Jeho rty byly na těch mých pouze chvilku, protože jsem ho od sebe hned odstrčila. Když jsem to udělala, lehce zavrávoral dozadu a potom se na mě podíval s jiskřičkami v očích.
,,Co si sakra myslíš, že děláš?" zařvala jsem na něj a sáhla jsem si na své rty, jako by jsem chtěla smýt jeho polibek.
,,Amy, promiň. Nevím, co to do mě vjelo a ...," začal se omlouvat, ale já jsem ho rázně přerušila.
,,Prosím, nic neříkej! Já ... Musím domů," řekla jsem a vydala jsem se ke svému autu. George za mnou ještě něco volal, jenže já jsem nechtěla nic slyšet. Celou dobu jsem si totiž myslela, že je George pouze kamarád a že na mě nic nezkusí. Už jsem mu plně důvěřovala a on si tímhle činem u mě všechno zkazil.
Nasedla jsem do auta a otočila jsem klíčkem v zapalování. Když jsem vyjížděla ze svého parkovacího místa, všimla jsem si ještě George, jak mě pozoroval. Chtěla jsem jet domů a prostě se zahrabat do peřiny a nic neřešit, ale místo toho abych zamířila domů, jsem zamířila ke Grace. Potřebuji si s někým pokecat a ona je moje jediná volba.
Zastavila jsem před jejím domem a šla jsem ke dveřím. Zazvonila jsem a čekala jsem, až mi někdo přijde otevřít. Dveře se po chvíli otevřely a v nich se objevila Grace. Prohlédla si mě a potom se na mě tázavě podívala.
,,Co se děje?" zeptala se mě a pustila mě dovnitř. Vešla jsem k ní a sundala jsem si boty.
,,Amy, co se děje?" zeptala se mě znova. Já jsem se na ní podívala a nadechla jsem se k odpovědi.
,,George mě políbil," řekla jsem ji. Její ústa se otevřely a ona se na mě koukala způsobem, který jsem nemohla kam přiřadit.
,,No to si děláš. Dáš si čaj?" zeptala se mě.
,,Dala bych si spíš panáka," řekla jsem a stejně jako ji, i mě překvapila moje vlastní slova. Já a alkohol, to nešlo moc dohromady, ale já jsem prostě měla pocit, že mi alkohol jako jediný pomůže. Potřebuji se aspoň na chvíli uvolnit.
,,Páni, Amy. To je poprvé, co si říkáš o alkohol," řekla mi a zasmála se. Místo toho, aby šla pro něco k pití, tak si sedla vedle mě.
,,Co kdyby jsme zašly dneska do klubu?" zeptala se mě.
,,Zítra je ale škola," pronesla jsem. Grace se zasmála.
,,No a? Jsme maturantky. Jeden den bez nás se nezblázní," řekla spiklenecky a mrkla na mě. Možná by bylo fajn jít si někam sednout, takže jsem nakonec přikývla.
,,Tak jo. Zavolám mamce, že dneska budu spát u tebe. Jestli to teda nevadí," zeptala jsem ji.
,,Jasně, že mi to nevadí. Já zavolám Jackovi, že zítra nejdu do školy a tak," řekla mi a zvedla se z gauče. Já jsem mezitím vytáhla svůj mobil a vytočila jsem mamčino číslo.
Sam p. o. v.
,,Takže, on ji vážně pozval?" zeptal jsem se znova Jacka a přitom jsem mlátil do boxovacího pytle v jedné posilovně. Chtěl jsem ze sebe dostat vztek na toho hajzla, který pozval MOJI Amy na ples. Jack jenom přikývl a přitom se napil ze své flašky se studenou vodou.
Znova jsem pořádně udeřil do hýbajícího se pytle a při tom úderu jsem zatnul zuby, abych nezačal křičet. Měl jsem na sobě jenom černé kraťasy, takže moje hruď a mé záda se leskli potem. Posilovnou se najednou ozval Jackův telefon. Vzal ho a přijal hovor. Já jsem pokračoval v tom, co jsem dělal doposud.
,,Jasně, Grace. Řeknu mu to," odpověděl Jack do telefonu. Přestal jsem mlátit do pytle a podíval jsem se na Jacka, který se ke mně právě přibližoval.
,,Same, mám ti od Grace vzkázat, že je čas," řekl mi.
,,Na co?" zeptal jsem se. Pořád jsem nechápal, co se děje.
,,Prý je čas, aby jsi se ukázal Amy," odpověděl mi šeptem. Můj dech jako by se úplně zastavil. Dneska ji uvidím! Uvidím Amy.
,,Cože, kdy a kde?" začal jsem se vyptávat Jacka a přitom jsem si sundával rukavice na box.
,,Dneska v osm hodin, klub Melody," odpověděl mi a vzal si ze země svůj ručník.
Amy p. o. v.
,,Tady už jsem nebyla ani nepamatuji," prohlásila jsem, když jsem vylezla z taxíku, který mě a Grace přivezl před klub Melody. V tomhle klubu jsme strávili velkou část našeho života. No, hlavně naše víkendy.
,,Ahoj, Trente!" pozdravily jsme s Grace sborově Trenta. Trent to tady hlídal. Mohlo mu být kolem čtyřiceti let. Byl plešatý a statný.
,,Nazdar, slečinky!" pozdravil nás se širokým úsměvem a pustil nás dovnitř. Hned jsme zamířily k baru a objednaly jsme si panáka Jacka Danielse.
,,Tak na ex nebo na sex?" zeptala se smíchem Grace a pozvedla skleníčku.
,,No, jelikož jsem bez kluka, tak asi na ex," zasmála jsem se a s Grace jsem si přiťukla.
Takhle nějak jsme několik minut pokračovaly. Objednávaly jsme si další panáky taky nějaký koktejl. Dopíjely jsme asi čtvrtého panáka, když začala hrát písničku Somebody, od moji oblíbené zpěvačky. Vykřikla jsem a seskočila jsem z barové židličky. Svět se se mnou trošku zatočil a já jsem litovala toho, že jsem si nevzala ten sendvič, který mi mamka Grace nabízela. Pít na prázdný žaludek není dobrý.
,,Jdeme?" zeptala jsem se Grace a začala jsem pohybovat boky. Ona se zasmála a přikývla. Stejně jako já i ona nemotorně seskočila ze židle. Společně jsme se přesunuly doprostřed parketu a začaly jsme společně tancovat. Šaty, které jsme měly na sobě se vlnily kolem našich stehen.
Najednou jsem na sobě ucítila dvě velké dlaně, které mi někdo položil na boky a přitáhl si mě blíž k sobě. Ta vůně mi byla povědomá. Tak voněl jedině ON.
,,Same?" zeptala jsem se s knedlíkem v krku a čekala jsem na nějakou odpověď.
Sam p. o. v.
Konečně! Konečně jsem znova dotýkal mé malé, dokonalé Amy, která mi tolik chyběla. Když mě oslovila, zastavilo se mi srdce. Ona mě poznala a to mi ani neviděla do obličeje. Nevím, jak to dokázala.
,,Amy," zašeptal jsem do jejího ucha a začal jsem svými rty přejíždět po jejím krku. Bylo mi jedno, že jsme stáli uprostřed nějakého parketu. Chtěl jsem ji prostě políbit. Dotknout se jí. Tak strašně moc mi chyběla její blízkost.
Amy potichu zavzdychala a tento pouhý zvuk se mnou udělal divy. Chci ji. Potřebuji ji nazpátek, protože tak, jak se s ní cítím se s nikým jiným necítím. Svýma rukama jsem ji hladila po bocích a ona se pokaždé malinko otřela svým zadečkem o můj rozkrok. I já jsem musela zavzdychat, ale potichu. Najednou se Amy otočila a podívala se mi do očí. Oči měla od slz, když se mi koukala zpříma do očí.
,,Prosím, řekni mi, že nejsi jenom sen," zašeptala a dotkla se mé tváře. Zakroutil jsem hlavou a naklonil jsem se k jejímu uchu.
,,Jsem tu s tebou... Napořád," pošeptal jsem ji.
___________________
Ahoj, všichni!
Tak, je tu další díl ... Snad se Vám líbí ♥♥
Mám Vás ráda ♥♥♥
ČTEŠ
Spring Hope [book 4]
Genç KurguVšichni si myslí, že je konec. Myslí si, že se ti dva už nikdy neuvidí a že vše skončilo. Jenže, on dodrží své slovo a nenechá odejít lásku svého života. Je tu nějaká šance, že se Sam a Amy dají zase dohromady? Pokračování série Four Seasons. Te...