''Bahadır lütfen özür dilerim.Eğer söylersem beni öldürür.''
''1''
''Üzgünüm söylemezsen zaten öleceksin.Hiç değilse yaşama şansın var söylersen.''dedim.
''2'' Pusat saymaya devam ediyordu.
''Hayır yapmayın.''diye bağırdı.Depodan arkamı dönüp çıkmaya başladım.Bir kaç adım sonra Pusat emri verdi.Arkamı dönememiştim.Gerçekten öldürmüş müydü ?
''3 indirin.''bir patlama sesi geldi.Ne yani ölmüş müydü? Her şey bitmişti.O adi adamı içeriye tıkmam için elimdeki son koz da gitmişti.Şimdi tek çarem onu öldürmekti.Peki ya karım ya çocuğum onların yüzüne nasıl bakacaktım ?
.....................................................................................
BEREN
''Saat kaç oldu hala haber yok Emily ?''
''Ben de merak etmeye başladım.Telefonlarına da cevap vermiyorlar.''dedi sıkıntıyla.
''Akıllanamadılar bir türlü bizi bir gün meraktan öldürece--''sözümü tamamlayamamıştım.
''Geldik güzelim geldik. Yine dikenlerini batırma hemen ''dedi Bahadır sırıtarak.Her şey yolun da demek miydi bu mutluluk ?
''Hak etmeseniz dikenler batmaz.''dedim.
''Haklısın karıcığım.''dedi dalga geçiyordu.
''Dalga geçmesene sen ya ''dedim.
''Kızdırma benim prensesimi ''dedi abim beni kolları arasına alarak.Yanağın dan sıkıca öpmüştüm.
''Birtanecik abim benim ''dedim.gülümseyerek.
''Beni de böyle öpeceğini bilsem ben de söylerdim.''dedi Bahadır kızardığımı hissettim.
''Çok beklersin.''dedim.
''Çok bekleyeceğimi sanmıyorum.''dedi.
''Ukala''dedim sinirle.
''Neler olduğunu anlatacak mısınız ? ''dedi Emily ben o konuyu unutmuştum.
''Evet hemen anlatıyorsunuz.''dedim.
''Kızı konuşturduk.Kameraya da çektik.Şimdi depo da yarın polise götüreceğiz.''dedi Bahadır içim bir tuhaftı.Babamın hapse attırmak için uğraşıyorduk.
''Beren ne oldu güzelim sustun ? ''
''Ş-şey hiç bir şey dalmışım.''
''Saklama benden anlıyorum.Çok kötü bir durumdayız.Senin sonuçta baban o adam.!''
''Benim babam değil o adam.Benim babam birini öldürmezdi.''dedim.Göz yaşım akmıştı.
''Ağlama lütfen dayanamam ağlamana ve sebebinin ben olduğumu bilmek.''
''Saçmalama sebebi sen falan değilsin.O suçlu ve cezasını çekmeli ben o yüzden ağlamıyorum.Senin hayatın kararmış ve çok üzülmüşsün. Bunu yapan kişinin babam olduğunu bilmek ağır geliy--''
''Her şey güzel olacak.Hayatıma sen girdikten sonra ben cenneti yaşadım.Ben seni suçlayamam çünkü bana hayat veren sensin.Aldığım her nefes sensin.''dedi ve beni kolları arasına alarak sıkıca sarıldı.Kokusuyla buluşunca bu kokusuz yaşayamayacağımı bir kez daha anladım.Dudaklarını saçlarım da hissettim.Aklıma gelen şeyle geri çekildim.
''Beren ne oldu ? ''dedi şaşkınca.
Abimler diyecektim ki burada olmadıklarını fark ettim.Ne zaman gitmişlerdi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
P.U.S.A.T
Novela Juvenil-Benim hesabımdan ablam tarafından yazılmış olan hikâyedir- Her şey Amerikalı Emily'in ülkesinden Türkiye'ye gelmesiyle kendisini büyük bir aşk hikâyesinin içinde bulmasıyla başlar.. © TÜM HAKLARI ŞAHSIMA AİTTİR. HERHÂNGİ BİR KOPYALANMA DURUMUNDA YA...