Κεφαλαιο 4

6.2K 495 14
                                    

Αμεσως πηγα να κανω μπανιο. Μολις τελειωσα φορεσα το μαυρο κοντο μου φορεμα με δαντελωτα μανικια και τις μαυρες μου γοβες. Τα μαλλια μου τα εκανα μπουκλες και εβαλα κοκκινο κραγιον. Μετα απο λιγο χτυπησε το κουδουνι. Μαλλον ο Νικος θα ειναι. Παλι καλα που ουτε η μαμα μου ουτε και η αδερφη μου ειναι σπιτι. Ανοιγω την πορτα και ειναι ο Νικος.

''Βρε,βρε,βρε για ποιον ντυθηκες τοσο ωραια?'' ειπε και ενιωθα να με κοιταει απο πανω μεχρι κατω.

''Για κανεναν βρε ηλιθιο, σε κλαμπ θα παμε οχι σε σκουπιδοτοπο, τι ηθελες να φορεσω?'' του ειπα παιχνιδιαρικα.

''Σιγουρα. Αντε παμε. Θα ερθει ο Στελιος και ο Δημητρης μαζι μας.''
Αυτοι ειναι φιλοι του Νικου απο το σχολειο. Τελειως αχωνευτοι. Αλλαζουν τα κοριτσια σαν πουκαμισα. Χωρις να πω τιποτα μπηκα στο αυτοκινητο οπου ακουσα και τα χυδαια σχολια των 2 ηλιθιων αλλα ευτυχως ο Νικος τους ειπε να σκασουν και σκασαν.
.
.
.
.
.
Στο κλαμπ ειμουν στο τριτο ποτο και ηδη αρχιζα να ζαλιζομαι. Τοτε βλεπω τον Αλεξ.

''Ειι Αλεξ!! Τι κανεις εδω?'' ρωτησα περιεργη.

''Απλως ηρθα γιατι βαριομουν στο σπιτι!'' απαντησε.

''Ελα να χορεψουμε!'' του ειπα και ηρθε. Θα ζητουσα απο τον Νικο αλλα δεν τον εβρισκα.

''Ενταξει, αλλα ας πιουμε κατι''
Αφου ηπια αλλα 3 ποτα ημουν μεθυσμενη. Χορευα προκληκτικα με τον ρυθμο της μουσικης και με τον Αλεξ.

''Σου ειπα ποσο ομορφη εισαι?'_μου ειπε ο Αλεξ.

''Αχαχ ευχαριστωωω Αλεξουκο μουυυυυυ! Κι εσυ εισαι για ζουληγμα'' ειπα και χασκογελασα.

Μετα απο 2 τραγουδια ο Αλεξ σταματησε και μου ειπε:

''Δεν φαινεσαι καλα θες να σε παω σπιτι?''

''Οχιιι μια χαρα ειμαιι! Ελα εδω!'' Τον τραβηξα επανω μου, τυλιξα τα χερια μου γυρω απο τον λαιμο του και αρχισα να ξαναχορευω. Χορευαμε για κανα μισαωρο και μολις αλλαξε τραγουδι ο DJ ο Αλεξ με κοιταξε στα ματια. Μετα κοιταξε τα χειλια μου. Ωχ θα με φιλησει! Ενω πηγαινε να με φιλησει ακουσα καποιον να με φωναζει.

''Νεφελη, Νεφελη ποιος ειναι αυτος?'' ειπε ξεκαθαρα θυμωμενος.

''Ο αυτος Νικο εχει και ονομα. Ειναι ο Αλεξ αδερφος της Μαιρης.'' απαντησα.

''Φυγε απο πανω του τωρα!'' τωρα ο Νικος φωναζε.

''Ε φιλε δεν χρειαζεται να φωναζεις, ηρεμησε. Δεν ειναι και γκομενα σου!'' απαντησε ελφρως νευριασμενα.

Ένα φιλίWhere stories live. Discover now