''Seni asla bırakmam son nefesimi verirken bile kollarım da olmanı istiyorum.Huzurla ölmek istiyorum.Seni seviyorum asi kadınım canım dan çok hem de ''''Pusat ''
''Bir şey söyleme çünkü bir daha bunları zor duyarsın ben den tadını çıkar.''dedim ve dudaklarına yapıştım..
EMİLY
Pusat'tan böyle şeyler duymak beklemediğim bir şeydi.Evliydik evet ama hala uzaktık.Onun davranışları benim kırgınlığım aramız da hep bir engeldi.Beni öptükten sonra geri çekildi.Zaman vereceğini söylemişti.Büyük bir ikna çabalarıyla beni odaya göndermiş kendi ise benim hazırladığım yer de yatacaktı.Şimdilik ayrı yatmak daha mantıklıydı.Çünkü ona hala kırgındım.Hatalarını telafi etmeliydi.Ne yaparsak yapalım olmuyordu. Ne ayrılabiliyorduk ne de birlikte olabiliyorduk.Gözlerimi kapayıp uyumayı bekledim.
Sabah uyandığım da saat 9 olmuştu.Yatak tan kalkıp odaya toparladım.Elimi yüzümü yıkayıp içeri geçtim.Pusat üzerini giyinmiş çıkmaya hazırlanıyordu.
''Günaydın''dedim beni görünce gülümsedi.Yanıma gelip yanağımı öptü.
''Günaydın karıcığım '' karıcığım mı sabah sabah bu yapılır mı ya ?
''Bir yere mi gidiyorsun ?''
''Evet işlerim var yeterince aksadı.Onları halletmeliyim.Sen korkma adamlar var evin çevresin de ''
''Şey Pusat ben Beren de kalmayacak mıyım ?''dedim. Çünkü orada kalmam daha doğru olurdu.
''Hayır''
''Ne demek hayır Pusat hem senin oyunun da bitmedi.''Onunla uzak olmak daha iyiydi.Yakınken çabuk kapılıyordum.Ayrılma fikri cazipti.Onsuz olamayacağımı bilsem de kalbim fazla yaralıydı artık ben ona iyi gelemezdim.
''Bundan sonra yanımdan ayrılmak yok.Sen benden uzaklaşınca neler oluyor görebiliyorum.''
''Bu evde ne yapacağım ? Tek başıma sıkılırım hem.''
''Erken gelmeye çalışırım film alayım izleriz.İstediğin bir film var mı ?''
''İzlediklerimi kıskanıyorsun.''
''Evet ben en iyisi en son çıkanları alayım seninle ortak karar veririz.''dedi sanki kıskandığını söylese ne olacaktı.Ben değil o karar verecekti.
''Toplantım vardı.Geç kalmayım güzelim sen de sıkılırsan falan ara beni.''dedi ve belime sıkıca sarıldı.Saçlarıma öpücük kondurdu.Dudaklarımı dudaklarıyla örttü.Ne kadar kızsam da olmuyordu işte bir öpüşüyle yerle bir oluyordum.Dudaklarım bu eziyete dayanamadı.Karşılık vermeye başlamıştım.Elleri belimi daha sıkı sardı.Kaçmamı engellemek ister gibi.Dudakları boynuma indi ve şuh bir sesle konuştu.
''Başımı döndürüyorsun.''dedi kalbim maraton da gibiydi.Utançla başımı eğdim.Elleriyle çenemi tutup yüzüne bakmamı sağladı.
''G-geç kal-kalma sen ''diyebildim.
''Benden utanma biz evliyiz.Zamanı gelince çok mahrem şeyleri birlikte yaşayacağız.Alışmalısın.''dedi aklıma gelen şeyler çok tuhaftı.
''Utanmıyorum ki ben ''
''Beni tutma kadın yoksa dayanamayacağım sana yazık olacak ''dedi ve gitti.Ne demişti o öyle utançtan yerin dibine girebilirdim.
BEREN
''Günaydın ''dedim yataktaki uykucu kocama
''Günaydın bebeğim ''dedi uykulu bir sesle gülmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
P.U.S.A.T
Jugendliteratur-Benim hesabımdan ablam tarafından yazılmış olan hikâyedir- Her şey Amerikalı Emily'in ülkesinden Türkiye'ye gelmesiyle kendisini büyük bir aşk hikâyesinin içinde bulmasıyla başlar.. © TÜM HAKLARI ŞAHSIMA AİTTİR. HERHÂNGİ BİR KOPYALANMA DURUMUNDA YA...