüzünüzden ona bir şey olursa benden korkun ''dedim ve hızlıca araba bindirdim.

MÜJGAN

''Kızım ona bir şey olursa yaşayamam ben hepsi senin yüzünden seni asla affetmeyeceğim boşanıyorum da senden dedim sen ne kötü bir insansın kızım ölüyor ''diye feryat ediyordum.Pusat açık kapıdan içeri girdi.

'Anne ne ölmesi ''dedi şaşkınlıkla

''Beren intihar etmiş oğlum kardeşin ölüyor ''dedim..

BAHADIR

Yardım edin çabuk diye bağırmaya başladım.Beren'i sedyeye yatırdılar.

''Nesi var ''dedi hemşire kadın

''İlaç içmiş ve hamile lütfen kurtarın onları ''dedim çaresizce

''Tamam siz burada kalın doktor bey müdahale edicek ''dedi olduğum yerde kaldım.Onlara bir şey olursa ne yapardım ben? Ne bebeğimi ne sevdiğim kadını koruyamadım.Allah beni kahretsin etrafı yumruklamaya başlamıştım.

''Oğlum sakin ol ''dedi yaşlı bir kadın gözümden iki damla yaş düşmüştü.

''Olamam teyze onlara bir şey olursa yaşayamam ''dedim kadın beni şefkatle sarmaladı.Annem gibi kokusu vardı.Yıllar önce kaybettiğim annem!

''Olmayacak sen o güzel kalbini temiz tut yavrum ''dedi bem beyaz saçları vardı.

''Teşekkür ederim sarılmak iyi geldi ''dedim

P.U.S.A.THikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin