41.PST

12.3K 657 32
                                    




''Pusat seni özledim.Özellikle öpüşmelerimizi.''şok için de kalmıştım.

''Anlamadım Damla ne saçmalıyorsun ? '' bir anda Damla kahkaha atmaya başladı.

''Ya Pusat şaka yapıyorum tabi ki ama nasıl şok oldun.Çok komikti o halin.''dedi.Ne yani şaka mıydı ? Bu kız kesinlikle bir şeyler çeviriyordu.Düşüncelere dalmışken bir anda yerim de sıçradım.

''Emily gelsene canım neden orada dikiliyorsun ? '' bunu diyen kişi Damlaydı.Pusat hızla arkasına döndü.

''Aşkım bir şey mi oldu ? ''konuştuklarını duyup duymadığımı merak ediyordu.Oyunu kuralına göre oynayacaktım.

''Bir şey yok aşkım ''

''Gelsene kahvaltı hazır acıkmışsınızdır.''dedi yakışıklı kocam.

''Evet babası ikimiz de çok acıktık.''dedim.Ve sahte bir gülümseme sundum.Damlanın yüzü düşmüştü.Pusat yanıma gelip karnımı okşadı.

''Bebeğimin annesi hadi otur bakalım.''oturmama yardım etmişti.Babalık Pusat'a yaramıştı.Damla düşmüş suratıyla masaya oturdu.

''Emily yemene dikkat etmiyor musun ? Kilo almışsın.''bu kız sabrımı sınıyordu.Sahte bir gülümseme gönderdim.

''Sana öyle geldi herhalde çünkü kilom gayet iyi ''dedim.

''Damla sen zayıflıktan kırıldığın için sana kilolu olmayan insan bile öyle geliyor.''dedi kocam.Damlanın morali iyice gitmişti.

''Pusat sen de zayıf seversin.''dedi pişkince.

''Hafızan da bir problem oluştu sanırım.Çünkü ben zayıf değil balık etli seviyordum.''dedi.

''Ama biz sevgiliyken çok bayılırdın.''dedi.Karşısın da karısı var be !

''Eskimiş şeyler konuşmaya değer olarak görmüyorum.Ayrıca ben zayıf sevmiyorum diye ne ilaçlar kullanmıştın. Ama yine de kilo alamamıştın.''

''Yapım böyle kilo sevmiyorum ayrıca ne öyle her yerin et ıyy '' yok ya kalksam yolsam içim anca rahat ederdi.

''Bence sen alamadığın için anlamıyorsun.''dedim.

''Kıskanıyorsun bence üniversite de çoğu kızı nasıl rezil etmeye çalışırdın.Hele bir kere seninle aynı elbiseyi giymiş manken bir kız vardı.Kız da seni cebin den çıkarırdı.Nasıl bozulup üzerine limonata dökmüştün.

''Açma şu konuları ''dedi sinirle.

''Yazık ama kıza ''dedim masumlukla.

''Devamın da ilahi adalet kendini gösterdi.Ayağı takılıp havuzu boylamıştı.Tüm okul da alay konusu olmuştu.''dedi Pusat kahkaha attım.Damla sinirle yüzüme bakıyordu.

''Pusat yeter ama artık ''

''Ne var yalan mı ? Daha ne çok vukuatların var senin hiç uslanmazdın ki ''

''Ben doydum size afiyet olsun.''dedi ve hızla yukarı kata çıktı.

''Boşver sen hep böyleydi işte istenmediği olunca kaçardı.''dedi.Umursamazlıkla bu kadın tam bir yılandı.Amacını bulmalıydım.

''Güzelim benim şirkete uğramam lazım acil mesaj attılar.''

''Pusat ben de Beren'e gideyim diyorum.''dedim.

''Tamam hadi çıkalım sen üzerine bir şeyler giy ben kapıdayım.''

.....................................................................

P.U.S.A.THikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin