Perspectiva Oliviei.
Era cald. Mult prea cald și eu nu mă puteam mișca absolut deloc. Cu o lentoare nemaintalnita la mine imi deschid ochii ca sa descopăr sursa căldurii, dar tot ce am găsit a fost capul lui Edward odihnindu-se pe pieptul meu cu o mana peste, ținându-ma aproape de el. Era așa de liniștit când dormea.
"Bună dimineața!" A zis el speriindu-ma ușor. Era cea mai frumoasa dimineață de pana acum, de când am ajuns la facultate și de când Victor mă 'parasise'.
"Bună dimineața" i-am răspuns și eu și el s-a ridicat și si-a lipit buzele de ale mele într-un sarut al naibii de lent.
"Haide! Trebuie sa ajungem la facultate!" A zis el când se desprinse din sărut. La naiba! Nu voiam la facultate. Nu azi!
"Nu am putea pur și simplu sa chiulim? " Am zis eu și zâmbetul de pe fata lui se mari și o sprânceană i se ridica.
"Domnișoara Olivia! Cum va permiteți așa ceva?" A zis el zâmbind ștergar, dar eu vorbeam serios. Nu aveam chef de facultate mai ales ca fusesem cam absenta în ultimele zile.
"Dar..." am scâncit eu și el a ras. Mă simțeam al naibii de bine și o zi la facultate chiar nu-mi suna bine în acest moment.
"Bine!" A zis el într-un final. "Mergem să luăm micul dejun în oraș?"Mă întreba în timp ce se întinse lângă mine și mă trase mai aproape de el.
"Îhm.."am zis inspirând oftând ușor. Parca sexul de aseară mă secase de toate puterile." Au!" Am zis când acesta mă ciupi de fund.
"Acum ești treaza!" Spuse el zâmbind. Se purta ca un copil de 5 ani și avea un zâmbet așa de luminos.
"Sa vezi ce treaza iti dau eu ție!" Am spus în timp ce m-am ridicat din pat adunandu-mi lenjeria de pe jos.
"Unde crezi ca te duci?" Țipă și el urmărindu-ma.
"Să-mi fac duș" am spus înainte sa închid usa băii. Avea să-si tina pofta de sex de dimineață până diseară sau chiar pentru zilele următoare.
"Olivia nu te juca cu focul!" Țipă de după usa, dar nu l-am băgat în seama și am dat drumul la apa punându-mi lenjeria în coșul de rufe.
Perspectiva lui Edward.
"Olivia!" Mai bat o data în usa, iar apa se aude curgând. Am o erectie cât casa poporului și ea se joaca cu focul! Oftez nervos și mă întorc în dormitor începând sa mă îmbrac cu restul hainelor. Olivia se mișca se atât de rapid încât abia am reușit sa-mi pun boxerii pe mine.
Pana ce iese Olivia din baie dormitorul este curat, patul făcut și o cafea proaspătă umple mirosul din bucătărie. Mă simt ca ultimul adolescent de pe pământ în acest moment. E așa o senzație al naibii de groaznică, dar plăcută în același timp.
"Ce bine miroase!" Spune Olivia intrând în bucătărie și eu îi înmânez cana cu cafea. "Mulțumesc!" Spune și gusta din ceașca de cafea.
"Orice pentru tine!" Spun și ea se înroșește și zâmbește slab. "Hai sa mergem la micul dejun. Sau cumva te-ai răzgândit domnișoară ?" Îi spun și ea rade ieșind din apartament. Blocul ei era al naibii de ciudat.
"Știi...seara trecută..a fost minunata!" A zis ea și eu am zâmbit. Îmi plăcea sa o văd așa de fericita și lipsita de griji.
"Da...Am simțit atâta pasiune încât sexul cu celelalte nu se compara!" Am spus și ea a zâmbit slab. Cacat! Trebuie sa am grija sa nu pomenesc de aventurile mele de dinaintea ei. O iubesc al naibii de mult pe femeia asta încât în acest moment nu știu ce sa fac. Mă simt ca ultimul om de pe pământ. "Hei, nu am vrut sa spun asta. Îmi pare rău! " Am spus ridicându-i barba cu doua degete ca sa mă privească în ochi. Era atât de multă tristețe în ei încât mă durea și pe mine.
"E ok!" A zis ea scurt ferindu-şi privirea. Nu, asta era oricum numai 'ok' nu.
"Te rog, iubito! " Am strigat după ea în timp ce se depărta de mine îndreptându-se spre mașină și ea se opri întorcăndu-se spre mine.
"Iubito?" Întreba ea având un zâmbet cald și o sprânceană ridicata. Era atât de feminina uitându-se așa la mine, incat îmi venea sa o trântesc de prima mașină si sa o sarut pana....la dracu cu gândurile astea.
"Ce? Nu-ți place cum suna?" Am întrebat apropiindu-mă de ea. "Iubito!" Am zis iar rar și pulsul ei începu sa se zbată pe sub piele.
"Te rog, Edward!" Spuse ea trăgându-ma de tricou și făcând fetele noastre sa se apropie.
"Ce mă rogi, iubito?" Am întrebat-o tachinand-o. Știam al naibii de bine ce voia, dar ego-ul meu voia sa o audă spunând cu propria ei voce.
"Sărută-mă dracului și nu mă mai tachina! " A zis ea și atât mi-a trebuit. Ce era mai frumos decât un sărut al naibii de excitant în plina dimineață?
"Ai de ochii mei!" Țipă cineva în dreapta noastră făcându-ne pe mine și pe Olivia sa ne despărțim din sărut.
CITEȘTI
Problema fratilor (The Secret-Vol. III)
ActionEdward și Ethan au parte de cea mai mare provocare a vieții lor , atât ziua cât și noaptea. Dar la un moment dat devin cei mai mari rivali din lume din cauza unei singure femei care îi joaca pe degete neștiind pe care sa-l aleagă. Olivia o fata noua...