Chapter 26

10.5K 626 29
                                    

Amy p. o. v.

,,Ty?" zeptala jsem se. Sam přikývl. Ani jsem si nevšimla, že jsme došli před dveře, které pravděpodobně vedly do Samova pokoje. Sam otevřel dveře a já jsem vešla dovnitř. Zamířila jsem hned k posteli, na kterou jsem si sedla.

,,Řekni něco, Amy," požádal mě Sam a sedl si vedle mě.

,,A ty už jsi se rozhodl?" zeptala jsem se Sama a podívala se na něj.

,,Jo. Myslím, že bych to měl udělat. Jsem možná jeho poslední naděje na život. Kdoví, kdy mu můžou sehnat dalšího dárce," řekl mi. Jenom jsem přikývla a přitom jsem pozorovala jeho tvář. Chápu ho. Chce pomoct svému tátovi. Udělala bych to samé, ale ... Mám strach. Co když se mu něco při operaci stane? Co když nastanou nějaké komplikace.

,,A kdy by jsi na tu operaci šel?" zeptala jsem se znovu.

,,Pravděpodobně pozítří. Musí mi ještě nějaká vyšetření a tak," odpověděl mi.

,,Aha," řekla jsem. Sam mě vzal za ruku a stiskl mi ji.

,,Amy, nemusíš se bát. Všechno dobře dopadne," pousmál se a mě do očí vyhrkly slzy. Najednou jsem se rozbrečela. Potřebovala jsem to ze sebe všechno dostat ven. Sam mě objal a začal mě utěšovat.

,,Neplakej. Nic se mi nestane. Je to běžná operace. Prostě to dobře dopadne, věř mi, prdelko," řekl.

,,Ale ..." chtěla jsem něco říct, ale on mě přerušil.

,,Žádné ale neexistuje. Všechno to dobře dopadne," pronesl a políbil mě do vlasů.

,,Miluji tě," vypadne ze mě najednou. Sam se ode mě odtáhl a zahleděl se mi do očí.

,,A já miluju tebe," usmál se. Po jeho slovech jsem spojila naše rty a dlouze jsem ho políbila. Polibky mi po chvilce začal opětovat. Vjela jsem mu rukou do vlasů a přesunula jsem se do jeho klína.

Na nic jsme nespěchali. Líbali jsme se, já v jeho klíně. Naše ústa několikrát opustily tiché vzdechy, když jsem se otřela o Samův rozkrok. Naše polibky byly více a více vášnivější. Najednou mě povalil na postel, ale přitom naše rty ani na chvilku nerozdělil, pořád byly u sebe a vyměňovaly si polibky. Samovy ruce zabloudily pod mé tričko, aby ho sundal. Za mým tričkem následovala i má podprsenka, kterou začal sundávat hned po tom, co moje dopadlo na podlahu jeho pokoje. I já jsem v tom okamžiku vyhrnula jeho tričko, které dopadlo na zem vedle mého trička. Jeho polibky se přesunuly od mých rtů k mému poprsí a potom následovaly po bříšku dolů k lemu mých kalhot, které mi po několika minutách sundal. Potom se zvedl, svlékl si kalhoty společně s boxerkami. Skousla jsem si spodní ret a prohlížela jsem si svého dokonalého přítele, který byl jenom můj.

Sam se vrátil zpátky ke mně. Svlékl mi mé kalhotky a potom přes sebe hodil deku, takže jsme byli schovaní pod peřinou. Koukali jsme si do očí. Sam se zapřel rukama vedle mé hlavy a spojil naše rty do dalšího z mnoha polibků. Potom opřel své čelo o mé a pomalu do mě vnikl. Zavzdychala jsem pod náporem slasti, která se rozlila po mém těle. Sam ostře vydechl a zavřel oči.

,,Oh, Amy," zavzdychal a potom se ve mně poprvé pohnul. Opět jsme vzdechli. Sam začal pohyby opakovat. Navzájem jsme si vzdychali do úst. Naše čela byla o sebe stále opřená.

,,Miluji tě," vykřikla jsem a po těch slovech jsem nechala tu neuvěřitelnou slast, aby zaplavila mé tělo.

_________________

Tak, je tu další díl. ☺ Tento díl je takový ... oddechový. :D V příštím díle budou už přípravy na operaci. :)

A jinak ... Už jenom čtyři díly do konce série... Aaaaa, strašně rychle to teď utíká. :( Plánuji to, že poslední díl bude už ve čtvrtek na Silvestra... O můj Bože...

Jinak, stále se můžete zúčastnit lit. soutěže, které je tentokrát na téma Hvězdy. Více informací najdete v Diary. Čas máte pouze do středy. :)

Mám Vás ráda. ♥♥♥




Spring Hope [book 4]Kde žijí příběhy. Začni objevovat