40.PST

12.6K 647 49
                                    




''Pusat''diyen kadının yüzü yara içindeydi.Ayakta zor duruyor gibiydi.Şaşkınlıkla kocama baktım.O da bana anlamdıramadığım bakışlar gönderdi.

''Pu-pusat yardım et ''diyen kadın sendeledi.Pusat tam yere yığılacakken belinden tutup sabitledi.İçim de oluşan kırgınlığa engel olamadım.Ama bu kadın farklı gelmişti.Yardıma ihtiyacı vardı.Ama kocamın ona dokunuyor olması boğazım kurumuştu.Kimdi bu kadın ?

''Emily ben onu salona götürüyorum.Sen de su getirir misin ? ''hiç bir şey demedim.Sadece onayladım.Mutfağa gidip su doldurdum.Salona döndüğüm de Pusat onu koltuğa uzandırmıştı. Elimde ki suyu ona uzattım.Kız suyu elimden alıp acıyla yüzünü buruşturarak içmeye başladı.

''Neler oluyor Damla neden bu haldesin ? ''dedi.Demek kızın adı Damlaydı.

''Pusat hayatım babamın düşmanlarını biliyorsun.Babam öldükte sonra başıma üşüştüler.Sürekli para istediler.Küçük miktarda ödemeler yaptım.Ama çok fazlasını istediler.Olmadığımı söylediğim de ise bu hale getirdiler.Eğer kaçamasaydım bana teca---''devamını getiremeden hıçkırıklara boğuldu.Böyle iğrenç bir şey nasıl olabilirdi.Bu kız kimdi ve neden kocamdan yardım istiyordu?

''Şşş tamam ağlama geçti.Burada güvendesin.''dedi sarılarak.O kıza sarılmıştı.Gözlerimin dolduğunu hissettim.

''Şe-şey seni de rahatsız ettim.Ama sen den başka gidecek kimsem yoktu.''dedi.Seni mi ben ne oluyordum peki burada ? Bu kızdan hoşlanmamıştım.Farklı bir şeyler vardı hissediyordum.

''Saçmalama sen benim dostumsun.''dedi Pusat kızın bir anda yüzü düştü.Beni umursamıyorlardı bile.Sinirle yerim de doğruldum.En iyisi odama çıkıp uyumaktı.

''Güzelim nereye ? ''sonun da beni görebilmişti demek.

''Odama çıkıyorum.''

''Misafir odasını hazırlatalım.Sema Hanım birazdan gelir.''

''Pusat ben korkuyorum.''dedi.İri gözlerle kıza baktım.Ne istiyordu yani !

''Korkacak bir şey yok.Bu evin korumaları var.''

''Pusat benim yanım da kalamaz mısın ? ''yanlış duyuyor olmalıydım.Sinir katsayım hızla yükselmişti.

''Ne saçmalıyorsun sen ben evliyim karımın yanın da söylediklerine bak.''dedi bağırarak.

''Ne şey ben bilmiyordum.Evin çalışanı zannetmiştim.''dedi.Beni aşağılamasına daha fazla katlanmayacaktım.

''Damla haddini bil.Eski dostumsun diye evimize aldık.Benim karım hakkın da ne dediğine dikkat et.''

''Özür dilerim ben eşin den de senden de bilmiyordum.İnan kötü niyetim yok.''dedi masum bakışlar atarak.Yemezler bu numaraları.

''Tamam neyse bu benim karım Emily ve sana odanı gösterirler.İşim var çıkmalıyım.''dedi.Ve kapıya yöneldi.Bu kızın kim olduğu hakkın da bir açıklama bile yapmamıştı.

''Emily lütfen kusura bakma ben yaralıyım da fark edemedim.''dedi.

''Sorun değil öğrenmiş oldun.''dedim.

''Şey Pusat çok iyi bir insandır.Beni ortada bırakmayacağını biliyordum.''

''Öyledir.''

''Pusatla bizim çok eskiye dayanan bir arkadaşlığımız var.''

''Öylemi ne güzel nereden tanışıyorsunuz ?''

''Lisede aynı okuldaydık.Sonra üniversite sevgili olduk.Beraber aynı eve falan çıkınca ilişkimiz baya bir ciddileşmişti.''Yok bu kadarına da katlanamazdım.Resmen sevgilisini evimize sokmuştu.Sinirle ellerimi yumruk yaptım.

P.U.S.A.THikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin