30.PST

20.9K 815 33
                                    

Öncelikle Ankaradaki patlamada ölen insanlara Allah'tan rahmet ve yakınlarına baş sağlığı diliyoruz.En yakın zaman da dileriz bunlar bir son bulur...

''Ona hiç dokunmadın yani ''dedim.Bir süre bakıştık.Neden cevap veremiyordu.Yoksa dokunmuş muydu?

''Bak Emily sadece öptü beni ve ben de karşılık vermek zorundaydım.''dedi.Karşıma geçip onu öptüm diyebiliyordu.Tamam belki anlattıkları zordu.Ama nasıl o kadına karşılık verirdi.Yine beni aldatmış sayılmaz mıydı?

''Beni aldattın Pusat sebebi her ne olursa olsun sana olan güvenimi bitirdin.Bu evlilik de güvenim gibi bitecek.En yakın zamanda hem de ''

.........................................................

Saatlerdir yatakta ağlıyordum.Artık göz yaşlarım kurumuştu.Ona akıtmaktan kuruyan göz yaşlarım,içim de büyüyen yaralarım kapanmak yerine daha da açılıyordu.Sanki bir boşluktaydım.Beni bırakması lazımdı tekrar uçabilmem için bu şarttı.Ama kendi isteklerinden ne zaman vazgeçmişti ki !Kapı tıklatılma sesini duyunca hemen gözlerimi kapattım.Onunla konuşmak istemiyordum.Adımlarını duyabiliyordum.Yatağa oturdu.Elleriyle saçlarıma dokundu.Şu an ona çek o pis ellerini dememek için kendimi zor tutuyordum.

''Beni hiç anlamıyorsun.Bütün bunları senin için yapıyorum.Eğer bunları yapmasam senin canını da tehlikeye atmış olacaktım güzelim.Ben hapise girdiğim de ilk seni yok edeceğini söyledi.Buna mecburdum.Kendim için yaptığımı sanıyorsun.Ben hiç bir zaman senden daha fazla düşünmedim ki kendimi.Evet kabayım evet senin duygularını anlamıyorum.Ben böyle bir adamım ama sen beni böyle sevmedin mi? Değişmemi nasıl beklersin. O zaman ben olur muyum ? Kızgınsın,kırgınsın ama hepsini telafi edeceğim.Bir süre daha katlanacağız bu oyuna ,sonra her şey düzelecek.Sen benim karımsın.Çocuklarımın da annesi olacaksın.Beni affedeceksin.Seni defalarca kırdım biliyorum.Ama yine öpüp saracağım.Yaranın sebebi de benim merhemi de ben olacağım.Uyumadığını biliyorum.O yüzden şu an tüm her şeyi anlatıyorum yoksa dinlemeyeceksin.Çünkü çok da inatçısın şu an inadından susuyorsun.Susman da iyi aslında yoksa yine bir sürü laf edeceksin bana ''dedi ya daha biraz önce neler söyledi.Şimdi ise resmen beni kışkırtıyordu.

''Susmamı istediğini bilseydim.Asla konuşmazdım zaten ''dedim sinirle.Genişçe gülümsedi.

''İnatçı cadım benim bak seni kışkırtmasam asla konuşmayacaktın.''dedi zafer kazanmış bir edayla.Dişlerimi sıktım.Yine istediğini almıştı.

''Uyumak istiyorum çıkar mısın ?''dedim.

''O kadar şey söyledim.Hiç mi etkisi olmadı ?''dedi hüzünle.

''İyi geceler ve dışarı ''dedim kapıyı göstererek.Oflayarak kalktı ve kapıdan çıktı.Gülümsedim.En azından bunları benim için yaptığını anlamış oldum.Ama onun bunu bilmesine gerek yoktu.Çünkü önce burnunu bir güzel sürtmem lazımdı.Kolay değil Pusat Bey görelim bakalım sabrınızı! Çok geçmeden huzurla uykuya daldım...

Sabah kalktığım da saat 10'a geliyordu.Elimi ve yüzümü yıkayıp aşağı indim.Salona baktığım da Pusat koltukta uyuya kalmıştı.Of Pusat ya neden burada uyursun ki üzerinde de bir şey yoktu.Hemen odadan üzerine bir şeyler getirdim.Üzerini örterken uyandı.

''Ahh her yerim tutulmuş.Sen üzerimi mi örtüyordun ?''dedi.

''Evet biraz soğuk keşke üzerine bir şeyler alsaydın.''dedim umursamazlıkla.

''Oda da uyku tutmadı.Sonra aşağı indim işte burada uyuya kalmışım.''dedi.

''Hasta olacaksın.''diyebildim.İçim acımıştı.

P.U.S.A.THikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin