10.Alegerea.

2.3K 172 3
                                    

Perspectiva lui Edward.

O data cu venirea serii mă aflam în salonul mamei și vorbeam de parcă accidentul ei nu ar fi existat.

"Și Edward ....mi-a zis Lussi ca e pe aici o fata, Olivia. Cand am sa o cunosc și eu?" Întreba ea privindu-ma curioasă, dar am încercat sa ascund orice sentiment produs de numele ei.

"Nu știu. Eu nu am nicio treaba cu ea, deci nu prea te baza pe mine cu chestia asta. Mai bine pune-o pe Lussi să ți-o prezinte când mai vine la vreo petrecere în pijama data de ea. " am zis eu și mama si-a dat ochii peste cap, dar înainte sa apuce sa-mi mai zică ceva m-am ridicat de pe scaun și am dat sa ies din salonul nu înainte sa-i spun:

"Mă duc sa învăț !" Dar cine m-o fi crezut. Pentru ca mama știe ca eu nu am învățat în patru ani de zile mai deloc, decât atunci când nu înțelegeam lecția din clasa. Aveam nevoie de o tura cu motocicleta ca sa mă relaxez. Îmi simțeam mușchii încordați, încă de când Olivia a plecat și m-a lăsat cu vorbele aruncate-n vânt.

M-am urcat în masina și am pornit spre casa, unde Lussi Ethan și Damian mă așteptau. Trebuia oricum sa ieșim in seara asta sa ne destindem puțin după ziua avuta azi. Ajuns acasă mi-am parcat masina în garaj și am urcat în sufragerie unde cei trei crai de la răsărit râdeau.

"Mama mama, i-a uitați cine a hotărât sa mai dea pe acasă !" A zis Lussi facandu-ma sa-i arunc o privire incruntata. Nu-mi plăcea sa mi se atragă atenția atâta timp cât îmi folosise timpul făcând treburi importante.

"Îmi pare rău draga verișoara, dar eu am fost la mama pentru ca așa mi-a permis programul sa o vizitez. Ai sa ajungi și tu în anul patru și ai sa vezi ce greu o sa fie!" Am zis eu și ea a tăcut privindu-ma serioasa. Cand era de joaca era de joaca, când nu treaba era serioasa intre mine și ea.

"Scuze !" A zis ea după un moment de tăcere. Deși noi ne iubeam foarte mult mai erau mici conflicte intre noi, dar se rezolvau repede.

"Nu-i nimic !" Am zis eu și am aruncat cheile mașinii pe măsuță de cafea și m-am așezat și eu pentru doua minute pe pat. "Chiar aveam nevoie de asta!" Am zis și câteva chicotesc s-au auzit pe lângă mine.

"Esti așa comic!" A zis Ethan privind poziția în care stăteam, dar era super confortabila.

"Dacă ai știi tu ce confortabila e aceasta poziție!" Am zis și am oftat relaxandu-ma din plin după ce acumulasem o gramada de nervi. Cred ca am stat toți în liniște vreo 2 minute pana când soneria de la intrare s-a auzit.

"Mă duc eu !" A zis Ethan sărind ca și ars de pe canapea, deși nu văd unde atâta graba, doar nu venea Mona Lisa în persoana la usa, dar am înțeles totul când glasul minunatei se auzi în încăperea facandu-mi inima sa o ia la goana, iar eu mi-am deschis ochii privind la ea cu coada ochiului după care mi-am luat o revista după măsuță prefăcându-ma ca nu o văd.

"Mergem?" A intrebat ea uitandu-se la Lussi și cu coada ochiului la mine, dar eu mi-am văzut în continuare de revista din care chipurile citeam.

"Desigur! Dar exista o mica problema !" A zis Lussi frecandu-si barba imaginara asemenea oamenilor care stau sa ia o decizie dificila.

"Care?" A intrebat Olivia, curioasă făcând ochii extrem de mari.

"Cu împărțim motoarele? Adică noi doua pentru ca băieții au fiecare câte unul."

"Simplu ! Tu mergi cu frac-tu, iar eu o iau pe Olivia !" A zis Ethan și abia atunci mi-am luat ochii din revista și i-am privit pe cei patru incruntat, dar în același timp o văzusem pe Olivia cum îmi arunca priviri cu coada ochiului.

"Și eu daca vreau ca tu sa o iei pe Lussi și eu pe Olivia?" Am zis atragand toate capetele în direcția mea.

"În cazul ăsta ar trebuii sa aleagă pentru ca alta situație nu exista !" A zis Ethan uitandu-se incruntat la mine.

"Olivia?" Mi-am intors capul spre ea iar ea s-a uitat cu ochii mari la amandoi. Știam ca o pusesem sa aleagă intre doi frați, dar nici unuia dinte noi nu ne pasa unul de celălalt când venea vorba de fete " Astăzi Olivia !" Am zis și ea s-a uitat cu ochii aceia de căprioară la mine. Mama și ce ochi, erau așa de calmi și aveau atât de multă sinceritate în ei cât nu am mai văzut în viața mea.

"Eu...pai...îl aleg pe..." a început ea balbaindu-se. Îmi simțeam inima cât un purice pentru ca voiam sa aflu mai repede răspunsul Oliviei, dar totodată nu voiam sa aflu răspunsul ei. Avea gândirea mea atâta logica în ea încât dădeam pe spate și un filozof.

"Olivia ai face bine sa nu te joci cu nervii lor pentru ca nu știi ce le trece prin minte acum!" A avertizat-o Dominic pe Olivia care statea și privea când la unul când la altul mișcându -și buza de jos. Ah cât n-as da sa mușc eu acele buze.

"Îl aleg pe Edward! " a zis ea repede, aproape fiind neînțeles de nimeni, dar cuvintele ei au ajuns foarte clare în urechile mele. Știam ca punând - o pe Olivia într-un asemenea loc intre noi doi , avea sa iasă un scandal mare și amândoi eram conștienți de asta, dar dragostea te face sa iei decizii care sa te afecteze în viitor.....asta dacă era vorba de dragoste aici ceea ce nu prea cred.

"Sa mergem" am zis lunandu-mi cheile de la motocicleta de pe măsuța de cafea și m-am indreptat spre usa gradului, prinzand-o pe Olivia de mana când am trecut pe lângă ea, forțând-o astfel sa mă urmeze.

Problema fratilor (The Secret-Vol. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum