Sam p. o. v.
,,Stejně tě obdivuju," řekl Jack a zakousl se do svého hamburgeru. Seděli jsme na posteli v jeho pokoji a cpali jsme se jídlem z KFC. Nechápavě jsem se na něj podíval a z balíčku jsem si vzal hranolku, kterou jsem si následně strčil do pusy.
,,Proč jako?" zeptal jsem se ho. On spolkl sousto a nadechl se k odpovědi.
,,Protože jsi se udržel a nešel jsi za Amy. Já kdybych takhle viděl Grace, tak bych se neschovával. Šel bych za ní a pořádně ji objal," řekl Jack a začal se culit. Vždycky když mluvil o Grace začal se tvářit jako idiot. Ušklíbl jsem se.
,,Co vlastně ty a Grace?" zeptal jsem se ho a mrkl jsem na něj.
,,Já myslím, že výborný," odpověděl mi a napil se své Coly. Pořád jsem ho pozoroval a on se na mě zamračil.
,,Co je?" zeptal se.
,,No, chci třeba vědět detaily. Já jsem ti taky vyprávěl o mě a Amy, takže teď je řada na tobě, aby jsi mi vyprávěl o tobě a tvé sladké Grace," řekl jsem vážně, ale potom jsem se rozesmál, protože Jackův výraz byl k nezaplacení.
,,Jestli chceš vyprávět o našem sexu, tak to tě asi zklamu. Ještě jsme spolu nespali," řekl mi a já jsem byl překvapený, protože takový Jack nebyl. Když začal s nějakou holkou chodit, tak jejich první zastávka byla postel.
,,To jako vážně? Kde je ten starý Jack, který na to okamžitě skočil?" zeptal jsem se ho se smíchem. On protočil očima.
,,Jo, to je minulost. Teď je to jiné. Grace je jedinečná a myslím, že se vyplatí si počkat. Mám totiž pocit, že bude dokonalá. Kdyby jsi ji viděl, když chodí po domě jenom v mém tričku a ...," chtěl dál vyprávět, ale já jsem ho zastavil.
,,Dobrý, myslím že toho můžeš nechat. Zajímalo by mě, proč Amy brečela. Vypadala tak zklamaně, zoufale," změnil jsem téma. Jack si povzdechl.
,,Amy to měla dost těžký. Od doby, co se Amy vrátila, tak tady měla docela peklo. Její táta s mámou ji dali pěkně zabrat, vlastně pořád to má na talíři. A bonus k tomu, její rodiče si začali rozumět s jednou osobou ...," udělal dramatickou pauzu.
,,S jakou osobou?" zeptal jsem se netrpělivě.
,,S tvým tátou," řekl. A sakra. Teď chápu, že Amy brečela. Vypadá to, že Amy měla včera rozhovor s mým fotrem.
,,Řekni mi ještě něco o ní," poprosil jsem Jacka.
,,No, hodně se u ní motá George, který ji hodně podržel, to musím uznat. To on s ní přiletěl," řekl mi a mě se zatajil dech. To on mi ji sebral! To on mi odvezl Amy.
,,Ten zmrd," řekl jsem se naštvaně.
,,Hlavně v klidu, kámo. Až tě Amy uvidí, na nějakého George zapomene. A vůbec, kdy se chceš ukázat, pane tajemný?" zeptal se mě a zasmál se. Já jsem se zasmál taky.
,,O maturitním plesu," odpověděl jsem mu.
,,Cože? Maturitní ples je ale až za osmnáct dní. To nevydržíš," začal pomalu křičet. Zakroutil jsem hlavou.
,,Budu muset," povzdechl jsem si a napil jsem se svého pití.
________________________
Amy p. o. v.
,,Ahoj, kde jsi sakra byla? Měla jsem o tebe strach," přilítla za mnou máma, když jsem se vrátila domů. V ruce jsem držela Hope.
,,Byla jsem u jedné kamarádky," odpověděla jsem ji a zula jsem si boty.
,,Co to máš v ruce?" zeptala se mě a ukázala na Hope.
,,Kočka?" zeptala jsem se ji se smíchem. Ona se taky zasmála a přešla ke mně blíž.
,,Jak se jmenuje?" zeptala se mě a pohladila Hope. Koukala jsem se na ní a nemohla jsem uvěřit tomu, jak se zachovala. Čekala jsem, že mi vynadá.
,,Hope," odpověděla jsem ji.
,,Hezké jméno," řekla. Jenom jsem přikývla a zamířila jsem do svého pokoje.
,,Jo, Amy!" zavolala za mnou ještě mamka. Otočila jsem se na ní a čekala jsem na to, co mi řekne. ,,Máš napsat Georgovi," řekla mi. Jenom jsem přikývla a potom jsem se konečně ocitla v mém pokoji. Tašky s nákupem jsem položila na zem a pak jsem si lehla na postel. Hope jsem položila vedle sebe a potom jsem sáhla od kapsy džínů a vytáhla jsem mobil, abych napsala Georgovi.
For George:
Ahoj. Prý jsem ti měla napsat. Co se děje? :) - Amy
Napsala jsem mu. Odpověď mi přišla hned za chvilku.
From George:
Ahoj, Jsem strašně moc rád, že jsi mi napsala. Potřeboval bych s tebou mluvit. Nechtěla by jsi jít se mnou zítra na oběd? Je to důležité. - G.
Chvíli jsem přemýšlela, jestli mám jít nebo mě. Ta zpráva ale vypadala důležitě a proto jsem souhlasila.
For George:
Dobře. Půjdu ráda. :) - Amy
Jsem zvědavá, co se děje a proč je to tak důležité. No, uvidíme.
________________________
Ahoj, všichni!
Konečně je tu nový díl. ♥ Snad se Vám bude líbit. ☺♥
Chtěla bych strašně moc poděkovat lidem, kteří pro mě hlasovali ve Wattpad Awards. Ani nevíte, co to pro mě znamená, když vidím, že se Winter Surprise umístilo na #2. místě v TF a Love Me, please dokonce na #1. místě. :O
Jste nejlepší! ♥♥♥
ILY. ♥
ČTEŠ
Spring Hope [book 4]
Teen FictionVšichni si myslí, že je konec. Myslí si, že se ti dva už nikdy neuvidí a že vše skončilo. Jenže, on dodrží své slovo a nenechá odejít lásku svého života. Je tu nějaká šance, že se Sam a Amy dají zase dohromady? Pokračování série Four Seasons. Te...