46.PST

13.7K 709 74
                                    




'' Bir sorun mu var Murat Abi ? ''diyebildim. Alya'nın yüzü bem beyaz olmuştu.Tanışıyor olabilirler miydi ?

''Bİ-bir so-sorun yok.''dedi Alya ama ifadesinden de anlaşıldığı üzere büyük bir sorun vardı.

''Alya inanamıyorum. Sen karşımdasın.''dedi.Murat Abi ne oluyordu burada ?

''Murat neler oluyor sen Alyayı nereden tanıyorsun ? ''dedi Abim

''Pusat Bey biz es--''

''Tanışmıyoruz Pusat Abi neyse ben artık gitsem iyi olacak.''dedi ve hızla içeriye gidip çantasını aldı.

''Alya daha yemeğimizi yemedik ama ne oldu birden ? ''dedim.

''Benim bir kaç işim vardı. Yarına yetiştirmem gerekiyor.Sonra görüşürüz.Teşekkürler tekrar hepinize.''dedi.

''Bu saatte tek başına gitmen olmaz.''dedi Abim.

''Pusat Abi ben kendim gidebilirim.''dedi.

''Ben bırakırım Pusat Bey dediğiniz gibi gece gece tek başına gitmek doğru olmaz.'' Murat Abi Alyaya baktığım da sinirle ellerini yumruk yapmıştı.

''Gerek yok dedim.''

''Pusat sen bırakır mısın Alyayı ? ''dedi Emily bir anda böyle bir şey neden söylemiş olabilirdi ki burada garip şeyler dönüyordu.

''Tamam güzelim siz içeri geçin Murat sen de içeri geç.Ben Alyayı bırakıp dönerim.''

''Pusat Bey ben bıraka--''

''Murat ben bırakacağım.Sen de içeri hadi.''dedi abim sinirle.O da bir şeylerin farkındaydı.

***

EMİLY

Alya da garip bir şeyler vardı. Murat'ı görünce bu kadar öfkelenmesi onu tanımadığını söylemesi kesinlikle bir şeyler vardı ortada.En kısa zaman da Alya ile bunu konuşmalıydım.Aklıma gelen şeyler pek iç acıcı şeyler değildi yoksa.Pusat geldikten sonra masaya oturduk.Herkes sessizdi.Sessizliği bozan Pusat olmuştu.

''Murat neler oluyor bak özelinize karışmak istemiyorum.Ama Alya seni görünce neden bu kadar öfkelendi.''

''Abi lütfen bana bir şey sorma ben anlatsam bunu Alya istemez.Ben den daha fazla nefret etmesini istemiyorum.''

''Peki Murat sadece Alya için susuyorum.Onu eğer üzmeye kalkarsan en sadık adamım demem cezanı keserim.Alya benim kız kardeşimdir.''

''Asla abi onu asla üzmem ki ben.''

''Bilmiyorum seni uyarıyorum.''dedi Pusat sonrası zaten sessizce yemekler yenmişti.Beren ile masayı toplamıştık.Pusat ve Bahadır pes oynamaya dalmıştı. Beren koltukta uyuklamaya başlamıştı.

''Pusat biz kalkalım artık kardeşim malum Beren uyuya kalmış.''dedi gülümseyerek.

''Tamam kardeşim.''

''Kucağına al istersen Bahadır uyanmasın baksana nasıl tatlı uyuyor.''dedim.

''Ben de uyandırmaya kıyamam şimdi.''dedi ve kucağına aldı.Beren mırıltı ile bir şeyler söyledi.Sonra kocasının omzuna kafasını koydu.Onların bu haline gülümsedim.

***

Gözlerim den yorgunluk akıyordu artık benim de Pusat'a baktığım da bana derin derin baktığını gördüm.Aklımın yanlış yerlere gitmesi normal miydi ?

''Neden öyle bakıyorsun ? ''

''Nasıl bakıyorum ''dedi sırıtarak.

''Biliyorsun işte garip ''dedim.Bir anda havalandığımı hissettim.

P.U.S.A.THikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin