Pusat çok sinirli gözüküyordu. Araba da tek bir laf etmemişti. Boynunda ki damarları görebiliyordum. Eve geldiğimiz de sinirle kapıyı açtı ve beni beklemeden içeriye girdi. Hadi ama benim ne suçum vardı !''Pu-Pusat şey benimle konuşmayacak mı--''
''Emily yeterince sinirliyim odana.''dedi. Ne demek odana ya konuşmaya çalışıyorum burada.
''Yeter ama benim ne suçum var ? ''dedim sinirle. Dişlerini birbirine geçirdi. Kendini tuttuğu belliydi.
''Bak çok sinirliyim kalbini kırmak istemiyorum zorluyorsun.''
''Ben konuşmadım bile adamla onun niyeti bozuksa ne yapabilirim.''
''Lan yeter diyorum. Açmayacaksın bu konuyu kimse benim karımı güzel bulamaz. Kimse beğeniyle bakamaz. Öldürürüm lan anladın mı ? ''dedi adeta kükremişti. Yerim de korkuyla kıpırdandım.
''Ben seninim zaten başkasının ne yaptığı umrumda değil. Sadece sen varsın.''
''Benimsin lan sadece benim. Benim olana bakanı yaşatmam.''
''Pusat lütfen bir şey yapma.''
''O adamı mı düşünüyorsun ? ''dedi. Üzerime yürümeye başlamıştı. Bir adım geriledim.
''Öyle olmadığını biliyorsun. Ben sadece bizi düşünüyorum.''
''O zaman benim işime karışma.''
''Bizim bir bebeğimiz olacak. Katil bir babası mı olsun ? Sen kimseyi öldürmedin ki şimdi böyle bir şey yapasın ? ''
''O adamı öldürmeyeceğim. Sırf senin ve çocuğum için ama bu ülke de barındırmam.''
''Seni çok seviyorum.''dedim. gözlerim dolu dolu hala bana karşı soğuktu. İradesi yıkılır gibi olsa da soğukça konuştu.
'' Hadi odaya git çok yoruldun.''
''Sen gelmeyecek m--''
''İşim var biraz sen çık hadi.''dedi. Ben de daha fazla kalmak istemiyordum zaten ona bakmadan hızla yukarı kata çıktım. İstediğin gibi olsun Pusat Bey ! Adama bak ya öküz bildiğin öküz ben ona seni seviyorum diyorum. Odaya git diyor al işte gittim. Yalnız kal da gör.Sinirle geceliğimi giyip uzandım. Uyku da tutmuyordu. Dönüp duruyordum.Merdiven den ayak sesleri gelince sırtım ona dönük olacak şekilde yattım. Odanın kapısı açılmıştı. Giyinme odasına girip 5 dakika sonra çıkmıştı. Uyuyormuş gibi yapmaya devam ettim. Yatağa yattığını hissetmiştim.Ellerini belim de hissedince irkildim. Beni kendisine doğru çekti. Sırtım onun göğsüne yapışmıştı.Elleriyle saçlarımı düzeltti. İçim gidiyordu. Hayır biraz da o uğraşsındı.
''Uyumadığını biliyorum.'' cevap vermedim.
''Oğlum annen küsmüş mü babaya bir sor bakayım ? ''dedi. Her hareketi kalp ritimlerimi bozuyordu. Elleri karnımı okşamaya başladı.
''Küsmüş anlaşılan oğlum söyle annene de uzatmasın artık.''
''Ben mi uzatıyorum ya ? ''dedim.Kahkaha attı. Al işte beni konuşturmuştu.
''Bana sırtını dönüp yatan sensin.''dedi.
''Aşağı seni sevdiğimi söylediğim de karşılık vermeyen de sensin.''
''Sen bunu mu taktın kafana yani seni sevdiğimi biliyorsun zaten ben sana söylemesem sevmiyor mu sayılıyorum.''
''Hayır sadece o an duymak istedim.''
''Bu bebek seni iyice duygusal yaptı. Seni sevmesem kıskanır mıyım ? ''
''Pusat kırıldım işte ben karşılık alamadığım için --''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
P.U.S.A.T
Novela Juvenil-Benim hesabımdan ablam tarafından yazılmış olan hikâyedir- Her şey Amerikalı Emily'in ülkesinden Türkiye'ye gelmesiyle kendisini büyük bir aşk hikâyesinin içinde bulmasıyla başlar.. © TÜM HAKLARI ŞAHSIMA AİTTİR. HERHÂNGİ BİR KOPYALANMA DURUMUNDA YA...