Chapter 9

10K 724 41
                                    

Sam p. o. v.

,,Ehm, ahoj, Grace," pozdravil jsem ji nejistě. Nevěděl jsem totiž, jak se mám zachovat. Tohle se nemělo stát. Neměla mě tu najít.

,,Zlato, já ti to vysvětlím," objevil se vedle Grace Jack a koukal se na ní vystrašeným pohledem. Grace vypadala, že bude zabíjet. Sakra, sakra, sakra.

,,Co mi na tom chceš vysvětlovat? Vy dva taháte za nos mojí nejlepší kamarádku!" zařvala na nás. Já i Jack jsme až povyskočili. Ta holka má strašlivý ječák.

,,Ne, ne, ne. Já ji netahám za nos. To on, byl to jeho nápad," řekl Jack a ukázal na mě. No to je super. Tomu se říká nejlepší kamarád. Grace protočila očima a věnovala Jackovi vražedný pohled. Chtěl jsem se zasmát, jenže i já jsem byl obdařen vražedným pohledem. Úsměv mě rychle přešel. Myslím, že je na čase, abych se k tomu vyjádřil.

,,Můžeš mi laskavě vysvětlit, co tady děláš?" zeptala se mě Grace dřív, než jsem se k tomu stačil vyjádřit.

,,Přijel jsem za Amy a na maturitní ples," odpověděl jsem ji a pokusil jsem se o klidný tón. Jenže při pohledu, kterým se na mě koukala Grace to moc nešlo.

,,Tak proč se tady do hajzlu schováváš, když jsi přijel za Amy? Víš, jak se teď cítí? Myslí si, že začala blouznit, protože tě zahlédla v tom tvém ateliéru!" začala na mě křičet.

Nevěděl jsem, co ji mám odpovědět. Vůbec jsem nepřemýšlel nad následky, které moje schovávání přinese. Zakroutil jsem hlavou a sklopil jsem svůj pohled. Začal jsem se za sebe stydět a měl jsem na sebe vztek.

,,Chtěl jsem, aby naše setkání bylo romantické a ...," Grace mi skočila do řeči.

,,To je sice moc pěkný, ale mezitím, co ty se tady schováváš, tak Amy je na obědě s Georgem, který jí určitě už stihl pozvat na ples," pronesla skrz zuby. Při jejich slovech jsem se napřímil.

,,Cože?" zeptal jsem se ji a moje tělo se celé napnulo. Grace se zašklebila a Jack tomu všemu jenom nečinně přihlížel.

,,Jo, slyšíš dobře, Same. Co jsi čekal? Že se Amy kvůli tobě radši utrápí?" zeptala se. Má pravdu, co jsem si myslel?

,,T-takže, ona mě už nemiluje?" zeptal jsem se zlomeně a zoufale a oči mě začaly štípat. Přešel jsem k vaně, která se nacházela v Jackově koupelně. Grace si povzdechla a přešla ke mně. Sedla si vedle mě a položila mi svou ruku na tu mou. Překvapeně jsem se na ní podívala a ona mi dokonce věnovala úsměv.

,,Miluje tě. Jenom je ze všeho vyplašená. Strašně ji zmátl ten vzkaz, který si ji nechal, společně s Hope," řekla mi.

,,S Hope?" zeptal jsem se ji. Tušil jsem, že se jedná o kotě, které jsem ji tam nechal, aby se necítila sama.

,,Jo, s Hope. Hope je to kotě, co jsi nechal. A víš proč ji pojmenovala zrovna Hope?" zeptala se mě. Zavrtěl jsem hlavou a s očekáváním jsem čekal na odpověď.

,,Hope jako naděje. Pořád totiž doufá, že se pro ni vrátíš," usmála se. Musel jsem se také usmát. Amy mě pořád miluje a čeká na mě.

,,Tak, jak to teda bude teď?" zeptal se Jack a přešel blíž k nám. Podíval jsem se na Grace s prosbou v očích.

,,Grace, prosím, neříkej to Amy," poprosil jsem ji. Ona se zvedla, přešla k Jackovi a otočila se na mě.

,,Dobře, nic ji neřeknu, ale pod jednou podmínkou," řekla tajemně. Pozoroval jsem ji a měl jsem docela strach, co si tahle hnědovláska vymyslí. Přikývl jsem, abych ji naznačil, že může mluvit.

,,Nic neřeknu Amy, ale musíš se jí před plesem aspoň jednou ukázat," sdělila mi podmínku. Mé obočí vyletělo nahoru.

,,Počkat, ale to pak zjistí, že jsem tady," řekl jsem ji docela silný argument, proč se s Amy nesetkat dřív než o maturitním plesu.

,,To už nech na mě," mrkla. Otočila se k Jackovi a tiskla mu jeden polibek na rty.

,,Už půjdu a Same, kdyby jsi potřeboval pomoct, stačí napsat," řekla mi. Ještě jednou políbila Jacka a potom odešla. S Jackem jsme zůstali v koupelně a nechápavě se na sebe koukali.

,,Není úžasná?" zeptal se najednou a začal se culit. Musel jsem se zasmát.

,,Jsi idiot," řekl jsem se smíchem a vyrazil jsem do jeho pokoje.

________________

Ahoj, všichni!

Tak, je tu další díl. Moc se omlouvám, že je krátký, ale vyřešila se tam důležitá věc s Grace. ☺♥

Chtěla bych Vám strašně moc poděkovat za 2K votes a za 2. místo v Teen Fikci. Moc si toho vážím. ♥♥

Mám Vás ráda. ♥♥

Spring Hope [book 4]Kde žijí příběhy. Začni objevovat