Perspectiva lui Edward.
"Fa dragoste cu mine" A zis ea facandu-ma sa inghit in sec. Sa ma culc cu ea! Doamne !!!
"Liv..." am zis trecandu-mi mana prin par. "..nu vreau sa profit de tine in starea in care esti!" Am zis desi pantalonii deveneau prea stramți pentru prietenasul meu, dar cu toate aste ideea de a ma culca cu Olivia nu-mi placea deloc. Era prea terminata psihic ca sa poata gandi coerent.
"Eu nu glumesc Edward! " a zis ea privindu-ma serios. Acum arata exact ca in prima zi, nu parea ca tocmai isi pierduse mama sau ca de curand suferise un accident destul de grav cu motorul. "Si nu baga la mijloc starea mea! Sunt cat se poate de treaza sa stiu ce zic. Si nu spune ca nu ti-o doresti pentru ca nu te cred!" A zis ea privind ea putin locul prietenasului meu , ca mai apoi sa se întoarcă la mine. Mă privea serioasa și asta mă speria. Nu o mai văzusem pe Olivia atât de pornita pe un anumit lucru. Mereu glumea și se simțea bine, dar niciodată nu o văzusem mai serioasa ca acum.
"Nu! Olivia deși îmi doresc asta..."am zis arătând spre locul cu pricina" nu pot sa o fac acum. Nu vreau sa mi te dăruiești doar pentru ca acum nu gândești lucid. Te vreau cu totul Olivia nu doar cu trupul!" Am zis eu și a a oftat infurindu-se și mai tare.
"Nu mai sunt virgina!" A zis ea repede făcându-ma sa mă uit la ea ca un bou la poarta nouăşpe'. "Nu ai de ce sa-ți faci probleme. Știu cu ce se mănâncă sexul!" A zis ea și eu am rămas împietrit. Nu-mi venea sa cred. Pana acum o văzusem pe Olivia atât de inocenta, dar nici prin ruptul capului nu îmi imaginam ca ea nu mai e virgina, exact ca și cu motorul.
"O sa regreti!" Am zis dar ea nu m-a băgat în seama și m-a tras de tricou spre ea, apropiindu-ne totodată și fetele.
"Nu am fost în viața mea mai sigura!" A zis cu vocea senzuala, iar asta mă făcu să-mi pierd orice control al mintii. Mi-am izbit buzele de ale ei atât de tare încât icni surprinsa, dar își recăpăta controlul și îmi răspunse la sărut.
Nu mai făcusem nimic de mai bine de doua săptămâni. Cam de când apăruse Olivia în peisaj, iar acum mă simțeam mai încins ca orice. O voiam pe femeia din fata mea mai mult ca orice, iar dacă ea doar sărută așa nu mă gândesc ce putea face în pat. Cu o ultima putere, alungând gândul de a nu o face chiar pe bancheta din spate a mașinii, am desprins din sărut.
"Mă înebunești!" Am zis și ea a ras colorat. Sclipirea din ochii ei îmi arata exact ceea ce dispăruse de ceva vreme. Era iar fericita și se simțea bine, uitând de grijile ce le avea pe piept. Încins ca naiba și încălcând toate regulile de circulație am ajuns în mai puțin de 10 minute la ea la apartament. Nu riscam sa mă duc chiar acum acasă, pentru ca nu ar fi fost o imagine prea frumoasa ca Ethan sau Lussi sa ne găsească în pat goi pușcă.
"Edward!" A zis ea cand urcam scarile in mare graba. Mi-am ridicat capul privind-o in ochi facandu-ma sa ma cutremur. Avea o privire ciudata, pe care nu o mai vazusem niciodata la Olivia.
"Da?" Am intrebat-o senzual prinzand-o de solduri facand-o sa-si treaca picioarele in jurul taliei mele. Parca timpul se oprise in loc si nimic nu mai conta in acest moment. Olivia imi acaparase atentia cu totul.
"Nu o sa regret! Promit!" A zis ea dupa care si-a zdrobit buzele de ale mele. Cu chiu cu vai, sarutandu-ne nebagand in seama vecinii care cel mai probabil de injurau pentru zgomotul creat, am ajuns in apartament la ea.
"De ce mai adus in stadiul asta?" Am intrebat-o continuand sa o sarut pe gat luand-o spre dormitor. Ma simteam mai inebunit ca niciodata. Femeia asta avea farmece pe care nimeni altcineva nu se parea ca le detinea.
"Hmmm..." a gemut ea in loc sa-mi raspunda, atunci cand i-am sarutat pulsul. Olivia era un magnet pentru toti barbatii chiar daca ea nu-i baga in seama, multi barbati salivau dupa fundul ei si asta ma facea sa fierb de nervi.
O intinsesem pe pat atat de lent si de sezual incat ea se incrunta pentru un moment, dar nu am bagat-o in seama si am inceput sa-i deschei camasa de jos in sus sarutand fiecare particica din ea. Era extraordinara! Niciodata nu ma mai simtisem atat de atras de o femeie. Inlaturand camasa de pe ea m-am sprijitit pe coate ca sa o privesc. Era atata senzualitate in ea, incat de ducea cu gandul ca e o zeita.
"Esti asa o copila" am zis eu incet aplecandu-ma sa o sarut pe sani. Sutienul zburase undeva prin camera alaturi de tricoul meu si pantalonii Oliviei. Timpul trecea pe langa noi, dar noua nici nu ne pasa. Eram doar noi doi lipiti unul de altul, si doar cateva haine ne impiedicau sa facem ceea ce doream cu ardoare amandoi.
Prinși în vraja monstrului amândoi am tresărit când telefonul Oliviei începu sa sune, dar ea părea ca nu voia sa răspundă așa ca am ci ținut cu asalturile saruturilor umede pe pielea ei fierbinte.
"Cine dracu tot insista?!" A întrebat ea iritata încercând sa scoată telefonul din buzunarul blugilor. Oftând puțin iritat m-am dat la o parte ca sa-i las cale libera în ceea ce voia sa facă. Când reuși sa-l scoată ochii ei se marira de uimire și sângele părea ca i se scurse din obraji.
"Cine e? " Am întrebat și ea a înghițit în sec uitandu-se când la mine când la ecranul telefonului.
"Numărul e de acasă" a zis ea ceea ce mi s-a părut straniu. Nimeni înfară de mama ei și ea nu mai avea cheia de la casa ei, iar faptul ca cineva tocmai suna de pe fix..Era extrem de ciudat.
"Dar cum? Doar tu și mama ta aveați cheia de la casa" am zis și ea a mai înghițit încă o data în sec.
"Nu chiar..."
CITEȘTI
Problema fratilor (The Secret-Vol. III)
ActionEdward și Ethan au parte de cea mai mare provocare a vieții lor , atât ziua cât și noaptea. Dar la un moment dat devin cei mai mari rivali din lume din cauza unei singure femei care îi joaca pe degete neștiind pe care sa-l aleagă. Olivia o fata noua...