Amy p. o. v.
Seděla jsem ve svém pokoji a nervózně se koukala na budík u mé postele.
Už bylo půl osmé a Sam se tu ještě neobjevil. Ani mi nenapsal, kde je nebo jestli se něco děje. Vůbec nic.Zvedla jsem se po dlouhé době z postele a přešla jsem k oknu. Pozorovala jsem přitom rušné ulice New Yorku.
Vážně jsem netušila, co se mohlo stát. Kde sakra může být?
Sam bývá vždy dochvilný.
Už mě přestalo bavit se koukat z okna. Proto jsem přešla ke svému zrcadlu, abych se v něm prohlédla.
Měla jsem na sobě bílé tričko s dlouhým rukávem a s černými proužky. Potom černou sukni, která byla nad pas a černé vysoké kozačky, které mi byly až po kolena. Vlasy jsem měla rozpuštěné.
Pousmála jsem se na svůj odraz, ale úsměv mi netrval moc dlouho, protože se mým pokojem ozvalo moje vyzvánění. Rychlým krokem jsem zamířila k mému nočnímu stolku, kde ležel můj mobil.
Podívala jsem se na jméno volajícího a docela mě překvapilo to, kdo mi volá.,,Jacku? Co potřebuješ?" zeptala jsem se Jacka, který mi volal.
,,Amy, volám ti kvůli Samovi," řekl mi do mobilu.
Srdce se mi starostí a strachem zastavilo.,,Co se stalo? Je v pořádku?" začala jsem ze sebe chrlit otázky.
,,Buď v klidu, nic se mu nestalo. Teda, aspoň to není vážný. Má jiný problém. Právě teď sedí v klubu Beach a jeho stav není zrovna moc ... Střízlivý," vysvětlil mi.
Trochu se mi ulevilo, když mi Jack řekl to, že Samovi nic není. Ale kus mě věděl, že se něco děje. Sam nebyl ten typ kluka, který se jen tak opije. Vždycky k tomu měl důvod.,,Za chvilku jsem tam," oznámila jsem mu a ukončila jsem hovor. Popadla jsem svoji bundu, klíčky od auta a vyrazila jsem do města.
________
Prodírala jsem se davem tančících a zpocených lidí, kteří tancovali na nějakou písničku id Jennifer Lopez. Snažila jsem se najít Sama a Jacka, kteří by tu někde měli být.
Konečně jsem v dálce zahlédla Jacka, který si mě také všiml a zamával na mě. Došla jsem k němu a podívala jsem se kolem sebe ve snaze najít Sama.
,,Kde je?" zeptala jsem se Jacka.
,,Zavřel se na záchodě a řekl mi, že vyleze až pro něj přijdeš," řekl a jeho hlas zněl pobaveně. Protočila jsem očima a povzdechla si.
Otočila jsem se a zamířila jsem k záchodům. Než jsem vstoupila ba pány, nahlédla jsem dovnitř, abych se přesvědčila, že tam nikdo není. Měla jsem štěstí, protože záchody byly vážně prázdné a mně nic nebránilo v tom vejít dovnitř.
Zaťukala jsem na jedny dveře kabinky, které byly zavřené a promluvila jsem.
,,Same, to jsem já, Amy," řekla jsem. Než jsem se nadála, dveře se otevřely a já byla vtáhnutá dovnitř.
,,Prdelko," ozval se u mého ucha Samův hlas. Po chvíli se ode mě odtáhl a já jsem si ho mohla prohlédnout. Měl lehce červené oči a vlasy byly rozcuchané. Na tváři mu prohrával jeho sexy úšklebek.
Tohle bude dlouhá noc.
_______
Pokračování příště....
Konečně je tu další díl. Je sice kratší, ale snad se Vám bude líbit. :)
Mám Vás strašně moc ráda. ^^ <3
ČTEŠ
Spring Hope [book 4]
Teen FictionVšichni si myslí, že je konec. Myslí si, že se ti dva už nikdy neuvidí a že vše skončilo. Jenže, on dodrží své slovo a nenechá odejít lásku svého života. Je tu nějaká šance, že se Sam a Amy dají zase dohromady? Pokračování série Four Seasons. Te...