''Emily mavi gömleğim nerede ? '' dedi sinirle.Zaten bir haftadır sürekli her şeye sinirleniyordu.Doktordan çıktığımız gün ki yüz ifadesi sanki biri ölmüş de cenazesi kalkmış gibiydi.Çok komik dursa da kendimi sıkmış gülmemiştim.Yoksa bebeğin sevincini yaşayamadan kavga ederdik.Bir haftadır da böyle sürekli terslenen kocamla uğraşıyordum.
''Dolapta Pusat daha dün ütüledim.''dedim bıkkınlıkla.Sinirle mutfağa geldi.Ters ters bakmaya başladı.Evet yeni bir tartışma daha !
''Ne var neden öyle bakıyorsun ? ''
''Sen ütü mü yaptın ? ''dedi korkutucu bir sakinlik vardı sesinde.
''Evet ''diyebildim.
''Biz bu eve yardımcı niye aldık söyler misin ? ''
''Zaten her şeyi yardımcı yapmıştı.Senin mavi gömleğin sonra dan yıkanınca ben de ütüledim.''
''Kadın sen beni çıldırtmak mı istiyorsun ? Sabrımı mı sınıyorsun ? ''
''Yorulmadım ki ''dedim masumlukla.
''Seni en sonun da odaya kilitleyeceğim.Sana iş falan yapma dedikçe inadıma yapıyorsun.''dedi bağırarak.Gözlerim dolmuştu.Hamileydim ben bu kadar da yüklenilmez ki ama !
''Pu-pusat yorulma--''
''Yorulmasan da yapmayacaksın.Dikkat edeceksin.Çocuk gibi davranmayı kes.''dedi sinirli hali beni korkutmuştu.Ortada hiç bir şey yokken kavga ediyorduk.Hızla merdivenlerden çıkıp odaya girdi.5 dakika sonra aşağıya inmişti.Salon da koltukta oturmuştum.Göz yaşlarımı görmemesi için o tarafa bakmadım.Şiddetli bir kapı sesi duyuldu.Gitmişti bana sarılmadan öpmeden gitmişti.Ağlamam şiddetlendi.Çok kırılmıştım.Ben en sevdiği gömleği diye ütülemiştim onu.Kapı açılma sesi geldi.
''Emily ne oldu güzel kızım ? ''dedi Sema Teyze bizim çalışanımızdı. Çok iyi bir kadındı.2 tane torunuyla yaşıyordu.
''Ön-önemli değil ''diyebildim hıçkırıklarımın arasından.
''Pusat Bey'i arayalım iyi görünmüyorsun.''dedi ayaklanarak.Kolunu tuttum.
''Arama lütfen.''
''Ama aramam lazım ona söz verdim.Bilgilendirmem lazım.''
''Biz kavga ettik.Ona kırgınım lütfen aramanı istemiyorum.''dedim.
''Ah be güzel kızım neden üzüyorsunuz birbirinizi gözlerinizden belli birbirinizi nasıl sevdiğiniz.''
''Benim bir suçum yok ki ama bir tane gömleği ütüledim diye olay çıkardı.''dedim.
''Ben dün ütüleri yapmıştım zaten.''
''Mavi gömleğini sonra dan yıkamıştım.Ben de seviyor diye ütülemek istedim.''
''Üzülme sen hatasını anlayacaktır.''dedi ve şevkatle sarıldı.Aklıma annem gelmişti.Onun kokusuna o kadar muhtaçtım ki.
''Bütün gün yatmaktan çok sıkıldım.Sen de biliyorsun.Dışarı çıkmama da izin vermiyor.Kendisi zaten bir haftadır geç geliyor.Sürekli toplantılar da !''
''Biliyorum güzel kızım sen kahvaltı yaptın mı ? İlaç saatin geçmesin.Sen minicik bebeğini düşün.''olumsuz anlamda kafamı salladım.İştah mı bırakmıştı.
''Ben sana güzel bir kahvaltı hazırlayım başka istediğin bir şey var mı ?''
''Şey bamya akşam için bamya yapar mısın ? ''dedim.Canım istemişti.Sevgiyle gülümsedi.
''Yaparım tabi aklıma benim torunumun hamileliği geldi.O da bamya aşerirdi.''
''Beren alıştırdı beni de çok güzel yapar o yemeği.''dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
P.U.S.A.T
Novela Juvenil-Benim hesabımdan ablam tarafından yazılmış olan hikâyedir- Her şey Amerikalı Emily'in ülkesinden Türkiye'ye gelmesiyle kendisini büyük bir aşk hikâyesinin içinde bulmasıyla başlar.. © TÜM HAKLARI ŞAHSIMA AİTTİR. HERHÂNGİ BİR KOPYALANMA DURUMUNDA YA...