36.PST

15.6K 733 58
                                    




'Ben dedim sana bu elbiseyi giyme diye güzel olmuşsun dedi bir de şerefsiz.''sinirle ofladım.

''Şimdi de buna mı geldi sıra ? Asıl sen o sabah ki adi kadına bak. Yattığınızı söyledi resmen.''

''Sen benim karımsın.Kimse sana o gözle bakamaz.''dedi böğürdü desek daha doğru olur.Sinirle çantamı alıp çıktım odadan.Öküz işte ne olacak kıskanması bile aşırı hödük şey !

............................................................................................

EMİLY

Akşam olmuştu.Ama Pusat Bey den hala haber yoktu.Şirketten çıktıktan sonra ne kadar kendim gelmek istesem de zorla şoförle eve gelmiştim.Ne kadar kabul etmesem de ''Pusat Bey'in kesin emri var efendim yoksa gidemezsiniz.''demişti.Adamın korkusunu anlamış ve mecburen kabul etmiştim.Yoksa onunla konuşmak zorunda kalacaktım.Ben onsuz hiç bir yere gidemezken onun haber bile vermemesi canımı sıkıyordu.Saat akşam 7 olmuştu.Bahçe de oturmak fikri cazip gelmişti.Üzerime bir şey alıp bahçeye çıktım.

''Efendim bir şeye mi ihtiyacınız var ? dedi adamlardan biri.

''Hayır ''

''O zaman lütfen içeriye geçin.''

''Ne zannediyorsunuz siz kendinizi hava almak istiyorum. O da mı yasak ?''dedim.Sinirlerim bozulmuştu.

''Yok efendim sadece Pusat Bey --''

''Yeter artık söyle o hödük patronuna hiç biriniz bana karışamazsınız.O hödük de dahil çekil şimdi.''

''O hödük ben mi oluyorum karıcım ?''arkamda duyduğum sesle yerim de kalakaldım.Söylediğim her şeyi duymuştu.Hiç taviz vermeden arkamı döndüm.

''Evet sen oluyorsun.''

''Sen gidebilirsin.''dedi adamına yanımızdan hızla uzaklaşan adamı ile bana döndü.Kavga edecek havam da değildim.Ona bakmadan ileri de ki salıncağa yürüdüm. Ve oturdum.Bacaklarımı kendime çekmiştim.Hafif esen hava çok iyi gelmişti.

''Hava esiyor üşütürsün.''dedi çok düşünceli kocam.

''Üşümüyorum şimdi izin verirsen kafa dinlemek istiyorum.''

''Ne bu tavır ? Benim sana kızmam lazım''dedi hala aynı kafadaydı demek.Sinirle ona döndüm.

''Ne için kızman gerekiyor peki çocukluk arkadaşımla karşılaştığım için mi? Tanıyamadım bile söylemese bilmiyordum.Sen ne yaptın söylesene yattığın kadınlarla tanışmak zorunda mıyım ?''dedim bağırarak.

''Ben sanki bilerek mi yaptım.Kendisi geldi masamıza.''

''Bana neler söyledi ya hiç mi umrunda değil benim üzülmem ?''dedim sinirle.Gözlerim dolmuştu.Ona bakmadan hızla içeri girdim.Huzur mu? Kısacık bir şeydi.

Yatak odasına girdim.Gece giyeceğim elbisemi alıp banyoya girdim.İhtiyaçlarımı giderdikten sonra odaya geçtim.Yatakta uzanıyordu.Altına şortunu giymiş üzeri çıplaktı.Yutkundum.Böyle neden duruyordu ki karşımda.Bana bakıp sırıtmaya başladı.Ona arkamı dönerek dolaptan çarşaf ve yastık çıkardım.Daha sonra oda dan çıktım.Sırıtıyor bir de öküz!

Çarşafı ve yastığı koltuğa bırakıp uzanacakken karşım da öfkeyle bakan adama kaydı bakışlarım.

''Ne şimdi bu yine neden ayrı yatıyoruz?''dedi öfkeyle.

''Sen böyle olmaya devam ettiğin sürece bu böyle ''dedim Hızla yanıma gelip kolumu tuttu.Çekmeye çalışsam da izin vermiyordu.

''Deli etme beni lan biz evli değilken daha çok beraber yatıyorduk.Her küstüğün de yatak ayırmak ne demek.''

P.U.S.A.THikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin