"Vrea sa o luam de unde am rămas. De la cununia civila și o vrea pe Maya" a zis ea și eu am dat cu pumnul în volan speriind-o. Cine dracu se credea acest Victor de se întorsese tocmai acum ? Și cum s-a gândit sa rănească un suflet atât de blând? Nici nu-mi pot imagina chinul prin care trecuse atunci Olivia.
"Si....și tu asta vrei?" Am întrebat-o făcând-o sa mă privească sfâșiată de durere. Nu îmi plăcea sa văd aceasta parte a Oliviei. O voiam pe Olivia cea timida și care sa nu stie cum sa se comporte în fata mea.
"Nu! La naiba Edward! Tocmai ce era sa facem dragoste acum o ora și jumătate și tu mă întrebi dacă vreau sa mă întorc la el după tot ceea ce mi-a făcut?" Țipă ea. Era clar ca o scosesem din sărite, dar gândul ca Olivia s-ar întoarce la cel căruia putuse sa-i dăruiască în trecut un copil, nu-mi dădea pace. Un sentiment ciudat îmi străbătea tot corpul făcându-ma sa mă simt ca un adolescent dat dracului de prima lui 'dragoste'.
"Nu. La naiba, nu Olivia! Doar ca la dracu ai fost logodita și însărcinata cu el! Ce naiba ar trebuii sa cred acum?" Am întrebat -o și eu făcând-o sa mă privească cu ochii mari. La naiba o rănisem!
"Edward... sa mergem! Deja am întârziat destul !" A zis ea și am inspirat adânc. Mai aveam o gramada de alte întrebări idioate în capul meu în acest moment, dar deja atmosfera dintre noi era ca dracu. Nu puteam sa țin pasul cu temperamentul Oliviei și se pare ca nici ea nu prea reușea cu al meu, dar cu toate astea nu puteam sa o las dracului sa plece din viața mea! Ea era cel mai bun lucru care apăruse în viața mea de la idioțenia pe care o făcusem în adolescenta, și nu aveam sa o las sa-mi scape. Nu trebuia sa o las sa plece și aveam sa o leg pur și simplu de mine dacă încerca să fugă.
Conducand în neștire, cu gândurile date peste cap nici măcar nu am sesizat când am intrat naiba în oraș, fiind la câteva străzi distanta de fosta ei casa. Trecuse ca vreme de când nu mai Venisem pe aici, și speram sa nu o mai fac vreodată pentru ca asta avea sa o facă pe Olivia sa se întoarcă la ceea ce fusese acum câteva zile. Dar acum...iata-ne aici , venind sa-l vedem pe acest Victor, care o rănise în ultimul hal pe Olivia.
Usa casei era ușor crăpată, arătând clar ca cineva intrase înăuntru. Starea idioata nu-mi dădea pace iar Olivia nu parea ca avea sa vorbească cu mine.
"Îmi pare rau" am zis privind-o. Se uita la mine dar tot nu zicea nimic ceea ce mă făcea sa mă simt ca ultimul om de pe pământ. "Te rog vorbește-mi! La naiba Olivia! Ce vrei sa-ți spun ca sa te faci sa-mi vorbești ? Victor, omul minune, este acolo și noi stăm aici fără sa vorbim pentru ca eu sunt un dobitoc! Ce ar trebuii sa fac ?" Am întrebat-o și ea a a zâmbit trăgându-ma de tricou dându-mi un sărut scurt pe buze.
"Nimic Edward! Sunt doar al dracului de nervoasa...pe Victor. Și tensiunea asta dintre noi nu e deloc buna. Îmi pare rău că ăsta reacționat așa mai devreme, pentru ca pana la urma urmei ai dreptate. Doar...hai sa terminam cu toată chestia asta și sa revenim la ceea ce am fost! " A spus ea dând din mâini arătând ca un filosof. "Bine?" M-a întrebat fiind gata sa coboare din mașină.
"Bine!" Am zis desi nu-mi placea ideea de a fi în același încăpere cu Victor și Olivia , alături de un trecut devastator.
Coborând amândoi din mașină, am luat-o pe Olivia de mana împletindu-mi degetele cu ale ei. Știam ca era un gest pe care nu-l făceam prea des, aproape deloc, dar în acest moment voiam sa o știu pe Olivia aproape de mine, făcându -l pe Victor să-si deschidă ochii și sa vadă ca a pierdut-o pe Olivia, atunci când a ales sa o minta.
"Ai cam întârziat" se auzi o voce masculina când am intrat în casa. Sufrageria era scăldată în întuneric, arătând exact ca într-un film polițist, exact atunci când infractorul este prins, doar ca aici este cu totul alta poveste.
"Victor...?" Se auzi vocea slaba a Oliviei și se apropie de mine. Îi puteam sangele circulând în timp record prin vene. Era speriata , dar cu toate astea părea mai stăpână pe ea ca nicicând.
"Cine e el?" A întrebat aceeași voce, nebagand în seama întrebarea Oliviei. Al naibii acest Victor stătea bine ascuns în întuneric, pentru ca oricât m-as fi chinuit tot nu puteam sa văd unde dracului e.
"Arata-te!" A zis Olivia mai dura de data aceasta, ignorând întrebarea lui. Voiam naibii sa-l nenorocesc în bătaie pe Victor și sa mă lase sa-mi petrec viața liniștită alături de Olivia.
"Unde e Maya?" Întreba iar facandu-ma pe mine sa mă înfurii. Nu știam cum dracului se obține Olivia sa nu urle la el, după tot cea ce-i făcuse.
"Dacă nu te arăți dracului o data am sa te caut în toată casa și am sa te nenorocesc în bătaie!" Am mârâit eu și Olivia își puse brațul peste al meu strângând puternic. Nu voia sa mă bag în treaba ei, dar era mai clar ca bună ziua ca n-avea sa iasă nimic bun din asta dacă Olivia nu avea sprijin.
"Prințișorul a prins grai!" A zis aceeași voce, dar tot nu se arata din întunericul ce ne înconjura. "Unde este Maya?!" Practic mârâii la Olivia ignorându-ma. Olivia începu sa tremure în brațele mele ceea ce mă sperie. Furia mea clocotea și se amesteca cu îngrijorarea Oliviei, și sigur nu avea sa iasă ceva bun din asta.
"Arata-te și am sa-ți zic!"A zis ea dur, în ciuda tremurului din corpul ei. Femeia asta nu înceta sa mă uimească.
O secunda. Doua. Trei. Și lumina se aprinse facandu-ne pe mine și pe Olivia sa clipim. Un barbat înalt cu par saten stătea în fata noastră. Avea ochii căprui spre negru scoși în evidenta de pielea alba ca laptele. Era al naibii de frumos și cu siguranță calarise multe femei, cu farmecele sale în timp ce Olivia stătea și suferea fără ca lui sa-i pese. Acest gând mă înfurie și mai tare, și dacă avea sa zică ceva greșit avea sa sar naibii pe el și sa-l nenorocesc în bătaie.
"Unde este Maya?" Mârâi din nou la Olivia, speriind-o, iar eu am strâns-o și mai mult în brațele mele.
"Nu mai e!" A zis ea calm. Mult prea calm. Un calm nespecific ei, și total nepotrivit în momentul de fata pentru ca îl enervase pe Victor. Și asta se vedea foarte clar prin vena care îi zvâcnea la gat. Nu avea un temperament obișnuit.
"Tu unde ai fost în tot acest timp?" Întreba și ea cand liniștea se lasă intre noi."Eu te-am protejat!" Practic zbiera la ea, și numai un gram de control îmi trebuii ca sa nu sar pe el. "Eu te-am protejat de toate primejdiile ce aveau sa se abată asupra ta, ca atunci când mă întorc sa nu mai găsesc dracului nimic? Te mai întreb o singura data: Unde este Maya?"
"M-a protejat pe dracu'. Știi ce am făcut eu în tot acest timp cât tu 'mai protejat'? Știi? Normal ca nu! Probabil erai prea ocupat sa călărești vreo tarfa prin cluburi în loc sa te interesezi de starea așa-zisei logodnice!" Spuse ea scoțând inelul din pantalonii ei și aruncându-l la picioarele lui. "Te-am iubit dracului ca o idioata ca în final sa ajung o cârpă! Mai distrus ! Îți pare bine? De ce ai înscenat propria ta moarte ? Ce ti-a a adus asta? Bani? Târfe ? Sau satisfacerea ca eu aveam sa putrezesc dracului de durere? Spune-mi! " Țipă Olivia. Limbajul ei nu-l mai auzisem niciodată de dezvoltat, iar cuvintele astea sunau atât de bine din gura ei. Dar la dracu! Aici era o situație data mai mult decât dracului.
"La naiba! Nu mi-a adus nimic Liv" a zis el ceea ce mă făcu sa mă gândesc la prima data când i-am spus eu, Oliviei așa. Era puțin uimita și rănită în același timp. La naiba el era! "Am vrut sa îmi întemeiez o familie cu tine, am vrut sa mă căsătoresc cu tine! Dar la naiba! Tatăl meu a stricat dracului tot! El și cu mafia lui idioata. Din cauza lui a trebuit sa-mi inscenez propria moarte Olivia! Altfel mă jur pe ce ai tu mai scump ca nu m-as fi gândit niciodată sa o fac! " A zis el și eu aproape am mârâit de gelozie. La naiba era un sentiment al dracului de enervant!.
"Asta nu îmi dovedește ca tu nu știai de asta! Puteai dracului sa-mi spui ca ești bine și ca ești înconjurat de târfe, ca sa nu trebuiască sa sufăr dracului ca o idioata după tine! M-ai distrus, m-ai transformat într-un zombie ceea ce a provocat și moartea inevitabila a fetiței!" A zis Olivia și în următoarea secunda am văzut negru în fata ochilor. Victor o palmuise pe Olivia. Olivia rănită însemna iadul pentru Victor!
CITEȘTI
Problema fratilor (The Secret-Vol. III)
AcciónEdward și Ethan au parte de cea mai mare provocare a vieții lor , atât ziua cât și noaptea. Dar la un moment dat devin cei mai mari rivali din lume din cauza unei singure femei care îi joaca pe degete neștiind pe care sa-l aleagă. Olivia o fata noua...