44.PST

12K 675 81
                                    




Beni nasıl bulmuştu anlayamıyordum. Gördüğüm yüz ile gözlerim dolmaya başlamıştı. Aklıma o gece ki ihaneti geliyordu. Hala nasıl karşıma geçebiliyordu ? Sinirle kapıyı kapatacakken engelledi. Dirensem de istediği olmuştu. Kapıyı açıp içeri girdi.

''Konuşmamız gerekiyor. Her yerde seni aradım. Ne kadar korktuğumdan haberin var mı ? ''dedi öfkeyle hala öfkelenebiliyordu.

''Gi-git buradan.''dedim. Duygusuz bir ses tonuyla.

''Emily yeter artık beni dinlemeden yargılıyorsun.''dedi. Bana doğru adım attığın da hızla geri gittim.Elimle dur işareti yaptım.

''Dinleyecek bir şey yok. Ben her şeyi gördüm.''

''Ne gördün lan hiç bir şey göründüğü gibi değil.''dedi öfkeyle.

''Yeter Pusat bitti diyorum anla artık.''

''Hiç bir şey bitmedi ve bitemez. Sen benimsin.''

''Sen nasıl bir adamsın ya evine sevgilini alıyorsun.Sonra da gözümün önün de onunla öpü--''

''Yeter lan yeter sakin olmaya çalışıyorum.Beni tanıyorsun ben zorbayım belki kabayım. Ama asla kadınımı aldatmam. Senden başkasına bakmam.''dedi bağırarak.Beren ve Alya şaşkınlıkla bizi izliyordu.

''Ondan mı o kızı öptün ? ''dedim hıçkırık kopmuştu dudaklarımdan.

''Beni dinleseydin iş buralara gelmezdi. Ben onu öpmedim. O bir anda öptü beni. Sonra da bir anda geri çekildi. Amacı senin görmendi. Başarılı da oldu.'' Kalbim ne kadar inanmak istese de ona olan güvenim kırılmıştı. Nasıl inanabilirdim ki ?

''Sa-sana inanmıyorum. Kendini benim yerime koy sen beni eski sevgilimle öp--''

''Sakın tamamlama o cümleyi.''dedi öfkeyle bağırmıştı.Korkup iki adım geriledim.

''Senin duymaya tahammülün olmayan şeyi ben gördüm.''dedim.

''Allah belamı versin lan benim oldu mu ? Evet suçluyum o aşağılık kadını acıyıp evime aldım çünkü ama başka bir suçum yok.''

'' Suçlusun o kadın seni öpme cesaretini senden aldı.''dedim.Dediğime ben bile inanmıyordum. Sadece canı acısın istiyordum.

'' Öyle mi ? ''dedi. sanki bir şeyleri tartıyordu. Ben evet dersem her şey bitecekti. Zaten bitmemiş miydi ? Kalbim hala onu görünce yerinden çıkacakmış gibi atmıyor muydu ? İkilem de kalmıştım. Hayır dersem gururumu bir kenara atacaktım. Her defasında onu affetmekten yorulmuştum. Gerçek nedir bilemiyordum artık. Pusat o kadını istemiş miydi ?

''Öy-öyle ''dedim titrek bir sesle.

''Peki Emily öyle olsun. Sen şu anda kocana inanmadın ya gerçekleri ortaya çıkardığım da bakalım ne diyeceksin ? Bunu senin için de değil. Suçlu olmadığımı göstermek için yapıcam.''dedi ve sinirle kapıyı çarpıp çıktı.Ağlamam şiddetlenmişti. Artık çok yorulmuştum. Bu aşkta sınanmakta güçsüzdüm. Başımın dönmesiyle bir yere zor tutundum.Beren ve Alya kollarıma girip bni koltuğa uzandırdı.

''Ağlama lütfen abimi bilmiyor musun ? Şimdi kızgın ama sonra seni anlayacaktır.''dedi Beren.

''Bakışlarını görmedin mi ? Çok kızgındır. Bitirdim der gibiydi bakışları.'' ben ne kadar bitirdiğimi sansam da olmuyordu demek ki! Onun bizi bitirmiş olması yüreğime oturmuştu.

''O senden vazgeçebilir mi ? Hem bir de bebeğiniz var.''

''Yaptığım aptallık mıydı ? Ben gururumu bir kez daha ayaklar altına almasına izin veremezdim.''

P.U.S.A.THikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin