Amy p. o. v.
,,Moc ti děkuji, že jsi mi dala šanci strávit s tebou nádherný večer," usmál se na mě Sam, když jsme stáli před domem, ve kterém jsem bydlela. Taky jsem se na něho usmála.
,,To já děkuji. Za všechno. Za vysvětlení, za to, že jsi mě vyslyšel. Prostě za všechno," řekla jsem mu a prohlížela jsem si jeho dokonalou tvář. Teprve teď jsem si všimla toho, že Samovi povyrostly vlasy. Neudržela jsem se a prohrábla jsem mu je. Chtěla jsem ruku vyndat z jeho vlasů, jenže on ji chytil. Vzal mě za ruku a usmál se.
,,Děje se něco?" zeptal se s úsměvem.
,,No, já jenom, že tvoje vlasy jsou jiné. Delší," odpověděla jsem mu a trošku jsem se začervenala. On se zasmál a uchopil mou bradu, aby mi mohl nadzvednout hlavu a podívat se mi do očí.
,,A líbí se ti to?" zeptal se mě. Usmála jsem se, znova.
,,No, není to špatné, ale ty kratší byly lepší," odpověděla jsem mu. Pohladil mě po tváři.
,,Zajdu teda ke kadeřníkovi. Chci se ti líbit," řekl se širokým úsměvem. Chvíli jsme se na sebe koukali. Nevěděla jsem co mám říct nebo co mám udělat. Byl to nezvyk být znova v jeho blízkosti. Tak moc se mi po něm stýskalo, ale teď jsem nevěděla, co mám dělat.
,,Ehm, měla bych jít," odkašlala jsem si po chvilce. Sam se zatvářil smutně a přikývnul. Odstoupil ode mě.
,,Dobře," pokusil se o úsměv. Přešla jsem k němu a políbila jsem ho na tvář.
,,Dobrou noc," zašeptala jsem a otočila jsem se k odchodu. Nenápadně jsem se podívala na Sama, který pořád stál na místě. Ruce měl v kapsách od kalhot. Kravatu měl mírně rozvázanou. Zastavila jsem se až u vchodu do budovy a otevřela jsem psaníčko, abych našla klíče.
,,Sakra," povzdechla jsem si dál jsem se přehrabovala v té malé taštičce ve snaze najít klíče.
,,Děje se něco?" objevil se za mnou Sam. Zvedla jsem svůj pohled od tašky a podívala jsem se na něj.
,,Zapomněla jsem si klíče a nevím, jestli rodiče neodjeli pryč," odpověděla jsem mu a zazvonila jsem na nás zvonek v domnění, že mi naši otevřou. Nestalo se tak.
,,Co budu dělat?" zeptala jsem se sama sebe.
,,Ehm a co kdyby jsi přespala v ateliéru? Slibuju, že ti dám prostor a ani se tě nedotknu," řekl a udělal gesto, u kterého se přísahá. Přemýšlela jsem nad tím, jestli s ním mám nebo nemám jet.
,,Tak jo," přikývla jsem nakonec. Sam se usmál a potom mi pokynul rukou, abych šla před ním. Poděkovala jsem mu a také jsem se usmála. Společně jsme se vydali k jeho autu, které stálo kousek dál na parkovišti. Sam odemkl dveře a otevřel mi dveře. Zase jsem mu poděkovala a potom jsem si nasedla do auta. On si sedl na místo řidiče a potom jsme mohli vyrazit směr ateliér.
______________
,,Dáš si něco k pití?" zeptal se mě Sam, když za námi zavřel dveře.
,,Jo, to by bylo fajn," řekla jsem. On jenom přikývl a obešel mě. Já jsem si zula boty a šla jsem si sednout do obýváků. Sedla jsem si na gauč a psaníčko jsem položila na konferenční stolek. Vypadalo, že tu nikdo od té doby co jsem odešla nebyl.
,,Našel jsem nějaké víno, tak jestli ti to nevadí," objevil se v obýváku Sam s láhví vína a s dvěma skleničkami.
,,Ne, nevadí. Dneska jsme měli stejně oslavovat, takže si to aspoň vynahradíme," zasmála jsem se. On se ušklíbl a začal otevírat víno.
Teď bych měla litovat toho, že nejsem na maturitním plese, protože je to jedna z nejdůležitějších momentů v životě. Ale já jsem toho nelitovala, byla jsem ráda, že tu jsem se Samem, i když to mezi námi pořád nebylo tak jako dříve. Sam mi podal skleničku, kterou jsem s úsměvem přijala. Stoupla jsem si, abych si s ním mohla přiťuknout.
,,Tak na dnešní večer," řekl s úsměvem.
,,Na večer," zašeptala jsem a napila jsem se.
Celý večer probíhal v pořádku. Nasmáli jsme se, povídali jsme si o všem možném. Víno v lahvi pomalu ubývalo a naše nálada byla stále veselejší.
,,Víš co bych teď chtěla?" zeptala jsem se Sama po nějaké chvíli.
,,Co?" zeptal se mě pobaveně. Neodpověděla, místo toho jsem se k němu nahnula a spojila jsem naše rty dohromady.
____________
Ano, nezdá se Vám to, je tu nový díl. :D ☺
Snad se Vám díl líbí. ☺ Chtěla bych Vám poděkovat za 4K+ votes a hlavně za Vaší trpělivost. ♥♥
Mám Vás strašně moc, moc, moc ráda. ♥♥♥
ČTEŠ
Spring Hope [book 4]
Teen FictionVšichni si myslí, že je konec. Myslí si, že se ti dva už nikdy neuvidí a že vše skončilo. Jenže, on dodrží své slovo a nenechá odejít lásku svého života. Je tu nějaká šance, že se Sam a Amy dají zase dohromady? Pokračování série Four Seasons. Te...