45. Cina.

2.2K 129 5
                                    

Perspectiva lui Edward.

"Pe bune Dominic nu râde" Îi spun eu dobitocului de vara-miu. Lussi s-a dus sa o ajute Olivia cu pregătirile pentru întâlnire iar eu i-am zis Oliviei ca mă duc sa mă schimb la un coleg de facultate pentru ca știam ca se va speria dacă-i ziceam ca mă duc acasă.
Mama și tata doar m-au salutat și m-au lăsat sa mă pregătesc, pentru ca știau ca urma sa avem o întâlnire deoarece le spusesem în urma cu o seara.
Din păcate, dar și din fericire nu l-am găsit pe Ethan acasă. Îmi e dor de fratele meu, îmi e dor de relația pe care o aveam înainte sa apară Olivia, dar el este cel care nu mă baga în seama. Îmi doresc ca toată povestea asta sa fi fost altfel. Dumnezeu s-a jucat cu mințile noastre când a adus-o pe Olivia în viețile noastre. A făcut în așa fel incat sa strice relația dintre mine și Ethan. Pe deoparte îmi pare rău, dar parcă e mai bine. Nu vreau sa i se întâmple ceva Oliviei, doar pentru ca eu și Ethan avem aceleași sentimente pentru ea.

"Frate ești gata? E aproape 7 fără 25" Spune Dominic și eu mă mai uit o data în oglinda înainte sa mă întorc cu fata la el. Nici nu mai știu când a fost ultima data când am îmbrăcat un costum. Nu-mi plac absolut deloc costumele pentru ca sunt extrem de incomode, iar eu habar nu am sa fac un nod de cravata.

"Imediat" Zic încă încercând sa fac nodul cravatei, dar fără reușita. Seara asta vreau sa iasă perfecta având în vedere ca este prima întâlnire la care o scot pe Olivia și ca sa fiu sincer îmi este puțin cam teama. Nu știu dacă ei îi va plăcea mâncarea de la restaurantul la care am sa mergem, nu știu dacă îi vor plăcea artificiile pe care le-am pregătit, nu știu nimic. Abia aștept sa văd ce rochie si-a luat pentru seara aceasta având în vedere ca ieri era epuizata când a venit de la cumpărături. Deja începe sa-mi fie dor de ea și nu am mai văzut-o de doar doua ore. Iubirea asta e așa de complicata încât te face sa înnebunești câteodată." Sa fiu al dracului dacă vrea sa îmi iasă!" Spun și usa se deschide iar maica-mea intra în camera și îmi rezolva nodul fără sa spună vreun cuvânt. O iubesc așa de mult pe femeia asta încât încă mă întreb dacă ea chiar e mama mea.

"Ne mai vedem!" Ii spun lui Dominic înainte sa ies din camera în timp ce pe el îl bufnește râsul. El e așa de libertin și rade pentru ca eu chiar am o relație destul de serioasa cu o singura fata, pe când el are doar aventuri de o săptămână cel mult.

În mai puțin de 15 minute sunt în fața blocului în care stau de aproape o luna. Știu ca Olivia este gata așa ca încerc sa nu mă grăbesc atunci când urc scarile.
Atunci când sun la ușă fetelor le ia câteva secunde sa răspundă, și asta dupa câteva şuşoteli în spatele ușii. Când usa se deschide nu pot sa-i văd rochia Oliviei deoarece e îmbrăcată cu paltonul care o sa o tina departe de frigul de afară.

"Bună seara tânără domniță!" Spun făcând o plecăciune ca în timpurile de odinioară și sărutându-i mana.

"Bună seara tinere domn!" Îmi copiază gestul nelasându-se mai prejos, iar eu zâmbesc în timp ce îi înmânez buchetul, ea sărutându-ma scurt pe obraz.
Are emoții pentru ca o simt tremurând încet când o iau de mana, dar se relaxează atunci când terminam de coborât scarile.

Drumul pana la restaurant este unul extrem de scurt, iar eu încă mă gândesc dacă sa o duc pe Olivia și la petrecerea gemenilor Smith. Luna plina deja a răsărit, iar acum petrecerea este mai mult ca sigur abia începută atunci când toți se îmbată și încep sa se joace jocuri retardate pe care câteodată nu le înțeleg nici eu.

"Te iubesc!" Spune Olivia când opresc mașina în parcarea din fata restaurantului la care urmează sa cinam. Zâmbetul ei creste în timp ce eu mă uit la ea și o mângâi cu o mana pe obraz.

"Te iubesc!" Spun și eu și nu mă pot abține sa nu o sarut dulce. Olivia are toate calitățile posibile pe care mi le-am imaginat eu, în ciuda relațiilor scurte pe care le-am avut dea lungul facultății. Este atât de liniștită încât mă întreb câteodată cum a putut Victor sa o însele pe Olivia. Nu as suporta gândul ca eu sau altcineva sa-i facă rău.

Problema fratilor (The Secret-Vol. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum