Epilog

10.2K 738 78
                                    

O dva měsíce později

,,Amy, přidej!" zavolal na mě Sam. Protočila jsem očima a naposledy jsem se na sebe podívala do zrcadla. Měla jsem na sobě červené šaty ke kolenům a s dlouhým rukávem. Vlasy jsem měla spletené ve francouzském copu. Popadla jsem svou kabelku a vydala jsem se dolů. Pod schody stál Sam a v ruce držel Hope, která mu předla v náruči.

,,No konečně," pronesl Sam a s úsměvem si mě prohlédl. Úsměv jsem mu vrátila a seběhla jsem schody dolů. Sam položil Hope na zem a popadl mě za boky.

,,Jsi nádherná," řekl a políbil mě. Polibek jsem mu oplatila. Samovy ruce najednou sjely na můj zadek a jemně ho stiskl. Zasmála jsem se a odtáhla jsem se od něj.

,,Ale no tak, Same," řekla jsem naoko naštvaně. On nic neřekl a místo toho se začal věnovat mému krku.

,,Co kdyby jsme zůstali doma?" zeptal se mě. Chápala jsem o co se pokouší.

,,Ne, ne. Už jsme to tvoji mamce slíbili," řekla jsem a odtáhla jsem se od něj. Zamračil se, ale přikývl.

,,Máš ten dárek?" zeptala jsem se ho.

,,Je v autě," odpověděl mi a přitom si nazouval svoje černé Conversky. Jenom jsem přikývla a nazula jsem si balerínky. Se Samem jsme vyšli ven z domu. Zamířili jsme k Samovu autu a pak jsme do něj nasedli.

_______________

,,Same, uklidni se. Jestli na nás bude hodně nepříjemný, tak to balíme a jedeme domů," uklidňovala jsem svého přítele, když jsme stáli před domem jeho rodičů.

Paní Parkerová nás pozvala na narozeninovou oslavu malého Bena, který dnes slaví. Sam jenom přikývl a zmáčkl zvonek. Po chvilce čekání se dveře otevřely a v nich se objevil ...

,,Ehm, dobrý den," pozdravila jsem Parkera.

,,Tak, už jste tady," usmál se. Počkat! On se usmál! Koukala jsem na něj s otevřenou pusou. Úplně stejně se tvářil i Sam.

,,Jo, jsme," řekl Sam.

,,Pojďte dál," usmál se. Pořád jsem byla v šoku.

,,Same, můžu s tebou na chvíli mluvit?" zeptal se Sama. Ten se na mě podíval a já jsem se na něj usmála, abych mu dodala odvahu.

,,Ehm, jasně," přikývl Sam a potom následoval  Parkera do jeho pracovny. Já jsem se mezitím vydala hledat děti.

,,Ahoj, Amy. Jsem moc ráda, že jste přišli," usmála se na mě mamka Sama, která se objevila ve dveřích, které vedly do kuchyně. Usmála jsem se na ní.

,,Kde je oslavenec?" zeptala jsem se ji.

,,Venku. Můžeš za ním když tak jít," odpověděla mi a potom se vrátila do kuchyně. Vydala jsem se tedy ven. Ben s Annou mě hned vítali. Oba jsem je objala a potom jsem si s nimi hrála. Potom se k nám přidala i jejich mamka, která mi mimochodem nabídla tykaní.

,,Co tu vyvádíte?" objevil se ve dveřích Parker a za ním hned Sam, který měl na tváři široký úsměv.

,,Tati!" zakřičely děti sborově a rozeběhly se za ním. Sam si sedl na židli vedle mě a objal mě kolem ramen.

,,Takže, všechno v pohodě?" zeptala jsem se s úsměvem.

,,V naprostém," usmál se Sam a políbil mě.

,,Kdo si dá dort?" zeptala se Samova mamka.

,,Já," zakřičeli jsme všichni sborově a potom jsme se tomu začali smát.

Byla jsem ráda, že je Sam šťastný, protože když je šťastný on, tak jsem šťastná i já.

_______________

THE END

or...



Spring Hope [book 4]Kde žijí příběhy. Začni objevovat