Perspectiva lui Edward.
Dimineata sosi mai repede decât mă așteptam. Adormisem ca un prunc odată ce Olivia statea în brațele mele. Mă simțeam mai fresh ca niciodată și nu știam de unde pana unde aceasta stare. Nu credeam ca aceasta stare venea din mine. Mi-am intors puțin capul ca sa admir chipul frumoasei adormite. Lumina ce-i cădea pe fața Oliviei o făcea sa para asemenea unui înger. Un înger ce odată lovit cade, iar după ce cade se ridica de jos de doua ori mai puternic, și tot așa pana când acesta devine invincibil, imun la toate atacurile pornite împotriva sa.
Am oftat exasperat când mi-am dat seama ce mama naibii tocmai spusesem. Nu eram eu un monstru fără scrupule, dar nici un Romeo în persoana. De unde pana unde scoteam eu aceste vorbe despre aceasta femeie nici eu nu știam.
M-am ridicat încet din pat incercand sa nu-i tulbur somnul Oliviei și am ieșit din camera. Am stat câteva clipe în fata ușii înainte sa cobor în bucătărie sa mănânc. Aveam nevoie neapărată de mâncare.
Coborând în bucătărie l-am vazut pe Ethan uitandu-se la mine incruntat. Ce-l apucase și pe băiatul ăsta?"Ce te uiți așa urat la mine?" L-am intrebat și el a pufăit dandu-şi ochii peste cap, neraspunzandu-mi și continuându-si emisiunea.
Am ridicat impasibil din umeri și mi-am continuat drumul spre bucătărie. Ethan avea toanele lui, semănând mai mult cu tata decât cu mama, în timp ce eu eram invers.
Intrat în bucătărie am dat peste Lussi care manca o porție de clătite cu gem de căpșuni.
"Buna dimineața !" A spus ea cu gura plina.
"Neața !" Am zis eu căscând și deschizând usa frigiderului. Aveam nevoie de o cana cu lapte rece. Intors inapoi cu fata spre Lussi am surprins zâmbind pe sub mustăți. "Ce are toată lumea azi? Ethan mai devreme mai avea puțin si-mi dădea cu o caramida în cap și tu acum mai ai puțin și arunci cu inimi în mine. Oameni buni v-ati lovit la cap azi-noapte când v-ati intors în camera???"am întrebat eu exact când Dominic a intrat și s-a uitat la mine combinând fetele celor doi. El arunca săi cu inimi și cu fulgere în mine.
"Haide nu te mai preface!" Spune Lussi cu gura plina de clătite.
"De la ?" Am întrebat - o cu o sprânceană ridicată.
"Îți place de Olivia!" Spuse ea, iar eu m-am incruntat. Nu-mi plăcea de Olivia. Îmi plăcea doar felul în care dormea și felul în care își pune mâinile micuțe în jurul meu. Argh...poate ca totuși o plac puțin..puțin mai mult.
"Nu este adevărat !" Am negat, iar Lussi a pufăit printre buze.
După ce mi-am băut paharul de lapte rece am vrut sa mă duc la mine în camera pentru a mă pregăti, dar tocmai atunci intra Olivia. Avea parul răvășit și ochii puțin umflați din cauza somnului.
"Buna dimineața !" Spuse aceasta și se așeza și se așeza la masa lasandu-se usor pe spătarul scaunului. Lussi și Dominic îmi arunca o privire în care se chinuiau sa nu rada de mine. La naiba m-a prins holbandu-mă la Olivia.
Am lăsat cana în bucătărie și am urcat la mine în camera incercand sa ma pregătesc de facultate, dar drumul meu a deviat puțin atunci când am intrat în dormitorul în care dormisem cu câteva minute în pat cu Olivia. Mirosul de levănțică specific ei încă predomina în camera. Pe pat stăteau hainele lui Lussi aduse cel mai probabil de Rely."Mă scuzați!" A zis cineva în spatele meu, iar când m-am intors am dat de Rely. Vorbim de lup și lupul la usa.
"Aaaa...da!" Am zis și m-am dat un pas mai la stânga. După ce Rely a înlocuit prosoapele de la baie cu unele curate, a plecat din camera lasandu-ma singur, dar nu înainte sa-mi arunce un zâmbet viclean.
M-am dus la marginea patului, unde Olivia avea hainele pregătite de Lussi, iar în cealaltă hainele cu care Olivia a fost îmbrăcată ieri. Totul era împăturit la dunga de Rely și asezat așa cum îi era obiceiul, dar un licăr ciudat mi-a atras atenția. M-am aplecat și am luat, micul inel care licarea în lumina soarelui, care se reflecta în el. Era un inel foarte simplu, dar plăcut. Avea o pietricica albastra care strălucea extrem de tare. Pe undeva pe lateral era gravat numele Oliviei într-un mod extrem de elegant.
Cine io fi dat acest inel? Cine e misteriosul din spatele acestui inel?Am auzit usa deschizandu-se, și m-am intors cu fata spre ea. Olivia tocmai intrase în camera și mă privea suspect.
Mi-a mutat ochii de la mine la inelul pe care îl țineam în mana și înapoi și a stat așa câteva secunde bune, avand fata usor șocată. Începuse sa tremure numai uitandu-se la acel inel."C-ce cauți aici? Și ce căuta inelul meu la tine?" Mă întreabă ea ridicandu-si ochii plini de tristețe la mine. Am simțit cum totul se prăbușește în jurul meu când i-am vazut privirea trista la mine. Avea ochii usor înlăcrimați și mâinile îi tremurau.
"Am vrut sa vorbesc cu tine, dar când am intrat aici am dat peste el. Era sa-l calc !" Am zis eu și m-am apropiat un pas de ea.
"Acum poți sa mi-l dai înapoi?" A intrebat ea cu vocea sparta uitandu-se fix la inel.
"Cu o singura condiție!" Am zis și ea s-a uitat mirată la mine. " Trebuie sa-mi raspunzi la o intrebare."
"Ce fel de intrebare?" A intrebat ea.
"De la cine ai acest inel?" Am întrebat - o eu și ea s-a uitat temătoare la mine, apoi la inel.
"Doar o întrebare după care îmi dai inelul inapoi !" A zis ea atenționandu-ma cu degetul aratator.
"Da!" I-am zis sigur.
"Victor !"A răspuns ea. "Victor mi-a dat acest inel! " a zis ea din nou după care a luat inelul din mâinile mele.
"Cine e Victor?" Am întrebat eu si după ce si-a asezat inelul pe deget.
"O întrebare! Acum afară !" A zis ea si s-a apropiat de mine.
"Nup !" Am zis eu și ea s-a mai apropiat un pas de mine. Mi-a apucat bărbia cu un deget și m-a tarat după ea ca un cățel pana când am primit o usa în fata, iar hohotul de râs de după usa m-a facut sa conștientizez ca mi-am luat teapa.
"Las' ca am eu ac de cojocul tău!" Am zis eu și am plecat de lângă usa Oliviei. Trebuia sa mă pregătesc pentru facultate.
CITEȘTI
Problema fratilor (The Secret-Vol. III)
ActionEdward și Ethan au parte de cea mai mare provocare a vieții lor , atât ziua cât și noaptea. Dar la un moment dat devin cei mai mari rivali din lume din cauza unei singure femei care îi joaca pe degete neștiind pe care sa-l aleagă. Olivia o fata noua...