Perspectiva lui Edward.
Îmi venea sa explodez! Așa ceva nu se poate întâmpla! Cum pot eu sa plec de acasă și când mă întorc sa îl găsesc pe afurisitul ăla de Victor aici? Ce naiba tot urmărește ? Olivia i-a spus clar sa o lase în pace pentru ca ea nu o sa se mai întoarcă la el niciodată, după ce a mințit-o și a făcut-o sa sufere. Știu ca are un plan și mai întâi vrea sa mă enerveze pe mine ca atunci când își pune planul în aplicare sa explodez și Olivia sa vadă o latura a mea mai neîncantatoare.
O iubesc pe Olivia, și nu pot sa o văd suferind. Dacă s-ar despărții de mine sau eu m-as despărții de ea totul ar fi un sfârșit dureros pentru amândoi.Când am ajuns acasă de la mama era atât de obosita încât abia se mai putea tine pe propriile ei picioare.
Cina la care am invitat-o mâine seara a fost pentru ca vreau sa știe cât de mult o iubesc și ca sunt dispus sa îi ofer toată lumea.
Nu va gândiți ca deja am sa o cer de soție, pentru ca este mult prea devreme pentru așa ceva, vreau doar sa o fac știe se simtă bine și sa uite de tot stresul ăsta, care be urmărește într-una.
Îmi e frica de petrecerea gemenilor. Nu vreau sa o duc acolo, pentru ca așa cum am mai spus petrecerile în noaptea cu luna plina nu se termina niciodată bine, dar era atât de trista când i-am interzis sa nu se duca. Vreau sa o fac fericita, iar dacă eu nu sunt dispus sa mai las din autoritatea mea mult prea mare chestia asta dintre noi nu o sa meargă deloc.Olivia doarme de mai bine de trei ore, dar eu nu pot sa închid un ochi. Am atat de multe gânduri în mine și îmi imaginez atâtea scheme pe care Victor le-ar putea face ca sa o ia pe Olivia de lângă mine, încât simt ca o iau razna. Victor e un jucător bun, dacă a reușit să-si inscenez e propria moarte reușind sa o pacaleasca pe Olivia. Daca l-aş provicandu-i la o cursa cu motorul sigur ar pierde, dar numai gândul la motor îmi aduce în minte accidentul Oliviei.
"De ce ești treaz?" Mă întreabă Olivia somnoroasa. Abia își tine ochii deschiși încercând sa se uite la mine.
"Nu pot sa dorm." Spun și ea casca înainte sa poate spună ceva. Se așează mai bine, punându-si capul pe pieptul meu și adoarme la loc. E atât de relaxant când dormim așa.
A doua zi de dimineață mă trezesc și Olivia iar nu mai e lângă mine, dar aud duşul curgând în baie. Mă chiorasc la ceasul telefonului când văd ca este trecut de ora 10 și mă ridic în pat și mă îndrept către baie.
"Neața!" Spun când intru și Olivia scoate un mic scâncet tresărind.
"Edward! Mai speriat!" Zice ea și revine la spălatul parului. Fără sa mai zic niciun cuvânt mă dezcotorosesc de hainele de pe mine și intru în dus lângă Olivia. "Nu puteai sa aștepți și tu sa mă spăl?" Mă întreabă stresata când mă întind sa iau gelul de dus.
"Cum pot sa fac așa ceva când am lângă mine o zeita a frumuseții?" Spun și o iau în brațe pe la spate iar ea inspira adânc. Știu ca îi place când facem dus amândoi, dar mereu găsește câte o scuza ca sa îl facem separat.
"Mă simt flatata!" Spune și mă împinge mai în spate și mă lasă să mă uit la ea ca la felul paişpe'.
"Ce e cu tine?" O întreb când trec peste momentul de mai devreme și încep sa mă spăl alaturi de ea.
"Îmm...ăăă....nu mă simt prea bine.." începe sa spună și eu îmi ridic o sprânceană așteptând sa continue.
"Cum adică nu te simți prea bine? Ești bolnava sau cum ?" O întreb și ea oftează frustrată.
"Nu Edward! Nu o sa mai pot face sex câteva zile!" Spune repede și se întoarce inainte ca eu sa-i văd roșeața din obraji, dar din păcate pentru ea știu când se rușinează.
"De ce nu o sa poți sa mai faci sex, Olivia?" O întreb tachinand-o și iar ea mă lovește cu cotul în coaste chicotind. "Si presupun ca dacă nu o sa poți face sex eu ce am sa fac?" O întreb iar ea se întoarce toată roșie la mine.
"Edward vrei sa-ți spun direct ca sunt în acea perioada și ca nu pot sa fac nimic?" Spune repede.
"Da" Spun dând din umeri iar ea oftează și eu rad. E atât de rușinată încât îmi vine sa o iau și sa o iubesc aici în dus.
"Sunt pe ci-clu !" Îmi spune despărțind cuvântul ca pentru copii de grădiniță. Era atât de haioasa și de copilăroasă când era așa de libera.
"Si ai nevoie de ceva anume?" O întreb eu prinzând-o de mana și aducând-o mai aproape de pieptul meu. Ochii ei se dilatara atât de mult încât mă uitam ca într-o oglinda în ei.
"Nu spune ce-ti trece acum prin minte!" Mă amenință cu degetul arătător, dar evident ca nu aveam sa o ascult.
"Vrei niște absorbante? Sau preferi..ăăă...dopurile?"O întreb și ea mă împinge în cabina de la dus. "N-ai făcut asta! " Ii zic și ea se uita râzând la mine.
"Ba daa!" Țipă atât de tare încât cred ca și vecinii au auzit.
"Dacă tu crezi ca un tampon și puțin sânge sa mă țin departe de tine, te înșeli! " Spun și ea scoate un chicoti înainte ca eu sa o ridic în brațe și sa o iubesc în cabina de dus. Ce dimineață frumoasa.
CITEȘTI
Problema fratilor (The Secret-Vol. III)
ActionEdward și Ethan au parte de cea mai mare provocare a vieții lor , atât ziua cât și noaptea. Dar la un moment dat devin cei mai mari rivali din lume din cauza unei singure femei care îi joaca pe degete neștiind pe care sa-l aleagă. Olivia o fata noua...