"Edwardddd! " Imi șopti Dominic la ureche. "Esti aici omule?" Întreba el când văzu ca nu-i răspund. Am oftat închizând ochii și am așteptat câteva secunde sa mă liniștesc după care m-am deschis ochii uitându-ma atent la Dominic.
"Da sunt aici!" Am zis și am luat o gura din cafeaua pe care o comandasem.
"Eu nu prea cred !" A zis el stapanindu-si cu greu un hohot de ras." Eu am impresia ca gândul îți este la Olivia, sau la ceva ce are legătură cu Olivia!" A zis el și eu l-am privit incruntat.
"Nu este adevărat. Dar...în fine !" Am zis eu trecandu-mi mana prin par." Sa știi ca sunt supărat pe tine !" Am zis iar el s-a uitat curios la mine.
"De ce? Crezi ca nu mi-am dat seama ca tu o placi atât de mult pe Olivia și eu nu am voie sa mă mai apropii de ea? Sau crez ca am sa-i spun fratelui tău ce intenții ai tu fata de ea?" Mă întreba el și eu m-am incruntat. Ce treaba avea Ethan în chestia asta? Nu am văzut sa o placa atât de mult pe Olivia încât sa fie extrem de interesat de ea.
"Fratele meu nu are ce căuta în discuția asta. Eu sunt supărat pe tine. Văd ca ai înțeles ce intenții am eu fata de Olivia, și sper ca pe viitor sa nu trebuiască sa ne batem !" Am zis eu și el a început sa rada.
"Stai calm vere ca nu cu mine ai sa te bați, ci ai sa te bați cu propriul tău frate..Deși tu încă nu ai înțeles de ce îți zic asta ai sa vezi mai târziu, sau chiar începând de acum !" A zis el și mi-a făcut semn sa mă uit pe fereastra cafenelei ca sa îi văd pe cei doi porumbei venind încoa. Și bineînțeles ca nu se putea altfel decât râzând și atragand atenția tuturor către ei.
Mi-am încleștate degetele pe paharul fierbinte, când Ethan ia deschis usa , asemenea unui cavaler, iar ea ia mulțumit imbujorandu-se puțin. Simțeam nevoia acuta sa mă duc la ei și sa o iau pe Olivia de lângă el, dar m-am prefăcut indiferent când Olivia si-a intors capul spre mine și s-a panicat puțin.
Am încercat sa-mi beau cafeaua în continuare, deși îmi dispăruse orice pofta de a mai bea ceva și cu coada ochiului îi priveam pe cei doi, care stăteau la trei mese distanta de noi. Am observat foarte clar când Ethan a început sa se dea tot mai aproape de ea și sa o atingă, dar ea părea indiferenta la aceste gesturi ale lui, ba chiar uneori râdea de stângăcia de care dădea dovada fratele meu deși era un Queen inăscut
Cand am văzut ca Ethan nu termina cu avansurile adresate Oliviei m-am ridicat de la masa și m-am indreptat spre masa lor asemenea unui bad-boy făcând-o pe Olivia sa-si întoarcă curioasă capul spre mine. Simțeam cum ochii ei mă examinează din cap pana în picioare, iar inima începea deja sa-mi pompeze din ce în ce mai repede.
"Olivia pot vorbi doua secunde cu tine ?" Am întrebat - o eu când am ajuns in dreptul mesei lor, facandu-l și pe Ethan sa-si întoarcă chipul incruntat spre mine.
"Desigur!" Răspunse aceasta neîntrerupt contactul vizual. "Ce s-a intamplat ?" Întreba curioasă, dar totodată îngrijorată.
"Intre patru ochii!" Am completat. Aceasta s-a uitat doua secunde la Ethan și după ce si-a cerut scuze s-a ridicat de la masa și am pornit amandoi spre masina mea, care nu era parcată foarte departe de cafenea.
"Ce s-a intamplat?" Întreba aceasta îngrijorată când a văzut liniștea apăsătoare care predomina intre noi doi. Am închis ochii incercand sa ma calmez și când i-am redeschis mi-am intors privirea la ea. M-am apropiat de ea și mi-am asezat degetul pe obrazul ei facand- o sa mă privească pentru câteva clipe cu ochii mari de uimire, înainte sa-mi îndepărteze mana usor. "Edward nu cred ca aceasta apropiere este buna în momentul de fata! Ai face bine sa-mi spui ce ai avut sa-mi spui pentru ca nu am toată ziua la dispoziție." A zis ea adoptând o postura serioasa.
"Normal ca pentru mine nu ai timp, dar pentru Ethan ai. În fine..." am zis și mi-am trecut mana prin par."...Voiam sa te atenționez ca Ethan nu e genul de persoana care sa se bucure doar de o singura persoana, si ca nu ar trebuii sa stai atât de aproape de el, asta dacă nu vrei ca la final sa te arate toată lumea cu degetul !" Am zis eu iar ea s-a incruntat.
"Nu am nevoie de grija unei mame pentru ca pentru cultura ta generala am deja una. Și nu-ți fa griji în privința lui Ethan, pentru ca sincera sa fiu nici tu nu pari în măsura sa comentezi!" Mi-a dat ea peste nas. " Aaa...și Edward" a zis ea in toate sa iasă din masina " doamna Lexi s-a făcut bine, deci va puteți întoarce fără probleme pe terenul de curse !" A zis ea după care a ieșit usa și a trantit-o în urma ei. A naibii sa fie ea de bruneta. După ce ca are o gramada de secrete mai e și tare în gura. O sa am eu ac de cojocul ei, și am sa o transform din pisica rea într-un mielușel numai sa o fac sa se îndrăgostească de mine și totul va fi extrem de ușor!
CITEȘTI
Problema fratilor (The Secret-Vol. III)
ActionEdward și Ethan au parte de cea mai mare provocare a vieții lor , atât ziua cât și noaptea. Dar la un moment dat devin cei mai mari rivali din lume din cauza unei singure femei care îi joaca pe degete neștiind pe care sa-l aleagă. Olivia o fata noua...