O týden později - 12. března
Amy p. o. v.
,,Amy, přišla ti další kytka," zavolala na mě mamka. Stála jsem před zrcadlem v mé koupelně a upravovala jsem si vlasy, které byly dneska extrémně rozcuchané a vůbec nešly upravit. Když na mě ale moje mamka zavolala s tím, že mi přišla už asi osmá kytka za tento týden, nechala jsem vlasy vlasama a běžela jsem do předsíně.
Mamka stála na chodbě a v ruce držela kytici. Bylo to devět červených růží. Usmála jsem se na ně, když mi je mamka podala.
,,Zajímalo by mě, kdo ti je pořád posílá. A taky proč ti každý den posílá o jednu růži míň," začala si mamka brblat pod nos a bylo na ní vidět, jak nad tím usilovně přemýšlí.
Popravdě, i mě by zajímalo, kdo se skrývá za tím záhadným S. Ano, hodně pravděpodobná odpověď by byla ta, že je to Sam. Jenže ... Kdoví kde je a tak. Jako každý den, i v této kytce byl růžový papírek se vzkazem.
Pouze devět dní se konečně uvidíme ... S.
Pouze devět dní? Co to znamená? Co je vlastně za devět dní? Narozeniny nemám, svátek nemám, ... Počkat! On je vlastně ten maturitní ples! To znamená, že se s panem S. setkám?
Musela jsem ale rychle přemýšlení nechat, protože už teď jsem nestíhala. Rychle jsem si na sebe vzala sako od uniformy a do ruky jsem si vzala tašku s učením. Naposledy jsem se na sebe podívala do zrcadla a když jsem byla spokojená s tím, jak vypadám, vyšla jsem z pokoje a potom jsem zamířila do školy.
Ve škole
,,Ahoj," pozdravila jsem Grace, která už seděla ve své lavici a psala něco do mobilu. Když si mě všimla, zvedla svůj pohled ke mně a usmála se na mě.
,,Zdárek, Wilsonová. Co se tak usmíváš?" zeptala se mě a zasmála se. Ještě více jsem se zašklebila a sedla jsem si na židli vedle ní.
,,Přišla mi další kytka," usmála jsem se na ní a podívala jsem se na Grace a na její výraz. Samozřejmě všechno věděla. Je to moje nejlepší kamarádka, takže jsem se jí svěřila. Grace se začala divně uculovat.
,,Vážně? Zase se vzkazem?" zeptala se mě a já jsem přikývla.
,,Jo. A víš, co mi napsal? Že se za devět dní uvidíme. Na plese," řekla jsem nadšeně. Vážně jsem se těšila, až zjistím pravdu, kdo vlastně je pan neznámý. Pořád jsem věřila v to, že je to Sam. Ale, co když to Sam nebude? Budu hodně, hodně zklamaná, pokud se tam objeví někdo jiný.
,,Ahoj, holky," ozval se u nás najednou Georgův hlas. Ani jsem si nevšimla, že přišel. S Grace jsme ho pozdravily nazpátek. George si sedl na židli před nás a my jsme si začali povídat o jiných věcech.
,,Amy, mohla by jsi mi dneska pomoct s tou angličtinou? Vůbec to totiž nechápu a protože ty patříš mezi nejlepší lidi v tomhle předmětu, tak by jsi mi mohla pomoct," zeptal se mě George a usmál se na mě.
,,Ehm, jasně. Tak na mě po škole počkej a půjdeme si někam sednout někam do kavárny," odpověděla jsem mu.
,,Tak jo," usmál se. Podívala jsem se na Grace, která ho propalovala pohledem, jako by ho chtěla každou chvíli zabít.
,,Co je?" zeptala jsem se ji nenápadně. Ona se nadechovala k odpovědi, jenže v tu chvíli se do třídy vřítil Jack a my už jsme neměly šanci si promluvit.
Po škole, v kavárně
,,Ne, pořád děláš stejnou chybu. Nezapomeň na to, co jsem ti říkala," vysvětlovala jsem Georgovi látku, kterou nechápal. On si bezradně povzdechl a hodil tužku na stůl. Musela jsem se mu zasmát, protože bylo vtipné, jak se tvářil když mu to nešlo.
,,Mně už to nejde do hlavy," povzdechl si a prohrábl si své blond vlasy. Já jsem si vzala šálek svého čaje a napila jsem se. Když jsem šálek položila nazpátek, podívala jsem se na hodinky, abych zjistila, kolik je hodin. Bylo něco kolem páté hodiny.
,,Stejně už budu muset jít," pronesla jsem a dala jsem si sešit, který byl na stole, do tašky. Chtěla jsem vytáhnout bankovku, abych si zaplatila svůj čaj, jenže George mě zastavil se slovy, že mě pozval a že mi to dluží. Nic jsem nenamítala. Oblékla jsem si sáčko od uniformy a potom jsem společně s Georgem vyrazila ven.
,,Ještě jednou ti moc děkuji," usmál se na mě George pře kavárnou.
,,Nemáš vůbec za co. Ráda jsem ti pomohla," odpověděla jsem mu. George ke mně najednou přistoupil blíž. Jeho blízkost mi byla ... nepříjemná.
,,Co to ...," chtěla jsem se ho zeptat, jenže on to udělal.
Políbil mě!
______________________
Ahoj, všichni!
Po dlouhé době přidávám další díl ... Doufám, že se Vám bude líbit. ♥♥
Mám Vás ráda ♥♥♥
ČTEŠ
Spring Hope [book 4]
Teen FictionVšichni si myslí, že je konec. Myslí si, že se ti dva už nikdy neuvidí a že vše skončilo. Jenže, on dodrží své slovo a nenechá odejít lásku svého života. Je tu nějaká šance, že se Sam a Amy dají zase dohromady? Pokračování série Four Seasons. Te...