44. Emoții.

2K 134 6
                                    

Perspectiva Oliviei.

Mă simt extrem de încordată. E aproape 7 seara iar eu încă nu sunt pregătită să ies în oraș. Abia am ieșit de la baie și habar n-am ce ar trebuii sa fac ca sa pot fi gata la timp pentru întâlnire.
Edward a fost foarte grijuliu cu mine în ultima vreme. Se poarta destul de bine pentru un iubit de aproape doar o luna. Îl iubesc și deși știu ca e prea devreme ca sa mă pot gândi la asta știu sigur ca el o sa fie cel cu care o sa-mi petrec tot restul vieții.

"Olivia" Țipă Lussi intrând pe usa dormitorului speriindu-ma. Sunt așa de stresata pentru aceasta întâlnire încât habar nu am ce se întâmplă cu mine.
"Nu ești gata? Aolo! Îmi vine sa te iau la palme Olivia! Credeam ca ți-ai terminat deja parul. Ce mama naibii ai stat sa faci atât Olivia?" Palavrageste Lussi lângă mine speriindu-ma și mai tare.
Este așa o gura sparta încât nu mă ajuta în acest moment deloc. Ar trebuii sa mă ajute sa scap dracu de tot stresul ăsta, dar ea nuuu, trebuie sa stea sa țipe la mine.

"Lussi te rog ! Nu mă simt în stare de nimic. Am mai fost la întâlniri pana acum, dar la asta sunt extrem de stresata. Mă simt extenuată și nu știu ce sa fac pentru început ca sa apuc dracului sa fiu gata pana la 7 când o sa ajungă și Edward acasă!" Spun eu și Lussi se așează pe pat râzând. De la țipetele de acum câteva secunde, acum sta bine mersi și rade în loc sa mă ajute așa cum i-am cerut. "Ce ți se pare așa de amuzant?" O întreb pe nebuna care rade nebăgându-mă în seama.

"Cat timp ai fost tu la baie eu ți-am dat ceasul cu o ora înainte, iar tu nu te-ai uitat la alt ceas ca sa vezi dacă este exact aceeași ora! Sa fi văzut ce fata ai!" Spune și rade mai departe.
Câteodată glumele Lussiei sunt așa de enervante încât îmi vine sa o arunc afară din apartament pe geam, dar totuși uite-ma aici stand și privind maimuța tavalindu-se în pat.

"Tu iti bați joc de mine? Adică eu am zbierat și m-am enervat aici degeaba?" O întreb și iau o perna de pe pat și o lovesc în fața. Ar trebuii sa îmi mulțumească pentru ca nu o dau afară din apartament ca sa mă pot pregăti în liniște, dar sincera sa fiu m-as plictisi de moarte singura. Edward s-a dus sa se schimbe la nu știu ce coleg de facultate sau ceva de genul iar eu am rămas singura pana acum 2 minute pana ce a venit maimuța sa-mi facă seara stresantă.

"N-ai făcut asta!" Spune și ea și apuca o perna de pe pat și mă lovește și ea. Nu știu exact cât timp trece când noi ne batem, dar mă simt mult degajată. Pana la urma prezenta Lussiei este una avantajoasă.

"Pe bune acum chiar trebuie sa mă pregătesc!" Spun și ea mă ajuta. În timp ce eu mă îmbrac cu rochia ea îmi baga ondulatorul în priza și așează pe măsuța de machiaj mai multe farduri pe care le am strânse.

Timpul trece pe lângă noi extrem de repede și tresar atunci când aud ceasul pe care l-am pus sa sune cu 10 minute înainte de ora 7. Emoțiile cu privire la această seară n-au dispărut, iar eu nu mă pot gândi decât la petrecerea gemenilor. Știu ca le-am promis ca am sa vin, iar lui Edward i-am promis ca nu am sa mă duc, dar eu tot nu am sa renunț. Gemenii sunt prietenii mei, iar eu am sa-l conving într-un fel sau altul pe Edward sa mergem și la petrecere măcar pentru o ora, dacă nu se poate mai mult. Prezenta mea pentru câteva minute va fi de ajuns pentru acest gemeni geniali.

"Esti pregătită? Ai emoții?" Mă întreabă Lussi în timp ce îmi închid catarama da la pantof. Arat minunat, dar am niște emoții de zile mari ca și când m-as duce sa cant pe scena sau sa joc într-un film.

"Da și da!" Spun eu iar ea mă ia de umeri și se uita adânc în ochii mei. Este atât de concentrata încât mă sperie. Nu am văzut prea des aceasta latura a Lussiei. Lussi cea amuzanta și zâmbăreață mi se pare mult mai buna decât Lussi cea serioasa și incruntata.

"O sa te descurci de minune! Știu ca vără-miu poate fi un netot câteodată, dar ai sa vezi ca nu o sa te faca sa te simți intimidata pe toată perioada întâlnirii. Este prea bun la a face lumea sa se destindă." Spune și aud soneria de la intrare.

Lussi și cu mine ieșim amândouă din dormitor, după ce mă mai parfumez puțin și când ajung în hol îmi iau paltonul pe usa și ies făcându-i scurt din ochi Lussiei. Știu ca nu-i frumos din partea mea sa o las singura, dar a spus ca este mai bine singura decât sa stea cu mine și cu Edward și sa ne strice cina, și pe deasupra sa se mai simtă și ca a cincea roata de la căruță.

"Bună seara tânără domniță!" Spune Edward făcând o plecăciune și sărutându-mi mana exact ca un cavaler.

"Bună seara tinere domn!" Îi copiez gestul și fac o reverență demna de o prințesa de clasa I. El îmi zâmbește și îmi înmânează un buchet de crini superbi, iar eu îi mulțumesc și îl sărut scurt pe obraz.

Știu ca cina asta va fi dea dreptul reușita, pentru ca știu ca Edward n-are cum sa o dea în bara, dar tot mă simt emoționată pentru ca e prima mea întâlnire cu el de când suntem împreună.

Problema fratilor (The Secret-Vol. III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum