Character Ask - Answers

8.5K 371 22
                                    

Ahoj, všichni!

Nejdříve bych Vám chtěla strašně moc poděkovat za otázky. ♥

A teď odpovědi:

AMY

• Co by jsi dělala, kdyby se Sam pro tebe vrátil?

○Co bych dělala? Popravdě, na tuto otázku se špatně odpovídá ... Určitě bych měla radost a první co bych udělala by bylo, že bych ho objala a políbila. Chtěla bych ale také nějaké vysvětlení toho, co se stalo v Anglii.

•Jak to máš teď s Georgem?

○S Georgem jsme přátelé a já to nehodlám měnit.

•Kdyby ti Sam všechno vysvětlil, odpustila bys mu a uvěřila, že Sam tě nepodvedl?

○Já myslím, že ... Ano. Odpustila bych mu všechno. Jenže, kdybych zůstala v Anglii, kde všechno začalo, tak bych se z toho zbláznila, protože Nadya by nás určitě nenechala na pokoji.

•Myslíš, že můžeš mít něco s Georgem?

○Ne. Já vím, pomohl mi a já v něm z části vidím jako svého, v uvozovkách, hrdinu. Ale, pořád tu je ta věc z minulosti. Myslím tu věc, jak mě podvedl. Takže ne, nemůžu a taky nic nechci mít.

•Má se u tebe Hope dobře?

○Já si myslím, že se má výborně. (směje se)

•Opravdu chceš jít na ples s Georgem?

○Ano, chci jít s Georgem na ples. Nechci totiž pořád sedět doma a utápět se v depresích. Sam je v Anglii a kdoví, co dělá. (na tváři se ji objeví smutný pohled)

•Chceš být s Jackem něco víc než kamarádka?

○No, jelikož je Jack kluk mé kamarádky, tak na to je jednoduchá odpověď, Chci být s Jackem jenom kamarádka.

•Miluješ Sama pořád?

○Ano, miluji. (pousměje se)

•Co když za to Sam nemůže, ale může za to Nadya? Přemýšlela jsi už o tom?

○Ano, přemýšlela jsem nad tím. A musím uznat, že si začínám myslet, že za to vážně může Nadya, ale čas už zpátky nevrátím ...

•Myslíš, že se pro tebe Sam vrátí?

○Popravdě, jsem nad tím moc nepřemýšlela. Ale, bylo by to krásný, kdyby se vrátil...

•Chceš ještě Sama?

○Ano, myslím, že ano.

•Dokázala bys znova milovat Sama?

○Pořád ho miluji ...

•Opravdu si myslíš, že tě Sam podvedl?

○Popravdě, nevím co si myslet. Všechno je to tak zmatené.

•Kdyby ses chtěla přesvědčit o tom, že tě Sam nepodvedl, jak by sis tu situaci vysvětlila?

○No, kdybych chtěla zjistit pravdu, tak bych zůstala v bytě a čekala bych, až Sam vyleze ze sprchy, abych se ho zeptala.

►SAM

•Půjdeš za Amy už teď?

○I když to je těžké, tak ne. Ještě se za Amy nechystám jít. (povzdechne si)

Spring Hope [book 4]Kde žijí příběhy. Začni objevovat