Sam p. o. v.
Když Amy spojila naše rty dohromady, měl jsem pocit, že se mi srdce samou radostí vylítne z hrudi. Já vím, dneska jsme se už líbali, jenže tentokrát to bylo trošku jiné.
Začal jsem hned spolupracovat. Své ruce jsem položil na její boky, které jsem pomalu hladil. Užíval jsem si každou chvíli pocitu, který jsem měl z toho, jak se jí dotýkám.
Amy přejela pravou rukou po mé hrudi a tu levou položila na mou tvář. Naše polibky byly hodně intenzivní. Amyina ruka mi začala rozvazovat kravatu, která po chvíli letěla někam do kouta našeho obýváku.
Chtěl jsem se od ní odtáhnout, ale nešlo to. Neměl jsem vůli se odtáhnout. Chtěl jsem si užívat tento pocit. Tento úžasný pocit.Amy se ode mě ale odtáhla. Nebylo to však daleko. Byla kousek od mého obličeje a svou ruku měla stále na mé tváří. Na své tváří měla úsměv. Musel jsem se také usmát.
,,Tak moc jsi mi chyběl," zašeptala. Dnes tuhle větu pronesla už několikrát. Ale, nevadilo mi to. Byl jsem rád, že cítila úplně to samé.
,,Ani nevíš, jak moc jsi chyběla ty mně," pronesl jsem také šeptem a pravou rukou jsem ji vjel do jejich dlouhých vlasů. Usmála se a sklopila svůj pohled na mé nohy. Byla tak roztomilá.
,,Miluji tě," řekla z ničeho nic. Chtěl jsem říct to samé, jenže jsem neměl možnost, protože se její rty vrhly na ty mé.
Líbali jsme se dlouho. A to opravdu dlouho. Najednou se Amy zvedla a chytla mě za ruku. Zvedl jsem se z gauče a nechápavě jsem ji pozoroval. Ona se jenom stydlivě usmála a potom mě vedla nahoru do patra, kde byla naše ložnice.
Vešli jsme dovnitř a Amy za námi zavřela dveře.Pomalým a hlavně svůdným krokem ke mně došla. Opět spojila naše rty dohromady a přitom mi začala rozepínat košili. Svýma rukama jsem narazil na zip těch úžasných šatů. Moc dlouho jsem neváhal a šaty jsem rozepnul. Chtěl jsem jí je stáhnout, jenže se do toho opět vložila Amy.
Prudce ze mě stáhla košili. Nějakým způsobem mě dostala j posteli a potom mě do ní strčila. Opíral jsem se lokty a pozoroval jsem Amy, která si ze sebe svlékla šaty sama.Pozoroval jsem její úžasnou postavu. Měla na sobě jenom spodní prádlo, které mělo tělovou barvu. V kalhotách jsem měl snad ještě víc těsno než před chvílí.
Nestačil jsem se ještě ani nadechnout a Amy už klečela přede mnou a stahovala mi kalhoty. Koukal jsem se na ní a přitom jsem si skousával spodní ret. Byla naprosto dokonalá.
Amy si na mě sedla a začala mě líbat na krku. Také jsem si sedl, aby měla lepší přístup k mému krku. Moje ruce sjely na její zadeček, který jsem stiskl. Amy hluboce zasténala. Pak se otřela o můj rozkrok, což mě donutilo stejně jako ji zasténat.
,,Víš jistě, co to děláme?" zeptal jsem se jí, když mi začala jednou rukou přejíždět po mé hrudi.
,,Jasně že vím, Samíku," zasmála se a sklonila se k mému uchu. ,,Chci tě," pošeptala mi a políbila mě pod ucho a já jsem jenom zakňučel a zavřel oči.
Pak se všechno stalo strašně rychle. Amy mi svlékla boxerky a chvíli přejížděla po mém kamarádovi, kterému tahle aktivita chyběla. Než jsem ale stačil vyvrcholit, Amy přestala a začala mě líbat.
Vklouznul jsem svou rukou pod její kalhotky a začala jsem ji uspokojovat. Sténala mi do rtů. Když měla dosáhnout svého vrcholu, vyndal jsem ruku z kalhotek a ušklíbl jsem se na ní. Ona se na mě zamračila.Po chvíli si svlékla kalhotky a bez jediného slova si sedla na mou erekci.
,,O můj Bože," zasténal jsem a dopadl jsem zády na postel.
Do hajzlu! Tohle mi tak zasraně chybělo!
,,Same," zasténala mé jméno Amy a udělala první pohyb.
Nevím, jak dlouho jsme se takhle milovali. Nebyl to obyčejný sex, ale bylo to milování. Sladké, něžné a romantické. Několikrát jsme vyměnili své pozice a potom jsme oba najednou vyvrcholili s výkřikem našich jmen.
Oba jsme se zničeně svalili na postel a snažili jsme se rozdýchat náš společný orgasmus.
Amy se ke mně přisunula a objala mě kolem pasu. Usmál jsem a pohladil ji po tváři.
,,Miluji tě," řekl jsem. Jenže ona mi na to nic neřekla, protože už pravidelně oddechovat. Znovu jsem se usmál a potom jsem stejně jako Amy usnul.
____________
Ahoj, ladies!
Tak a je to tady. Snad se Vám to aspoň trochu líbilo. :)
Tohle je poprvé, co popisuji z pohledu kluka (Sama) a také je to poprvé, co je Amy ta dominantní. Wow! :D
Mám Vás strašně moc ráda. ^^ <3
btw.: omlouvám se za chyby. Psala jsem na mobilu.
Děkuji za pochopení :)
ČTEŠ
Spring Hope [book 4]
Teen FictionVšichni si myslí, že je konec. Myslí si, že se ti dva už nikdy neuvidí a že vše skončilo. Jenže, on dodrží své slovo a nenechá odejít lásku svého života. Je tu nějaká šance, že se Sam a Amy dají zase dohromady? Pokračování série Four Seasons. Te...