Amy p. o. v.
,,Au," zakňučela jsem a otočila jsem se na druhý bok na posteli. Strašně mě bolela hlava ze včerejšího večera. S Grace jsme to docela přehnaly. A potom když tam přišel Sam, ...
Počkat! Sam?
Rychle jsem si sedla na posteli a rozhlédla jsem po pokoji. Byla jsem v Gracině pokoji. Ležela jsem v její posteli a ona ležela vedle mě. Moje hlava mě bolela ještě víc. Jako bych v ní měla několik střepů. Oběma rukama jsem si vjela do vlasů a zhluboka jsem se nadechla.
Ze včerejšího dne si vůbec nic nepamatuji. Teda, pamatuji si nějaké útržky. Pamatuji si prvního panáka, tancování s Grace a potom tancování s nějakým klukem, který vypadal jako Sam ... Nebo to nebyl on... Vážně nevím. Strašně moc jsem chtěla, aby se mi vrátila aspoň část vzpomínek na včerejší propaření večer.
Zvedla jsem se z postele. Hlava se mi trošku zamotala, ale snažila jsem se to nějak ustát. Na sobě jsem měla stejně věci, v kterých jsem byla včera v klubu. Povzdechla jsem si a odešla jsem do koupelny, abych si došla na malou a abych se trošku upravila, protože se chci vrátit domů dřív než se doma objeví táta s mámou. Nemám náladu na otázky typu, kde jsem byla, s kým jsem byla a tak podobně.
Když jsem přešla k zrcadlu, čekal mě šok. Na krku jsem měla dva malé cucfleky. Nevěděla jsem, jak se mi to mohlo stát, protože si pomalu nic nepamatuji. Rychle jsem otočila kohoutkem, abych pustila studenou vodu. Opláchla jsem si obličej a potom jsem svůj pohled opět vrátila k zrcadlu. Pravou rukou jsem si sáhla na krk a trošku jsem sykla, když se má dlaň dotkla krku.
,,Čau. Co tady vyvádíš?" zeptala se mě Grace chraplavým hlasem. Podívala jsem se na ní a přitom jsem se podrbala na hlavě. Grace měla rozcuchané vlasy a na sobě měla nějaké chlapecké tričko, které ji bylo až po kolena. Tohle tričko jsem už viděla na Jackovy.
,,Přemýšlím nad včerejškem a hlavně nad tímhle," odpověděla jsem ji a ukázala jsem na svůj krk. Grace ke mně přistoupila blíž a zahvízdala.
,,Páni! Dobrá práce," zasmála se. Protočila jsem očima a podívala jsem se na sebe do zrcadla.
,,Grace, můžeš mi říct, co se včera všechno stalo?" zeptala jsem se ji a zoufale jsem si projela vlasy. Chtěla jsem se dozvědět všechno, co se v klubu stalo.
,,Počkat! Ty si to nepamatuješ?" zeptala se mě nevěřícně Grace. Zakroutila jsem hlavou.
,,Ne, nepamatuji. Mám jenom takový pocit, že tam se mnou byl Sam. Ale, co když to byl jenom sen?" mluvila jsem spíš pro sebe. Podívala jsem se na Grace, která se právě teď tvářila jako by nevěděla, co má říct. Trochu jsem se zamračila, protože jsem začínala mít pocit, že Grace ví něo víc a jenom se tváří, že to všechno jde mimo ji.
,,Grace, ty něco víš?" zeptala jsem se ji. Sklopila pohled k zemi, do které se koukala.
,,Můžeš mi laskavě říct, co se děje?" zakřičela jsem na ní, protože moje trpělivost pomalu ale jistě opouštěla moji mysl.
,,Amy, já ..."
____________________
Sam p. o. v.
,,Přestaň se tak culit," řekl Jack podrážděně, když se na mě podíval. Seděli jsme v jídelně a cpali jsme se nějakými lupínky.
,,Co tě tak žere?" zeptal jsem se ho.
,,Děsně mě bolí hlava," procedil skrz zuby. Zasmál jsem se a napil jsem se pomerančového džusu. Najednou se místností ozval můj telefon.
,,Vezmi to, kurva," řekl Jack a chytl se za hlavu. Jenom jsem zakroutil hlavou a sáhl jsem do kapsy od mých šedých tepláků, ve kterém jsem měl mobil. Když jsem se podíval na jméno volajícího, trošku jsem se leknul.
,,Grace?" zeptala jsem se a čekal jsem na to, až mi odpoví.
,,Same, máme problém," řekla mi. Zamračil jsem se.
____________________________
Ahoj, všichni!
Nejdříve by jsem se Vám chtěla omluvit, že díl je až dnes, ale měla jsem toho strašně moc. :( A potom tu je ještě jedna omluva za to, že díl je krátký ... Slibuji Vám, že příští díl bude delší. :)
Co si myslíte, že se děje?
Mám Vás ráda. ♥♥
ČTEŠ
Spring Hope [book 4]
Teen FictionVšichni si myslí, že je konec. Myslí si, že se ti dva už nikdy neuvidí a že vše skončilo. Jenže, on dodrží své slovo a nenechá odejít lásku svého života. Je tu nějaká šance, že se Sam a Amy dají zase dohromady? Pokračování série Four Seasons. Te...